Wat boeit mij de mode nou. Als IK de schoenen maar mooi vind en als ze maar lekker lopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:43 schreef rotskibo het volgende:
Puma is gewoon uit de mode.
Yep, zijn er ook in wit.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:25 schreef Tujuh het volgende:
Ik was eigenlijk zelf een beetje op zoek naar deze Adidas Delta X "martial arts" schoenen
[afbeelding]
Ik vind ze er echt mooi uitzien, alleen weet ik niet zeker of ze ook geschikt zijn om 'gewoon' te dragen.
Maar die Goodyears zien er ook zeker niet slecht uit. ZIjn ze ook in het wit verkrijgbaar?
Inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2005 02:30 schreef danni het volgende:
Allemaal van die verwijfde sport-pantoffels
quote:Op zondag 20 maart 2005 00:25 schreef Tujuh het volgende:
Ik was eigenlijk zelf een beetje op zoek naar deze Adidas Delta X "martial arts" schoenen
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 maart 2005 00:25 schreef Tujuh het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze er echt mooi uitzien, alleen weet ik niet zeker of ze ook geschikt zijn om 'gewoon' te dragen.
Maar die Goodyears zien er ook zeker niet slecht uit. ZIjn ze ook in het wit verkrijgbaar?
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:41 schreef frenkck het volgende:
Heb een paar mooie Diesel sneakers gehaald.
O'neill-sneakers zijn idd zeer okequote:Op zondag 20 maart 2005 16:17 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb O'neill-sneakers, nieuwe collectie. Deze (maar dan ipv wit oranje en bruine veters:
[afbeelding]
ik ben gek op O'neill!!!
Oranje vetersquote:Op zondag 20 maart 2005 16:17 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb O'neill-sneakers, nieuwe collectie. Deze (maar dan ipv wit oranje en bruine veters:
[afbeelding]
ik ben gek op O'neill!!!
Wat kost zoiets nou eigenlijk? Wel mooi schoeiselquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:47 schreef baskick het volgende:
Vandaag gekocht: Floris van Bommel-sneaker:
[afbeelding]
Ik vind ze vet!
140 euroquote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef frenkck het volgende:
[..]
Wat kost zoiets nou eigenlijk? Wel mooi schoeisel.
Twee keerquote:Op zondag 20 maart 2005 00:06 schreef mighty_myte het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik dus.
Tijdloos design, zwart blijft schoner, zitten heerlijk, zweten niet, gaan niet kapot, kan onder alle kleding , kostnieveel, vrouwen vinden ze super.
![]()
Als je goed leest lees je dat de veters bruin zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |