quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:54 schreef appelsientje het volgende:[..]
oke zijn ego is misschien wat groot.. maar ik denk dat het gewoon komt door de "sfeer" die er bij ajax hangt... hij moest op zijn leeftijd al bij wijze van een team dragen. En dat hoeft hij niet bij PSV..
Ik zie echt nog steeds een groot talent in VDV...
Maar goed ik denk niet dat hij komt.. iets zegt me dat namelijk..
Mannelijk voorgevoel
![]()
dat denk ik ook. Ik denk dat Van der Vaart bij PSV zich echt niet als een vedette zou gaan gedragen. Hij wordt dan waarschijnlijk gewoon in de sfeer van het team meegezogen. En eerlijk is eerlijk: die sfeer is nu gewoon top; er zitten gewoon hele goede spelers in waaronder gelouterde routiniers zoals cocu(pleonasme?) maar ook enkele no nonsense gewone jongens zoals vennegoor in. Onder Hiddink, waar van der vaart al respect voor had, lijkt het me dat ie een frisse start kan maken.
Ik zou het toch ook wel zien zitten eigenlijk. Ik denk niet dat het erg realistisch is, maar een visje uitgooien naar een speler die weg wil is iig geen slechte zet, wie niet waag wie niet wint. Bovendien heeft het verleden uitgewezen dat er best spelers van Ajax naar PSV kunnen komen. Het hangt er daarbij wel een beetje vanaf wie, sommige spelers passen gewoon niet erg bij PSV (toen Bogarde ter sprake kwam moest ik hard achter mn oren krabben en er was eigenlijk maar weinig goodwill bij de fans, maar bij van der vaart is die tegenstand al stukken minder).
Anyway, het is afwachten, ik acht de kans niet groot maar wie weet wat er allemaal gebeurt: misschien hangt het ook van alle prestaties aan het einde van het seizoen af en hoe de relatie zich met Blind verder ontwikkelt.
Ach, is er tenmiste weer wat om over te praten