Yeh menquote:Op woensdag 16 maart 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
Heb ik al gezegd dat we het doen?
quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:53 schreef rubbereend het volgende:
k wordt langzaam gek hier, nu kan k ineens nie meer op de irc komen
nog ff als aanvuling hier dan, als je Kaas een leuk boek vind moet je "Een ontgoocheling" lezen die is nog leuker
Als het moet kan ik hele mooie verhalen ophangenquote:Op woensdag 16 maart 2005 21:58 schreef tong80 het volgende:
Bij je leraar literatuur moet je niet aankomen met het woord 'Hoef'
Kaas is ook gewoon een leuk boekie.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:01 schreef rubbereend het volgende:
mijn leraar nederlands was erg te spreken over het feit dat ik Kaas en Een ontgoocheling beide had gelezen, hij was ook een liefhebber van Elsschot. bovendien ging hij vragen naar de voor de hand liggende overeenkomsten, eitje dus
de aanslag is verfilmd, da's altijd handigquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:03 schreef VoreG het volgende:
Mijn leraar is fan van Mulisch, dus dat komt ook wel goed
Gezien en ook nog het boek gelezen, ja af en toe kan ik me best inzetten voor school.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de aanslag is verfilmd, da's altijd handig
o, dan ga k ook ff pimpen, k had bij de 2ergste leraren Nederlands een 8,5 voor de boeken en dat terwijl ik er 8 van de 18 gelezen hadquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Mag ik opscheppen ? Ik had een 9 voor m'n tentamen Nederlands
Een 1 voor Engels terwijl ik alle films had gezien.
Ik sta gemiddeld een 7,1 voor al mijn vakken en ik heb nog nooit geleerd of wat gedaanquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
o, dan ga k ook ff pimpen, k had bij de 2ergste leraren Nederlands een 8,5 voor de boeken en dat terwijl ik er 8 van de 18 gelezen had
lekker is dat he, wat doe je eigenlijk voor een opleiding?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik sta gemiddeld een 7,1 voor al mijn vakken en ik heb nog nooit geleerd of wat gedaan
Ze noemen het VWO+, 1 stapje hoger dan Atheneum. Maar het is gewoon VWO, niks speciaals.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker is dat he, wat doe je eigenlijk voor een opleiding?
Ah, de zoveelste toekomstige werkloze mr. dient zich alweer aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |