quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:22 schreef Renesite het volgende:
Straks geen lama's meer op de publieke omroepen zeker
Mag geen amusement meer
Blijft al het cabaret bij de publieke omroep?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:52 schreef rubbereend het volgende:
Lama's vallen onder cabaret/stand up/improvisatie oftewel cultuur
Gelukkigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
ja dat is cultuur dus dat mag
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist/quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:55 schreef N-E-R-D het volgende:
word het nog herhaalt?
HEILIG!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
ja dat is cultuur dus dat mag
Volgens mij hoorde ik Patrick bij Radio 538 zeggen dat dit de laatste aflevering van dit seizoen was... khoop dat ik het verkeerd verstaan heb, kheb t veel te weinig gekeken dit seizoenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:01 schreef Intxaurraga het volgende:
Whehe, het was weer geweldig bij vlagen
Als volgende week Arie terug is (toch?), is het volmaakt.
"Niet te missen: zaterdag 30 april van 19.00 – 19.25 uur op Ned. 2 "quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik Patrick bij Radio 538 zeggen dat dit de laatste aflevering van dit seizoen was... khoop dat ik het verkeerd verstaan heb, kheb t veel te weinig gekeken dit seizoen![]()
Er komt nog een koninginnedag speciaalquote:Op maandag 28 maart 2005 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond Gijs ook leukWas dit nou de voorlopig laatste aflevering?
Zeker mee eens , vooral de vragenronde, fantastisch ik heb zovaak daardoor buikpijn gekregenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:39 schreef Love_My_Baby het volgende:
Vond deze aflevering weer 1 van de beteren, heb een paar keer hard moeten lachen.
Slechtste dictator:
'De zenuwachtige encyclopedienverkoper..'
En ik moet zeggen dat ik Ruben vd Meer steeds grappiger vindt worden (ongevallen in de dierentuin, dattie een struikelende gorilla nadeed, heel droog).
Bedscene eruit, voortaan standaard
-vragenronde
-de allerslechtste..
-ik wil graag zien
-de datingshow
Vertel d'r is wat meer over danquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:25 schreef rembrand20 het volgende:
Ben 3 weken terug bij de Lama's geweest ( De Aflevering met Nance).
Het duurt gewoon 2,5 uur zo'n opnamen, maar wel 2,5 uur lache![]()
ik mis zelf best wel de dierenwinkelquote:Op zondag 3 april 2005 17:51 schreef lachejonge het volgende:
Erg leuke uitzending, alleen die Sara Kroos vind ik niet zo leuk. Wat is er gebeurt met de Diashow? Die was leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |