abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:52:17 #101
71048 Tokay
makes your day!
pi_25540189
Ik word helemaal vrolijk van die modellen en kleurtjes!

Die groene sneakers van jou zijn gaaf. Zo te zien moeten ze heerlijk zitten.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_25540225
Goede schoenen. Kijk anders ook eens naar "Van Lier's". Lopen ook lekker.
pi_25540970
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:52 schreef Tokay het volgende:
Ik word helemaal vrolijk van die modellen en kleurtjes!

Die groene sneakers van jou zijn gaaf. Zo te zien moeten ze heerlijk zitten.
Ja, deze zomer wordt zomer van de kleurtjes

Heb ze vandaag voor eerste dag aan: loopt fijn. Even wennen weer, was half-hoge suede vB gewend (winter), maar erg lekker
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_25541008
Waar in Oss zou je die sneakers kunnen kopen? Ja, ik weet dat er op de van Bommelsite wel een lijstje met winkels staat, maar daarop staan alle winkels dan waaraan ze ooit eens in het verleden geleverd hebben...
pi_25541660
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 12:41 schreef _Arual_ het volgende:
Waar in Oss zou je die sneakers kunnen kopen? Ja, ik weet dat er op de van Bommelsite wel een lijstje met winkels staat, maar daarop staan alle winkels dan waaraan ze ooit eens in het verleden geleverd hebben...
Geen idee. Hier in dorp had 1 van de 2 schoenwinkels het model in assortiment; 2 modellen (1 in 't wit, ander in 't groen) van de 16 ... Misschien even de stad (Den Bosch?) in, en alle vBommel-verkopende zaken inlopen?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_25544745
Net een paar Noble Blues gekocht voor chique en Floris(sneakers) voor vrijetijd . Ze hadden een goeie klant aan me vandaag
pi_25545343
Ik heb ze gevonden! Ze hadden alleen maar groene en witte, en die wilde ik eigenlijk niet. Wit is bij mij altijd een ramp en groen... Staat niet zo bij mijn felrode tas. Dus liep ik teleurgesteld naar buiten toe.

Totdat ik me realiseerde dat ik die rode tas - waarme ik vijf jaar rondgelopen heb - twee maanden geleden heb vervangen door een groen exemplaar...

En nu heb ik dus bijpassende schoenen die mijn budget een keer of drie overstijgen.
pi_25555296
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:44 schreef MazeNL het volgende:
Net een paar Noble Blues gekocht voor chique en Floris(sneakers) voor vrijetijd . Ze hadden een goeie klant aan me vandaag
Cool! Welke kleur ?
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:15 schreef _Arual_ het volgende:
[knip]
En nu heb ik dus bijpassende schoenen die mijn budget een keer of drie overstijgen.
Dus ook jij hebt de groene?

Edit: niet denigrerend bedoeld, maar jij bent een dame? Zijn er modellen voor dames, of is het uni-sexe?

[ Bericht 7% gewijzigd door baskick op 17-03-2005 23:03:05 (extra vraag toegevoegd) ]
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_25556236
Ik ben een dame ja (zet mijn nickname maar eens andersom).

Ik heb ook gevraagd of het nu dames of herenschoenen waren. Het is niet helemaal unisex: de `mannenschoen´ is iets anders qua leest. Zoals die verkoper het zei: het model voor de vrouw maat 38,5 past jou, dezelfde maat maar dan een mannenschoen is voor jou te groot, in die zin dat ie te breed is.

Mannen schijnen dus bredere voeten te hebben dan vrouwen. Weer iets nieuws geleerd vandaag.

*ze zitten fijn!
pi_25556320
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:46 schreef baskick het volgende:

[..]
(mensen met commentaar op de kleur, wacht maar af, het wordt mode _O_ )

wat vinden jullie van de schoen an sich?
Gaaf :D

Wat moeten ze gaan kosten?

[ Bericht 11% gewijzigd door Danny op 30-08-2021 13:20:49 ]
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
pi_25557054
De sneakers in de kleur die op de vorige pagina staat(gebroken wit) maar dan met veters(ik bedoel komop, klitterdband oid is voor aapen :p) en 't andere model Bruin. De sneakers waren hier 140 euro.

  vrijdag 18 maart 2005 @ 19:12:31 #112
51385 baskick
Juist ja!
pi_25571219
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 23:55 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben een dame ja (zet mijn nickname maar eens andersom).

Ik heb ook gevraagd of het nu dames of herenschoenen waren. Het is niet helemaal unisex: de `mannenschoen´ is iets anders qua leest. Zoals die verkoper het zei: het model voor de vrouw maat 38,5 past jou, dezelfde maat maar dan een mannenschoen is voor jou te groot, in die zin dat ie te breed is.

Mannen schijnen dus bredere voeten te hebben dan vrouwen. Weer iets nieuws geleerd vandaag.

*ze zitten fijn!
Hai Laura (had 't niet opgemerkt ) het zijn dus mannenschoenen, maar dames kunnen ze ook dragen . Kewl, dan hebben we dezelfde mooie schoenen
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 23:59 schreef Thundertje het volgende:

[..]

Gaaf

Wat moeten ze gaan kosten?
De mijne zijn not for sale, maar in de winkel:
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:15 schreef baskick het volgende:
Ik heb er ¤139,95 voor betaald...
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_25572240
De sneakers worden wel snel vies
pi_25578811
Weet iemand waar je die Floris van Bommel sneakers kan kopen omg. Amsterdam?
pi_25580192
Bijenkorf zag ik ze vandaag liggen. En in die schoenen winkel tegenover de diese store op de heiligeweg
pi_25591889
dank je wel
pi_25597095
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 19:57 schreef MazeNL het volgende:
De sneakers worden wel snel vies
Dat ligt er maar net aan wat voor activiteiten jij onderneemt tijdens het dragen ervan
Ik ben altijd erg netjes op m'n schoenen. 'n paar jaar geleden witte Nikes; dagelijks met Cif (toen nog Jif) en een harde borstel aan de gang... Je moet er wat voor over hebben, om ze mooi te houden (en zuinig op zijn)...

Hangt ook beetje af van de kleur (de donkerblauwe of bruine zijn minder smetbaar, gok ik zo )
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_25603484
Ja ik ben er niet mee gaan voetballen ofzo maar deze worden echt extreem snel vies, als je ff ergens langs gaat waar wat zand op zit, bam vlek; kan je weer aan het poetsen.
  woensdag 6 april 2005 @ 18:46:25 #119
24683 Liam_xi
is fan van Ferry Mingelen
pi_26030031
Iemand enig idee in welke maat (en breedtemaat) ze te krijgen zijn?
Zien er namelijk erg leuk uit!
pi_26030104
VB (en Greve) wordt al jaren in Roemenie gemaakt btw
pi_26030372
De maatschoenen van Greve worden in Nederland gemaakt hoor.

Confectie idd niet.
pi_26031645
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:46 schreef baskick het volgende:

[..]

*blaat
(mensen met commentaar op de kleur, wacht maar af, het wordt mode )
*blaat
wat een ONTZETTEND domme opmerking is dit zeg.
Dus omdat iets mode gaat worden, wordt iets wat ontzettend lelijk is ineens mooi?
Laat me niet lachen joh
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_26062482
Ik kan die sneakers echt nergens vinden. Ben al bij 3 winkels geweest. Bij 1 ervan moest ik helemaal uitleggen wat ik bedoelde, de rest kocht ze niet in
pi_26092300
quote:
Op woensdag 6 april 2005 20:01 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

wat een ONTZETTEND domme opmerking is dit zeg.
Dus omdat iets mode gaat worden, wordt iets wat ontzettend lelijk is ineens mooi?
Laat me niet lachen joh
Nou, 't stomme is dat het vaak wel zo werkt, of op z'n minst tijdelijk. Ik ben ook niet van de gangbare mode, maar als je er maar genoeg mee gebombardeerd wordt ga je eraan wennen. Zo vond ik de broek in de laarzen altijd vreselijk, en nu moet ik toegeven dat ik bij sommige (sommige sommige sommige!) vrouwen 't wel okee vind. Gewoon een kwestie van gewenning. Maar over een jaar denk ik dan weer: Hoe heb ik dat ooooooit okee kunnen vinden? Dus 't is wel tijdelijk, iig bij mij
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_26092802
wat kosten die groene Floris van Bommels?
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:46:09 #126
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26092961
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:35 schreef dikavi het volgende:
leuke schoenen
(als je 50+ bent)
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_26093842
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:37 schreef De_Warme_bakker het volgende:
wat kosten die groene Floris van Bommels?
140 euro iirc
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
pi_26095665
ik heb van die donkerbruine vanbommel sneakers. vind ik er toch wel iets schappelijker uitzien.
had je niet verwacht!
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:12:57 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26096285
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:40 schreef baskick het volgende:

[..]

De rood/bruin-achtige vind ik persoonlijk erg lelijk (kleur). Deze zomer wordt de zomer van de kleur...

Voor de volledigheid dan nog een paar:

[afbeelding]
(persoonlijk vind ik deze wel mooi; dit is natuurlijk slechts mijn mening...)

[afbeelding]
(qua kleur niets -persoonlijk- en wie gaat er nu met (half-)hoge schoenen lopen, 's zomers :7?)
ik vind die witte qua model wel erg OK

[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 30-08-2021 13:19:26 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 10 april 2005 @ 04:52:12 #130
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_26116350
Dat vind ik,echt gave schoenen voor mijn vriendin!
  zondag 10 april 2005 @ 05:02:57 #131
95608 Speth
Rorschach
pi_26116369
quote:
Op zondag 10 april 2005 04:52 schreef tommytheman het volgende:
Dat vind ik,echt gave schoenen voor mijn vriendin!
Ik,ook.
  maandag 11 april 2005 @ 11:41:01 #132
51385 baskick
Juist ja!
pi_26143501
quote:
Op zondag 10 april 2005 04:52 schreef tommytheman het volgende:
Dat vind ik,echt gave schoenen voor mijn vriendin!
quote:
Op zondag 10 april 2005 05:02 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik,ook.
Jullie zien jullie vriendin graag op mannen-schoenen lopen ?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  maandag 11 april 2005 @ 11:52:40 #133
51385 baskick
Juist ja!
pi_26143782
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:37 schreef De_Warme_bakker het volgende:
wat kosten die groene Floris van Bommels?
Net zo veel als de blauwe en de rode

Nah, gewoon ¤140,00; alle modellen...

(...ze lopen nog steeds heerlijk en zijn nog steeds erg mooi...)
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  maandag 11 april 2005 @ 12:05:26 #134
95608 Speth
Rorschach
pi_26144058
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:41 schreef baskick het volgende:

[..]


[..]

Jullie zien jullie vriendin graag op mannen-schoenen lopen ?
Mijn reactie was bedoeld als sarcasme, niet als inhoudelijke overeenstemming.
  maandag 11 april 2005 @ 13:24:08 #135
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_26145647
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:41 schreef baskick het volgende:

[..]


[..]

Jullie zien jullie vriendin graag op mannen-schoenen lopen ?
Er is toch weinig mannelijks aan?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_26153334


Iemand die uit z'n hoofd weet wat deze bommels kosten en of ze momenteel in de winkel liggen?
Nu ook in vanillesmaak
pi_26190593
jep, bij Hermans...al eerder in het forum genoemd.....en je treft het, ik werk er
Die schoenen die je als plaatje erbij hebt gedaan zijn Noble Blues. Frans van Bommel (geloof 4e generatie) is gestopt en heeft deze lijn na gelaten......de lijn heeft een iets van italiaans tintje....en het zijn mooie schoenen om te zien.....wel moet ik zeggen dat je vo0or dat geld ook andere en miss betere schoenen kunt kopen.....het leer is namelijk wel goed....alleen je kunt het beter krijgen....en voor veel mensen is de leest niet goed...en zit de schoen niet mooi om de voet (bij breede leesten) want Noble Bleu is en zal warsch niet op een H leest komen (breede leest) dus als je G hebt zit je wel goed.

De prijs is ong 350 euro voor noble blue, de reguliere collectie van van bommel is van 180 tot ong 200 euro. Floris van Bommel is ook ziets.

Floris van Bommel is wat sportiever (sneakers voor het eerst) en heeft een iets breedere leest. Ik koop zelf binnenkort de oranje sneakers....zijn idd erg leuk, en zitten lekker......maar voor echt comfor zou ik voor Edward Green gaan.....erg duur 750 euro.....maar wel waar voor je geld

Als je btw een italiaanse schoen zoekt en je hebt een wat breede leest zou ik Fratellie Rossettie aanraden....vind ze zelf erg mooi.....en de leest is invergelijking met andere italiaanse merken wat breeder.......de prijs van FR is ong 300 euro tot 350

BTW, ik las dat iemand zei dat Santonis niet voor smalle leesten is........het is waar.....maar dit geldt niet voor alle modellen......er zijn nog redelijk veel modellen die wel om breede voeten passen......

mja mocht je meer wllen weten iver schoenen dan vraag je t maar, en ander kom langs in Utrecht.....Hermans Schoenen Utrecht, Oudkerkhof 22....tgen over Chasen's

gr rick
pi_26190743
Oja de sneakers zijn alleen op 1 leest verkrigbaar.....als je onwijs breede voeten hebt dan heb je pech.....maar ze vallen erg breed, dus dat zit denk ik wel goed voor de meeste....
pi_26231253
Ik denk dat ik van de zomer ook maar ga voor de Floris van Bommel sneakers. Ik kom binnenkort weer eens in Alkmaar, zijn ze daar toevallig ergens te krijgen?

En weet iemand hoe die schoenen staan onder de wat meer baggy broeken? Niet heel overdreven zoals Overzeas of zoiets smakeloos, maar de wat wijdere broek dan normaal zeg maar .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 14 april 2005 @ 21:15:41 #140
119081 Was
~ is niet meer
pi_26232398
Brogues van Van Bommel zijn prima dingen, ik heb meerdere paren gehad en zelfs één paar dat jarenlang redelijk ongeschonden de studentensoos doorstond. Met de bootjes van Van Bommel heb ik minder goede ervaringen. Dan liever een paar Timberlakes.

Wat van Lier betreft: ik denk dat het onderscheid tussen beide merken vooral ligt in de vorm van de schoen en de stugheid van het leer. Van Liers gaan bij mij ook al jaren prima mee, maar echt lekker zitten doen ze nooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Was op 15-04-2005 19:09:08 (leeelijke taalfout) ]
pi_26278395
Die gifgroene Floris van Bommel schoenen vind ik ook prachtig. Jammer dat er best veel mensen op lopen ..anders had ik ze ook gekocht. Het gifgroene exemplaar vliegt echt de winkel uit (ik loop nu stage bij een schoenenwinkel ..wel op de marketingafdeling, maar toch )
pi_26278486
Bommeltjes zijn prima herenschoen, vind het alleen zo jammer dat het niet echt makkelijk is wat anders te krijgen als bommel en van lier in dezelfde kwaliteit.
pi_26279415
Gelukkig is er nog genoeg in veel betere kwaliteit te vinden!
Ik noem een Santoni, Crockett&Jones, Fratelli Rossetti, Church's en ga nog maar even door!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_26279701
Ik denk dat ie ook nog iets in dezelfde prijsklasse zoekt
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
pi_26280210
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:03 schreef W1ZZ het volgende:
Gelukkig is er nog genoeg in veel betere kwaliteit te vinden!
Ik noem een Santoni, Crockett&Jones, Fratelli Rossetti, Church's en ga nog maar even door!
klopt, maar die vind je niet in de doorsnee schoenenwinkel, maar daarvoor moet je in een speciaalzaak in een echt grote stad, en dan nog zoeken.
pi_26280321
Tsja, ik weet niet waar je woont maar je hebt op zich wel een beetje een punt. Hoewel ze zelfs in een uithoek als Groningen een hele winkel vol met zulke pracht hebben!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_26280424
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:40 schreef W1ZZ het volgende:
Tsja, ik weet niet waar je woont maar je hebt op zich wel een beetje een punt. Hoewel ze zelfs in een uithoek als Groningen een hele winkel vol met zulke pracht hebben!
Waarschijnlijk de enige winkel in de provincie.
pi_26281047
Groningen is dan ook een eiland in een enorme zee die van de waddenzee tot aan amersfoort reikt
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_26313219
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:50 schreef Adsum het volgende:
Ik heb 2 paar vB´s, en ze bevallen me prima.
De instappers zijn Floris van Bommel, bijna 2 jaar oud, en de zool is nog goed:
[afbeelding]
Hoe houdt dat suede zich eigenlijk? Want 'k heb deze op't oog maar dat wordt dus m'n eerste paar suede schoenen. En'k hoor altijd horror verhalen ála "regen verneukt je schoenen compleet". Dus als ji (of iemand anders for that matter)j me even gerust kan stellen zou dat fijn zijn
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
  maandag 23 mei 2005 @ 19:47:13 #150
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_27285387
Mijn van Bommels zjin net weer gerepareerd.. de zool liet na 4 maand al los en ook 1 van die dingetjes aan de zijkant was geknapt.... maar ze zijn nu gelukkig weer als nieuw
Alles wat ik post is toch wel leuk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')