Nog 1 biertje?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, twee tentamens al niet gehaald deze week. Daar wordt je niet supervrolijk van.
Moet er nog 1
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
geeft een paar biertjes, en pakt er zelf ook een.![]()
Zo vandaag weer wat leuks ontvangen![]()
quote:De afbeelding “http://i3.yesasia.com/assets/imgs/videos/35/l_p1002827135.jpg” kan niet vertoond worden, omdat ze fouten bevat.
Dan doet ie het wel!quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:05 schreef pascalheister het volgende:
hmm hier doet hij het wel, en kopieren in nieuw venster helpt oo niet ?
ha, dan welquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:05 schreef pascalheister het volgende:
hmm hier doet hij het wel, en kopieren in nieuw venster helpt oo niet ?
Ah, Polanski again, goeie film! vooral die scene van die razzia's waarin een opa met rolstoel en al van het balkon wordt afgekieperd is pretty nasty.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
geeft een paar biertjes, en pakt er zelf ook een.![]()
Zo vandaag weer wat leuks ontvangen![]()
en als je Chinatown hebt gezien moet je Two Jakes ook maar eens kijken. Is de opvolger van Chinatown die door Jack zelf is geregiseerd. Kan niet tippen aan Chinatown maar wel een goede film verderquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ah, Polanski again, goeie film! vooral die scene van die razzia's waarin een opa met rolstoel en al van het balkon wordt afgekieperd is pretty nasty.
Kheb Chinatown ook net binnen, van 't weekend maar eens bekijken![]()
en toch blijf je er naar terug komenquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
FOK IS x140
Sorry,moest er effe uit,trage kutbende
Dat wil je eigenlijk niet weten zeg maarquote:
eigenlijk wel zeg maar, met foto ook graagquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat wil je eigenlijk niet weten zeg maar(ik vertel het wel via MSN enzo)
kut he?quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en toch blijf je er naar terug komen
Ik had dr dus op MSN, en ik zo van Goeienavond. En op dat moment komt mn huisgenoot mn kamer binnen: je vader aan de telefoon. Die zo vanalles over dat mn moeder dr been had gebroken en of ik dan dit weekend naar huis kon komen, omdat hijzelf weg moest, en dan moest ik op mn zusje letten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eigenlijk wel zeg maar, met foto ook graag
k heb er geen last vanquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik had dr dus op MSN, en ik zo van Goeienavond. En op dat moment komt mn huisgenoot mn kamer binnen: je vader aan de telefoon. Die zo vanalles over dat mn moeder dr been had gebroken en of ik dan dit weekend naar huis kon komen, omdat hijzelf weg moest, en dan moest ik op mn zusje letten.
Kom ik terug, heeft ze 3 zinnen teruggezegd. Ook goeienavond. Heb ik je na ruim een week eindelijk teruggevonden.
Toen kreeg ze geen reactie en werd het: Nu zeg je niks meer terug(ja, DIE smiley)
Dus![]()
![]()
![]()
Tis gewoon verslavend alleen die teringserver.quote:
O ja. En toen was ze dus offline toen ik terugkwam, brrrrquote:
idd verslavend, maar k heb t gevoel dat t wel goed gaat komen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis gewoon verslavend alleen die teringserver.
OF,je gooit de boel een week plat en dan zorg je dat alles goed komt,OF,je trekt de stekker er definitief uit
Doe nog maar 1 baco na een nat avondje Alkmaarderhout en dan gaan we pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |