Ga je naar Den Bosch, Breda of Tilburg oid. Zijn vast wel Sportwinkels die ze daar hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:02 schreef Soldier2000 het volgende:
Goeiendag zeg, this dat ik in Noord-Brabant woon
Waar verkopen ze Levi's sneakers? Dat zijn de enige die ik wel tof vind namelijk.quote:Op maandag 18 april 2005 20:18 schreef Markster het volgende:
Ik heb deze levi's :
[afbeelding]
Vond ze wel dope.
Bij de Levi's storequote:Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Waar verkopen ze Levi's sneakers? Dat zijn de enige die ik wel tof vind namelijk.
Nou niemand wil die, wie wil er nou in kaas schoenen lopen.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik vind die nieuwe kaas/bij schoenen van puma erg gaaf, alleen jammer dat ze daar een reclamecampagne voor opzetten, zodat ze zo gehyped worden en iedereen er straks mee rond loopt
ikquote:Op woensdag 27 april 2005 16:25 schreef Fernorato het volgende:
[..]
Nou niemand wil die, wie wil er nou in kaas schoenen lopen.![]()
Heb ze in het grijs met donkerblauwe strepen. Zijn wel cool idd. Ik kan er jammergenoeg niet een hele dag op lopenquote:Op maandag 18 april 2005 20:18 schreef Markster het volgende:
Ik heb deze levi's :
[afbeelding]
Vond ze wel dope.
Waar o waar verkopen ze die SL76, vanavond heel tilburg gehad en t was overal drie keer niks.quote:Op maandag 4 april 2005 21:24 schreef marteltor het volgende:
[afbeelding]
deze vind ik wel mooi (in het echt), maar mijn voorkeur heeft nog steeds de Adidas Rom, maar die kan ik nergens vinden in de randstad. Weet iemand een winkel die de Adidas Rom verkoopt, bij voorkeur in Amsterdam?!
Bij mij nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 07:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik vind die Adidas Tuscany's wel mooie sneakers. En zijn in diverse versies en kleuren te krijgen zo via google te zien.
Moet je die Adidasjes trouwens een maatje groter bestellen?
Hmm, bedankt.quote:
Moooooooie schoenenquote:Op zondag 17 april 2005 19:39 schreef Public_NME het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn mijn Onitsuka's Mexico 66 special edition, zijn vrij moeilijk te krijgen.
Vooral Puma's en Nikes zijn ultra-lelijk.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:01 schreef Elocyp het volgende:
Ik heb deze vorige week gekocht:
[afbeelding]
Zeker puik. Ik denk dat ik de gewone editie eens ga kopen...quote:
Ik heb wit met bruine gekocht voor 80 euro.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:09 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zeker puik. Ik denk dat ik de gewone editie eens ga kopen...Hoe duur zijn ze eigenlijk doorgaans?
De Onitsuka's Mexico 66 uiteraard
wehkampquote:Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Waar verkopen ze Levi's sneakers? Dat zijn de enige die ik wel tof vind namelijk.
waar gekocht?quote:Op zondag 1 mei 2005 00:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb wit met bruine gekocht voor 80 euro.
Meestal zitten ze ergens tussen de 80 en de 90 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |