abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:54:54 #26
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25519805
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:18 schreef lookinforyou het volgende:
Ik denk niet dat VDV een succes zal worden bij PSV. Een te groot ego pas niet in de selectie van PSV. En ik hoop eerlijk gezegd, dat ie fijn naar een andere club gaat uitkijken
oke zijn ego is misschien wat groot.. maar ik denk dat het gewoon komt door de "sfeer" die er bij ajax hangt... hij moest op zijn leeftijd al bij wijze van een team dragen. En dat hoeft hij niet bij PSV..
Ik zie echt nog steeds een groot talent in VDV...

Maar goed ik denk niet dat hij komt.. iets zegt me dat namelijk..
Mannelijk voorgevoel
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:19:48 #27
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_25520044
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:54 schreef appelsientje het volgende:

[..]

oke zijn ego is misschien wat groot.. maar ik denk dat het gewoon komt door de "sfeer" die er bij ajax hangt... hij moest op zijn leeftijd al bij wijze van een team dragen. En dat hoeft hij niet bij PSV..
Ik zie echt nog steeds een groot talent in VDV...

Maar goed ik denk niet dat hij komt.. iets zegt me dat namelijk..
Mannelijk voorgevoel
dat denk ik ook. Ik denk dat Van der Vaart bij PSV zich echt niet als een vedette zou gaan gedragen. Hij wordt dan waarschijnlijk gewoon in de sfeer van het team meegezogen. En eerlijk is eerlijk: die sfeer is nu gewoon top; er zitten gewoon hele goede spelers in waaronder gelouterde routiniers zoals cocu(pleonasme?) maar ook enkele no nonsense gewone jongens zoals vennegoor in. Onder Hiddink, waar van der vaart al respect voor had, lijkt het me dat ie een frisse start kan maken.

Ik zou het toch ook wel zien zitten eigenlijk. Ik denk niet dat het erg realistisch is, maar een visje uitgooien naar een speler die weg wil is iig geen slechte zet, wie niet waag wie niet wint. Bovendien heeft het verleden uitgewezen dat er best spelers van Ajax naar PSV kunnen komen. Het hangt er daarbij wel een beetje vanaf wie, sommige spelers passen gewoon niet erg bij PSV (toen Bogarde ter sprake kwam moest ik hard achter mn oren krabben en er was eigenlijk maar weinig goodwill bij de fans, maar bij van der vaart is die tegenstand al stukken minder).

Anyway, het is afwachten, ik acht de kans niet groot maar wie weet wat er allemaal gebeurt: misschien hangt het ook van alle prestaties aan het einde van het seizoen af en hoe de relatie zich met Blind verder ontwikkelt.

Ach, is er tenmiste weer wat om over te praten
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_25520435
En van Hiddink kan VDV veel meer leren dan van Koeman of Blind
pi_25520473
Bij PSV loopt ook zonder Van Bommel en Vogel zoveel routine dat VDV echt niet gaat zweven en daar zorgen Hiddink, Rutten en Eikelkamp ook wel voor.

Anders leert onze bodyguard hem wel een lesje vliegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 maart 2005 @ 15:27:03 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25520919
bovendien komt vdv bij PSV in een elftal wat staat, bij ajax is het jaren zwemmen voor hem, een team zonder structuur of vast systeem en hij moet overal maar de gaten dichten. Bovendien zal in eindhoven wat meer rust rond zn eigen persoon krijgen wat hem alleen maar ten goede zal komen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25521538
Hij mag van mij best komen . Maar PSV moet er zeker niet al te veel geld in steken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 maart 2005 @ 16:09:34 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25521721
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:00 schreef du_ke het volgende:
Hij mag van mij best komen . Maar PSV moet er zeker niet al te veel geld in steken .
3 à 4 miljoen lijkt me genoeg.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25523401
Vader Van der Vaart heeft in ieder geval, voor de camera's van AT5, gezegd dat er absoluut geen sprake is van een eventuele komst van VDV naar PSV
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25523561
Ik denk dat het dalijk net zo zal gaan zoals bij van Persie.

Opeens komt daar Man U of Arsenal
pi_25523588
Lijkt me sterk voor die vetzak die al 2 jaar geen bal meer geraakt heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25523775
Liverpool,Arsenal en Man U schijnen geinteresseerd te zijn
pi_25524309
Alsof Sylvie zich in de buurt van Eindhoven wil ophouden zeg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25525385
VDV mag kome van mij, maar moet dan wel ff flink aan kracht training doen
Nothing to see here, carry on
pi_25525643
Ik hoop dat we Inter loten
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 maart 2005 @ 01:49:53 #40
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25527233
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 18:53 schreef Suijk het volgende:
Alsof Sylvie zich in de buurt van Eindhoven wil ophouden zeg.
die is niet bijd e transfer inbegrepen en mocht ze meekomen zullen voor straf van der schaaf en addo naar ajax gestuurd worden waarschijnlijk zelfs een versterking daar
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 22:54 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat we Inter loten
Liverpool, duim duim
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25527244
Ik denk dat als we deze ronde óók door komen, ik niet meer de enige ben hier die gelooft in CL-winst
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 maart 2005 @ 02:33:19 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25527489
dan kan er alles gebeuren, dat hebben we vorig jaar gezien. Al geef ik ons in 2 wedstrijden tegen Chelsea geen kans.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 maart 2005 @ 02:37:02 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25527497
quote:
15/3/2005 - Zaakwaarnemer: deal Van Bommel binnen 14 dagen
(Van onze verslaggever RvW)

Mark van Bommel liet zelf al weten dat hij om de rust te bewaren zo snel mogelijk bekend wil maken naar welke club hij vertrekt. Volgens zaakwaarnemer Jansen zijn ze momenteel volop in onderhandeling met enkele clubs en hopen ze binnen 14 dagen tot een akkoord te kunnen komen, zo staat te lezen op de website van de BBC.
dat wordt vast een mooie club
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:05:44 #44
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25528591
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 02:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat wordt vast een mooie club
En waarschijnlijk een engelse.
Denk persoonlijk dat het Man U gaat worden.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:35:55 #45
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25528848
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

En waarschijnlijk een engelse.
Denk persoonlijk dat het Man U gaat worden.
Daar zat ik dus ook al aan te denken. Dat middenveld van Man U is al eeuwenoud. Ik zou Van Bommel geen slechte opvolger vinden van Roy Keane.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 16 maart 2005 @ 10:20:33 #46
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25529170
Alsjeblieft geen Man U zeg, dan moet ik daar ook nog voor juichen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25529335
't zou wel een mooie club voor hem zijn .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25529370
Manchester United is denk ik wel een mooie club voor Mark van Bommel. Maar ja mij maakt het absoluut niet uit waar hij naar toe gaat. Zolang hij daar maar veel aan spelen toekomt en het dus goed gaat doen daar.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25529392
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:20 schreef Zapper het volgende:
Alsjeblieft geen Man U zeg, dan moet ik daar ook nog voor juichen
Je juicht toch al voor Ruudje neem ik aan?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:36:15 #50
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25529806
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:43 schreef Suijk het volgende:

Je juicht toch al voor Ruudje neem ik aan?
Ik dacht het niet
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')