Er komt nog een koninginnedag speciaalquote:Op maandag 28 maart 2005 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond Gijs ook leukWas dit nou de voorlopig laatste aflevering?
Zeker mee eens , vooral de vragenronde, fantastisch ik heb zovaak daardoor buikpijn gekregenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:39 schreef Love_My_Baby het volgende:
Vond deze aflevering weer 1 van de beteren, heb een paar keer hard moeten lachen.
Slechtste dictator:
'De zenuwachtige encyclopedienverkoper..'
En ik moet zeggen dat ik Ruben vd Meer steeds grappiger vindt worden (ongevallen in de dierentuin, dattie een struikelende gorilla nadeed, heel droog).
Bedscene eruit, voortaan standaard
-vragenronde
-de allerslechtste..
-ik wil graag zien
-de datingshow
Vertel d'r is wat meer over danquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:25 schreef rembrand20 het volgende:
Ben 3 weken terug bij de Lama's geweest ( De Aflevering met Nance).
Het duurt gewoon 2,5 uur zo'n opnamen, maar wel 2,5 uur lache![]()
ik mis zelf best wel de dierenwinkelquote:Op zondag 3 april 2005 17:51 schreef lachejonge het volgende:
Erg leuke uitzending, alleen die Sara Kroos vind ik niet zo leuk. Wat is er gebeurt met de Diashow? Die was leuk
ik ook, ik had de lama's net ontdekt en 3 afleveringen gekeken.quote:Op maandag 4 april 2005 20:49 schreef 7eVeNL het volgende:
godsamme.... kijk je dan de hele dag naar uit, keek ik toevallig net in de TV gids, zag ik niets staan, denk check FoK ff, en ja hoor... komt het niet meer...Ja 30 April weer dan, maar gaat het 'seizoen' dan ook weer verder???
![]()
Ze zijn net weer lekker op dreef met een paar uitzendingen, gooien ze er nu al een stop tussen... maar weet iemand of ze verder gaan? jawel toch?quote:Op maandag 4 april 2005 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ook, ik had de lama's net ontdekt en 3 afleveringen gekeken.
gvd, komt er vanavond nog wat op tv![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |