Je kunt het beste gewoon met een soundeditor zoals Sound Forge of Audition je samples reversen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:19 schreef Devlinsect het volgende:
Hoe kun je een sample achterste voren laten afspelen? Volgens mij lukt het niet in Reason zelf en moet je uitwijken naar bijv. Sound Forge. Iemand daar ervaring mee?
Bedankt voor je reactiequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je kunt het beste gewoon met een soundeditor zoals Sound Forge of Audition je samples reversen.
Maar met Reason is het via een omweg ook mogelijk...
In de NN19-sampler moet je de sample start op '127' zetten en de loop-setting op 'FW-BW'. Dan kom je op iets uit wat lijkt op een omgekeerde sampleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen idee, ik gebruik zelf altijd Adobe Audition. Daar is het heel simpel: Effects > Reversequote:Op zondag 20 maart 2005 17:12 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb het is in Sound Forge bekeken. Kom er niet uit mèn. Hoe moet ik daar een sample reversen?
Ja hij is erg vet. Niet zo heel erg veel toegevoegde waarde t.o.v. Reason 2.5 maar wat toegevoegt is is wel erg vet zoals de mastering suite of de nieuwe Factory Sound Bank.quote:En ben je al in het bezit van 3.0 en hoe is ie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een preview maar goed, voor het ideequote:Op maandag 21 maart 2005 14:11 schreef Devlinsect het volgende:
Pleur is een trek online Teknomist. Er zouden meer eigen Reason brouwsels hier te vinden moeten zijn. Ik hoop binnenkort m'n eerste te plaatsen. Ga ik je vast nog vragen waar ik een trek kan hosten op 't netom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, dan is je download binnen, zal er ook eens op zoek naar gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 06:39 schreef teknomist het volgende:
Over enkele uren ben ik de gelukkige 'bezitter' van Reason 3.0om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* mee eens *quote:Op maandag 21 maart 2005 14:11 schreef Devlinsect het volgende:
Pleur is een trek online Teknomist. Er zouden meer eigen Reason brouwsels hier te vinden moeten zijn. Ik hoop binnenkort m'n eerste te plaatsen. Ga ik je vast nog vragen waar ik een trek kan hosten op 't netom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oftewel: zet bovenin je rack een mixer, en route daarvan de output naar de twee kanalen van je geluidskaart (uit mn hoofd heet dat geloof ik zoiets als 'hardware interface').quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:35 schreef DJ_WB het volgende:
vergeet je mixer niet .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop