En ik heb al 2 dagen knallende koppijn, dus Haus is ook ff out da house ( ja, ik ben erg goed in foute uitspraken ) Maar ik denk niet dat met deze snelheid er gauw gereld wordtquote:Op woensdag 16 maart 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
Oh, en ik ben even een slaapje doen.. Ben doodmoe.
Nee, heb een veelstelange vergadering achter de rug.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, heb je soms een geheim weekendleven?
Het is inderdaad erg vreemd. Als je een bepaalde wijdte hebt mag je alleen maar tot een bepaalde cupmaat, en zit je daarboven dan moet je weer minimaal een bepaalde cupmaat hebben. Ik vraag me ook wel eens af wie dat soort grappen verzint. We zitten hier in deze topic al met zijn drieen, en we zijn vast niet de enigen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, ik kan ook alleen maar zwart, wit en huidskleur krijgen. Ik heb 75D en de meeste leuke setjes gaan niet verder dan C, en àls ze al D hebben, dan begint het meestal met 80D. Waardeloos. Mijn borsten zijn ook nogal onderhevig aan zwaartekracht (ze doorstaan de potloodtest zeker niet...), dus dat leuke spul is ook altijd veel te slap. Ik heb ook maar een paar BH's, waarvan sommige heel oud zijn, omdat ik gewoon altijd een smak geld kwijt ben als ik een beetje een leuke en goedzittende BH wil kopen. En als ik er eentje tegenkom voor een redelijke prijs die goed zit, dan koop ik er meestal meteen twee van.
Maar dan heb je nog felle reflecterende glitters, minder reflecterende glitters, rode gloed, gouden gloed etc.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, glitters. Heel veel hele glitterige glitters.
Dat is iets wat ik in het algemeen heb. Zie ik eindelijk eens iets leuks en draai ik het prijskaartje om... Juist.quote:[..]
Er zijn hier in Leeuwarden twee echt goede lingeriewinkels, maar wat die verkopen gaat gewoon mijn huidige budget te boven...
Dank jequote:En welterusten!
quote:
Sowieso vind ik ook alles te standaard.. Aan de andere kant, als er een erg brede keuze is kan ik weer niet kiezen (En gewoon alles meenemen ligt nou eenmaal niet altijd in mijn budget).quote:Ik denk dat ze maar eens wat aan die standaarden moeten doen. Niet alles zwart/rood/champagne...
En het balgrijkste: De Prijs!
Bijna verhuisd?quote:Mn kamer is eng nu...
Bijna alles is weg en de muren zijn geschilderd! Morgen het laatste beetje en dan weer inrichten!
Ik wil van die foute parelmoerglansdiamantjes. Die passen namelijk mooi bij mijn nieuwe truitje, waar pailletjes op zitten die ook zo'n parelmoerglans hebben. Bij de V&D hebben ze op bij de Yes&No-afdeling (jongerenkleding) een paar van die draaistandaards met allemaal glitterdingen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 07:33 schreef Alicey het volgende:
Maar dan heb je nog felle reflecterende glitters, minder reflecterende glitters, rode gloed, gouden gloed etc.
Ik weet het... Nou moet ik wel eerlijk toegeven dat dat hele dure spul (BH minimaal ¤ 50,-) gewoon erg goed is en bovendien heel lang meegaat.quote:Dat is iets wat ik in het algemeen heb. Zie ik eindelijk eens iets leuks en draai ik het prijskaartje om... Juist.
Ben je dan niet zo langzamerhand bruikbaar als vuurtoren?quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil van die foute parelmoerglansdiamantjes. Die passen namelijk mooi bij mijn nieuwe truitje, waar pailletjes op zitten die ook zo'n parelmoerglans hebben. Bij de V&D hebben ze op bij de Yes&No-afdeling (jongerenkleding) een paar van die draaistandaards met allemaal glitterdingen.
Mag je er natuurlijk wel van verwachten ook dan..quote:[..]
Ik weet het... Nou moet ik wel eerlijk toegeven dat dat hele dure spul (BH minimaal ¤ 50,-) gewoon erg goed is en bovendien heel lang meegaat.
Nog wel ja ..quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow! Fok is snellllll!
Zie je wel, dat ONZ opheffen was helemaal zo'n slecht idee niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:35 schreef Mobious het volgende:
Als alle spammers en onzinners gewoon eens 1 dagje allemaal wegbleven, dan kunnen wij de hele dag ongestoord WFL-en...
Nee, op dat truitje zitten maar een paar pailletjes en ik koop altijd vrij kleine oorbellen, die grote gevaartes vind ik niks. Geloof me, ik ga in stijl naar Rotterdam dit weekend.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:33 schreef Alicey het volgende:
Ben je dan niet zo langzamerhand bruikbaar als vuurtoren?
Ik durfde het niet voor te stellen, maar mij krijg je mee!quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zie je wel, dat ONZ opheffen was helemaal zo'n slecht idee niet.
En dat terwijl we in Rotterdam juist alles gewend zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, op dat truitje zitten maar een paar pailletjes en ik koop altijd vrij kleine oorbellen, die grote gevaartes vind ik niks. Geloof me, ik ga in stijl naar Rotterdam dit weekend.
Mij ook! Ik heb ONZ niet eens meer in mijn AT staan, word niet goed van al dat gebagger.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:41 schreef Mobious het volgende:
Ik durfde het niet voor te stellen, maar mij krijg je mee!
Het is soms wel een handig subforum om de laatste ontwikkelingen en geruchten te vernemen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mij ook! Ik heb ONZ niet eens meer in mijn AT staan, word niet goed van al dat gebagger.
Ik geloof dat ik het doorworstelen van al die bagger daar niet voor over heb...quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:
Het is soms wel een handig subforum om de laatste ontwikkelingen en geruchten te vernemen.
Ik heb het in mijn AT staan, dus dan zie ik vanzelf wel eens iets bij toeval.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het doorworstelen van al die bagger daar niet voor over heb...
Nou ja, als het belangrijk is, hoor ik het hier wel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:58 schreef Alicey het volgende:
Ik heb het in mijn AT staan, dus dan zie ik vanzelf wel eens iets bij toeval.
Oh, natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, als het belangrijk is, hoor ik het hier wel.
Mijn eerste Fok-meet moet nog komen. Ik doe vooral privémeets met selecte Fok-leden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
Hoewel het meer iets is voor op meetings.
Kom anders op de volgende WFL-meet. Waarschijnlijk in Groningen, dus voor jou niet eens ver weg.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn eerste Fok-meet moet nog komen. Ik doe vooral privémeets met selecte Fok-leden.![]()
Nee, Grunn is wel te doen. Dat zou ik leuk vinden! Is er al een topic over?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:02 schreef Alicey het volgende:
Kom anders op de volgende WFL-meet. Waarschijnlijk in Groningen, dus voor jou niet eens ver weg.
Nee, nog niet. Het hangt een beetje van Haushofer en een experiment af. Ik roep hem zo wel even.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, Grunn is wel te doen. Dat zou ik leuk vinden! Is er al een topic over?
Hm, interesting.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:03 schreef Alicey het volgende:
Nee, nog niet. Het hangt een beetje van Haushofer en een experiment af.
Nee, wij creëren geruchten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:03 schreef Alicey het volgende:
Al hoor je dan natuurlijk niet de nieuwste geruchten![]()
Het gaat om de Slinger van <insert naam natuurkundige hier>. Daarmee kan aangetoond worden dat de aarde om zijn as draait, wat je dus ziet door dat experiment. Haus was van plan dat in de Martinitoren in Groningen uit te gaan voeren, dus zodoende dat er reeds een plaats gezet is.quote:
Het is ook een optie als je er erg aan gehecht bent.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, wij creëren geruchten.Die we vervolgens lekker voor onszelf houden.
![]()
Ja, alleen weet ik dus niet hoe je het schrijft.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:10 schreef miss_sly het volgende:
Foucauld, toch?
De Slinger van Foucault.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:08 schreef Alicey het volgende:
Het gaat om de Slinger van <insert naam natuurkundige hier>. Daarmee kan aangetoond worden dat de aarde om zijn as draait, wat je dus ziet door dat experiment. Haus was van plan dat in de Martinitoren in Groningen uit te gaan voeren, dus zodoende dat er reeds een plaats gezet is.
Dat moet Haus maar uitleggen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt gelijk Lupa, het is met een T
Hoe gaat Haus dat doen dan?
Nee, helaas.. De echte die-hard religieuzen (Of die-hard anti-religieuzen) zijn helaas nog niet op een meet geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wie komen er doorgaans zoal op zo'n WFL-meet? Komen er ook gelovigen, dat we IRL kunnen gaan rellen?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Zo ook het boek van Umberto Eco.
Ik ook wel, maar dat is weer niet die-hard genoeg.. Ik wil ook best wel radicale standpunten innemen, maar de vorige keer is er niet eens met stoelen en tafels gegooid.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:36 schreef Mobious het volgende:
Ik wil me wel voordoen als gelovige. Ik heb zo'n achttien jaar ervaring...
Ja!quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:08 schreef Alicey het volgende:
Haus was van plan dat in de Martinitoren in Groningen uit te gaan voeren, dus zodoende dat er reeds een plaats gezet is.
Jammer zeg...quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:36 schreef Alicey het volgende:
Nee, helaas.. De echte die-hard religieuzen (Of die-hard anti-religieuzen) zijn helaas nog niet op een meet geweest.![]()
Jij bent niet intelligent en ruimdenkend?quote:Er komen doorgaans in ieder geval gezellige mensen die ook nog een beetje intelligent en ruimdenkend zijn (Ik ben eigenlijk de enige uitzondering).
Als ik kan, kom ik zeker!quote:Ik zou het daarvoor in ieder geval niet laten.
We hadden bijna Boomstam op de vorige WFL meet gehadquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:36 schreef Alicey het volgende:
Nee, helaas.. De echte die-hard religieuzen (Of die-hard anti-religieuzen) zijn helaas nog niet op een meet geweest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |