Hé Shark, aai hef de dutsj verzjon.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:17 schreef Shark.Bait het volgende:
joe haav zie engliesh versie of ze dutsj wan?
Altijd handig om een setje te hebben inderdaad. Heb ook nog een doos in m'n voorraadkast staan.quote:
Tering, ik gisteravond vier voor 1,50 in de AH to go, moest ik ze nog afbakken ook!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:12 schreef AMD64 het volgende:
Hmm. Ik heb nu 8 croissantjes gekocht voor ¤1,-
Regelmatige checkups zijn tof.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:19 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Altijd handig om een setje te hebben inderdaad. Heb ook nog een doos in m'n voorraadkast staan.
Vertel je ons ook de uitslag?quote:
Handig, een Bas van der Heijden in de buurtquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Tering, ik gisteravond vier voor 1,50 in de AH to go, moest ik ze nog afbakken ook!
Maja, anders had ik helemaal geen ontbijt.
via ebay in engeland gekocht, scheelt bijna de helft met hier.quote:
tx.quote:
Nu wel wat vaker in FOT komen he!quote:
Gratis is altijd leukquote:Op donderdag 14 april 2005 16:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu wel wat vaker in FOT komen he!
een lekkere Dance single gekocht. Kosten: 0 euro. Ik had nog een gratis tegoed van de free
Mijn eerste echte free record van de free....
[afbeelding]![]()
Sorry, was Seizoen 1. Tikfout via numtoetsen. Over het hoofd gezien!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Er zijn toch maar 7 seizoenen van W&C?
Ontoppic: Vandaag een reader gehaald voor mijn opleiding en gister nog een lekker bakkie koffie om een beetje wakker te worden
Wauw Geld te veelquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:00 schreef rubstar het volgende:
nieuwe aankopen:
Samsung breedbeeld
PSP
Linksys WAP54g
Fatboy Zitzak
hoe bevalt de PSP?quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:00 schreef rubstar het volgende:
nieuwe aankopen:
Samsung breedbeeld
[afbeelding]
PSP
[afbeelding]
Linksys WAP54g
[afbeelding]
Fatboy Zitzak
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|