Met het blauwe shirtquote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik zat in het publiek en ik zag er wel heel lijp uit! De volgende keer ga ik niet meer stappen op zaterdag als ik zondag naar de Lama's moet....
Wel jammer, er zaten die avond veel leukere dingen tussen dan er werden uitgezonden. De andere scène met de propjes was veel grappiger.. Maar goed.
Idd ik ook, die kop die hij trok, echt hilarischquote:Op maandag 28 maart 2005 22:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ruben (Nicolai) was zoals gewoonlijk weer 't best. En vooral dat zeekomkommerknuffelen. Ik heb echt gigantisch dubbel gelegen.
Wat leuk dat ik herkend wordquote:Op maandag 28 maart 2005 23:03 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Met het blauwe shirtMijn zusje en ik herkenden je al
morgenquote:Op maandag 28 maart 2005 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
Gemist. Wanneer staat 'ie meestal online?
Even helemaal off topic: Lagerhuis was toch gekapt?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:09 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Wat leuk dat ik herkend word
Waarschijnlijk heeft iedereen die me herkende me zitten uitlachen, maar ach... Da's logisch.
23 april kom ik weer op TV, bij Op weg naar het Lagerhuis.
middag na uitzending: http://nermal.bnn.nl/factsheets/archief_popup.php?id=59quote:Op maandag 28 maart 2005 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, maar de scholierencompetitie niet. En onze school zit in de halve finale.. Dus ik ga proberen te debatteren op tv.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Even helemaal off topic: Lagerhuis was toch gekapt?
Coolquote:Op maandag 28 maart 2005 23:20 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Ja, maar de scholierencompetitie niet. En onze school zit in de halve finale.. Dus ik ga proberen te debatteren op tv.
Heb het nou zo'n 2 keer gezien, maar vind v/d meer toch echt stukken leuker! Die vent is starnakelmaf!quote:Op maandag 28 maart 2005 22:27 schreef -Mk- het volgende:
Ruben Nicolai is idd de beste.
morgen, tegen de middag aanquote:Op maandag 28 maart 2005 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vond Javier Guzman maar matig na de Lama's te hebben gekeken.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:22 schreef Renesite het volgende:
Straks geen lama's meer op de publieke omroepen zeker
Mag geen amusement meer
Blijft al het cabaret bij de publieke omroep?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:52 schreef rubbereend het volgende:
Lama's vallen onder cabaret/stand up/improvisatie oftewel cultuur
Gelukkigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
ja dat is cultuur dus dat mag
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist/quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:55 schreef N-E-R-D het volgende:
word het nog herhaalt?
HEILIG!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
ja dat is cultuur dus dat mag
Volgens mij hoorde ik Patrick bij Radio 538 zeggen dat dit de laatste aflevering van dit seizoen was... khoop dat ik het verkeerd verstaan heb, kheb t veel te weinig gekeken dit seizoenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:01 schreef Intxaurraga het volgende:
Whehe, het was weer geweldig bij vlagen
Als volgende week Arie terug is (toch?), is het volmaakt.
"Niet te missen: zaterdag 30 april van 19.00 – 19.25 uur op Ned. 2 "quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik Patrick bij Radio 538 zeggen dat dit de laatste aflevering van dit seizoen was... khoop dat ik het verkeerd verstaan heb, kheb t veel te weinig gekeken dit seizoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |