jep, bij Hermans...al eerder in het forum genoemd.....en je treft het, ik werk er
![]()
Die schoenen die je als plaatje erbij hebt gedaan zijn Noble Blues. Frans van Bommel (geloof 4e generatie) is gestopt en heeft deze lijn na gelaten......de lijn heeft een iets van italiaans tintje....en het zijn mooie schoenen om te zien.....wel moet ik zeggen dat je vo0or dat geld ook andere en miss betere schoenen kunt kopen.....het leer is namelijk wel goed....alleen je kunt het beter krijgen....en voor veel mensen is de leest niet goed...en zit de schoen niet mooi om de voet (bij breede leesten) want Noble Bleu is en zal warsch niet op een H leest komen (breede leest) dus als je G hebt zit je wel goed.
De prijs is ong 350 euro voor noble blue, de reguliere collectie van van bommel is van 180 tot ong 200 euro. Floris van Bommel is ook ziets.
Floris van Bommel is wat sportiever (sneakers voor het eerst) en heeft een iets breedere leest. Ik koop zelf binnenkort de oranje sneakers....zijn idd erg leuk, en zitten lekker......maar voor echt comfor zou ik voor Edward Green gaan.....erg duur 750 euro.....maar wel waar voor je geld
![]()
Als je btw een italiaanse schoen zoekt en je hebt een wat breede leest zou ik Fratellie Rossettie aanraden....vind ze zelf erg mooi.....en de leest is invergelijking met andere italiaanse merken wat breeder.......de prijs van FR is ong 300 euro tot 350
BTW, ik las dat iemand zei dat Santonis niet voor smalle leesten is........het is waar.....maar dit geldt niet voor alle modellen......er zijn nog redelijk veel modellen die wel om breede voeten passen......
mja mocht je meer wllen weten iver schoenen dan vraag je t maar, en ander kom langs in Utrecht.....Hermans Schoenen Utrecht, Oudkerkhof 22....tgen over Chasen's
gr rick