Maar die is alleen voor de competitie en aangezien dit een bekerwedstrijd is moet je wel kaartjes kopen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:05 schreef CoolerMaster het volgende:
[..]Je hebt toch een seizoenskaaart!
Niets gezegdquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar die is alleen voor de competitie en aangezien dit een bekerwedstrijd is moet je wel kaartjes kopen.
joe haav zie engliesh versie of ze dutsj wan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:32 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De 2 disc DVD van The Incredibles!
Geen echte eieren?quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:48 schreef Sylvana het volgende:
Gister voor de paasbrunch op me stage gekocht:
3 pakken chocomelk
2 pakken yoghi
1 pak melk
24 krentebollen
24 witte bollen
boter
kaas
boterhamworst
chocoladepasta
hagelslag
paaseitjes
Hé Shark, aai hef de dutsj verzjon.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:17 schreef Shark.Bait het volgende:
joe haav zie engliesh versie of ze dutsj wan?
Altijd handig om een setje te hebben inderdaad. Heb ook nog een doos in m'n voorraadkast staan.quote:
Tering, ik gisteravond vier voor 1,50 in de AH to go, moest ik ze nog afbakken ook!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:12 schreef AMD64 het volgende:
Hmm. Ik heb nu 8 croissantjes gekocht voor ¤1,-
Regelmatige checkups zijn tof.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:19 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Altijd handig om een setje te hebben inderdaad. Heb ook nog een doos in m'n voorraadkast staan.
Vertel je ons ook de uitslag?quote:
Handig, een Bas van der Heijden in de buurtquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Tering, ik gisteravond vier voor 1,50 in de AH to go, moest ik ze nog afbakken ook!
Maja, anders had ik helemaal geen ontbijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |