abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25539042
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:31 schreef faithlesz het volgende:

http://www.plastuit.nl/ned/intro.html
Alleen voor stoere meisjes hoor
Mmm, heb dat een keertje uitgeprobeerd ging dat ding lekken, volgens mij kan je dan alleen maar kliene plasjes plegen en geen grote
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:57:35 #202
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25539066
Zoals we al eerder tot de conclusie gekomen waren: mengelmoesjes van de twee catagorieen zijn oke .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_25539110
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 07:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

In Azie valt dat reuze mee, daar is emancipatie ook natuurlijker. Ik vind het zelf in Nederland (Zoals wel meer dingen in Nederland) erg geforceerd. Je moet geemancipeerd zijn, en bovendien moet dat ook nog eens op een bepaalde manier.

Is emancipatie niet meer dat er gelijke mogelijkheden en gelijke kansen zijn? Het is toch niet zo dat het een verplichting schept om per se geforceerd-geemancipeerd te zijn, terwijl iemand dat misschien wel niet is?
, thank u! Tenminste, ik denk dat je hetgene bedoelt waar ik me al jarenlang aan irriteer:

Emancipatie is idd een kwestie van gelijke rechten, kansen, etc. Jammer genoeg schijnen bepaalde vrouwen dat iets te ver door te trekken en nog erger: mij ermee lastig te vallen. Altijd sam-sam betalen, je zelfs beledigd voelen als de man aanbiedt om te betalen, niet willen dat de deur voor ze opengehouden wordt en dit allemaal in de trant: "Ik ben geemancipeerd en onafhankelijk, wat denk je wel niet?".

Die onafhankelijkheid is natuurlijk prettig en daar hebben onze oma's voor gestreden, maar het blijft een keuze. Als je kiest om iets minder onafhankelijk te zijn wordt daar heel erg op neergekeken door andere vrouwen (ja, ik vind het prettig als de deur voor mij wordt opengehouden, ja, als ik een zware boodschappentas heb en ik moet naar 3 hoog stel ik het op prijs als mijn vriend het ff voor me wil doen), er rust zelfs een taboe op (o.a. gecreerd door de media). Maar emancipatie is toch juist dat vrouwen zich niet in een rol laten drukken, maar een keuzevrijheid hebben die gerespecteerd wordt.

Ben zelf geen typisch meisje, maar ik ben er wel een ik ben er trots op ook! Ik zou het leuk vinden als dat niet vergeten werd, want we zijn niet gelijk, we zijn gelijkwaardig (al kom ik nu waarschijnlijk conservatief over...)
"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:05:27 #204
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25539237
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Rahja het volgende:

[..]

, thank u! Tenminste, ik denk dat je hetgene bedoelt waar ik me al jarenlang aan irriteer:

Emancipatie is idd een kwestie van gelijke rechten, kansen, etc. Jammer genoeg schijnen bepaalde vrouwen dat iets te ver door te trekken en nog erger: mij ermee lastig te vallen. Altijd sam-sam betalen, je zelfs beledigd voelen als de man aanbiedt om te betalen, niet willen dat de deur voor ze opengehouden wordt en dit allemaal in de trant: "Ik ben geemancipeerd en onafhankelijk, wat denk je wel niet?".
Inderdaad, datgene : Het wordt je opgedrongen. Geemancipeerde vrouwen vinden dat andere vrouwen ook net zo geemancipeerd als zij moeten worden, en moeten vooral benadrukken hoe geemancipeerd ze zijn.
quote:
Die onafhankelijkheid is natuurlijk prettig en daar hebben onze oma's voor gestreden, maar het blijft een keuze. Als je kiest om iets minder onafhankelijk te zijn wordt daar heel erg op neergekeken door andere vrouwen (ja, ik vind het prettig als de deur voor mij wordt opengehouden, ja, als ik een zware boodschappentas heb en ik moet naar 3 hoog stel ik het op prijs als mijn vriend het ff voor me wil doen), er rust zelfs een taboe op (o.a. gecreerd door de media). Maar emancipatie is toch juist dat vrouwen zich niet in een rol laten drukken, maar een keuzevrijheid hebben die gerespecteerd wordt.
Dat vind ik dus ook. Ik moet overigens wel zeggen dat ik mij altijd erg geemancipeerd inschatte, maar dat dat bij nader inzien eigenlijk ook reuze meevalt.. Ik ben misschien zelfs ouderwets te noemen.
quote:
Ben zelf geen typisch meisje, maar ik ben er wel een ik ben er trots op ook! Ik zou het leuk vinden als dat niet vergeten werd, want we zijn niet gelijk, we zijn gelijkwaardig (al kom ik nu waarschijnlijk conservatief over...)
Hier kan ik me goed in vinden.
pi_25539259
Wat mij echt onzettend opvalt is dat mannen nogal erg veel zeuren over het feit dat vrouwen zeuren

Moest het gewoon even kwijt.....

Maar over tassen dragen en deuren openhouden, tsja, daarin ben ik dan weer wel een meisje-meisje dat vind ik dat toch wel weer heel okj als een jongen waar ik helemaal verliefd op bent dat voor me doet

Zelf vind ik het niet zo fijn als ik een vriend heb die alles wil betalen voor me, voel ik me altijd ongemakkelijk en ongelofelijk afhankelijk bij....
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:10:39 #206
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25539348
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:06 schreef MissPeppertje het volgende:

[quote]
Maar over tassen dragen en deuren openhouden, tsja, daarin ben ik dan weer wel een meisje-meisje dat vind ik dat toch wel weer heel okj als een jongen waar ik helemaal verliefd op bent dat voor me doet
Dat heb ik dus ook wel.. Ook als het een man is waar ik niet verliefd op ben.
quote:
Zelf vind ik het niet zo fijn als ik een vriend heb die alles wil betalen voor me, voel ik me altijd ongemakkelijk en ongelofelijk afhankelijk bij....
Ook hier zijn we het weer eens.
pi_25539804
Net gisteravond relatie finito met lief/stoer meisje. Maar door drukke levens en haar keuze om vrienden boven vriend te verkiezen en bepaalde zaken niet met mij te 'kunnen' bespreken is over. Is conclusie na 3 uur praten. Misschien niet helemaal juiste topic maar moet gewoon even kwijt.
pi_25540433
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:32 schreef funrider het volgende:
Net gisteravond relatie finito met lief/stoer meisje. Maar door drukke levens en haar keuze om vrienden boven vriend te verkiezen en bepaalde zaken niet met mij te 'kunnen' bespreken is over. Is conclusie na 3 uur praten. Misschien niet helemaal juiste topic maar moet gewoon even kwijt.
Tis ook uit met mijn vriendin sinds gister , sterkte !
pi_25541274
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:56 schreef MissPeppertje het volgende:
Mmm, heb dat een keertje uitgeprobeerd ging dat ding lekken, volgens mij kan je dan alleen maar kliene plasjes plegen en geen grote
Gewoon blijven oefenen
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:13:15 #210
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_25541624
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 01:03 schreef Roellio het volgende:
Ik vind mijn lief een stoer meisje!
Maar ook een heel lief meisje!
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_25543189
De scheidingslijn van onafhankelijkheid versus afhankelijkheid is gewoon erg vaag.

Ik bedoel, wanneer ben je onafhankelijk en wanneer ben je afhankelijk. En zoals al gezegd werd het voorbeeld met de deur open houden. Als iemand bijna asociaal voor mij gaat heb ik zoiets van 'tja, boer'. En andersom kan ik het apprecieëren als de deur wel voor mij wordt opengehouden. Al moet ik zeggen dat dit per jongen erg verschilt, een vriend van mij is niet zo en meestal huppel ik wat voor hem uit, soms bijna een strijd wie er voor gaat, dat is onze manier. En bij anderen, die ik wat minder goed ken, vind ik het wel zo netjes als ze mij als meisje behandelen, of dat nou onbewust is of niet. Simpel.

Dat zijn mijn regels. En meisje meisje, stoer meisje, onafhankelijk, afhankelijk, romantisch, bot, etc etc. Boeit me ergens geen drol (interessant is het daarentegen wel), de dingen waar ik waarde aan het hecht, die ik zo voel, daar draait het in mijn ogen om. Waarom, omdat ik niet een hokje ben, maar zoals iemand al eerder zei, en dacht dat ook al, ik heb een naam. En dat hebben we allemaal, maar hoe iemand dat ziet, is aan degene, ik zie anderen grotendeels wel zo. Tenzij ze zichzelf overduidelijk in een hokje proberen te plaatsen, dan kunnen ze het krijgen van me .

ik ben helemaal niet meer aardig op fok
pi_25543361
En kleding en gedrag een maatstaf voor een persoon. Naar mijn mening voornamelijk tijdelijk en niet vaststaand.

Gelukkig zou ik zeggen. Vind het zelf heerlijk, en een ander moet het zelf weten, om te doen, te dragen, etc naar hoe ik me voel. En asociaal, nee hoor, ik kleed mezelf supernetjes naar een sollicitatiegesprek om vervolgens in mijn sportkloffie met een bunch koters te gaan voetballen bij wijze van. En niks voor niks kan ik hooghouden met hakken aan .

Het voordeel van stiekem een meisje meisje zijn met zgn jongenskenmerken, want dat doen niet velen mij na .
pi_25543941
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:44 schreef sweetgirly het volgende:
En kleding en gedrag een maatstaf voor een persoon. Naar mijn mening voornamelijk tijdelijk en niet vaststaand.

Gelukkig zou ik zeggen. Vind het zelf heerlijk, en een ander moet het zelf weten, om te doen, te dragen, etc naar hoe ik me voel. En asociaal, nee hoor, ik kleed mezelf supernetjes naar een sollicitatiegesprek om vervolgens in mijn sportkloffie met een bunch koters te gaan voetballen bij wijze van. En niks voor niks kan ik hooghouden met hakken aan .

Het voordeel van stiekem een meisje meisje zijn met zgn jongenskenmerken, want dat doen niet velen mij na .
Damn wat lul jij veel? Wat dacht je ervan als we gewoon een keer een potje gingen neuken want je klinkt alsof je daar het hardst aan toe bent!

donderdag 17 maart 2005 @ 15:35:36 #214
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_25544541
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:41 schreef danni het volgende:

[..]

Leuke laarsjes en dan de broekspijpen van de jeans erin gestopt
Fuck en dat vind ik toch ff sexy..!. Terwijl ik helemaal niet van modesnolletjes hou over het algemeen...
Die zoute stokjes...
pi_25544567
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:09 schreef Tranceptor het volgende:

Damn wat lul jij veel? Wat dacht je ervan als we gewoon een keer een potje gingen neuken want je klinkt alsof je daar het hardst aan toe bent!

Nouh zucht (typische meisjesmeisjes smiley)

En waarom denk jij dat ik zo vrolijk ben?
Niet omdat ik droog sta hoor, of misschien wel alweer een tijdje (lees: correctie bijna 2 weken , niet overdrijven). Oeps , te lang misschien idd, je wordt er bijna filosofisch van.

en voor overige offtopic-spam verplaats ik u gaarne naar mijn fotoboek , daar mag je verder met mij babbelen, als u dat blieft
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:59:22 #216
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25545043
Overigens vertonen veel kerels hier ook meisje-meisjes gedrag: Dat gekibbel over die laarzen telkens, tis net een kippenhok.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_25600962
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:27 schreef MissPeppertje het volgende:
Ik ben trots op het feit dat ik een meisje ben, had alleen toch ook wel liever staand willen kunnen plassen (en dat weer puur uit het feit dat ik het ranzig vind om op een wc te moeten gaan zitten ),
Nee hoor, toen ik een jaar of 7 / 8 was liet een buurmeisje mij zien dat net als mij staand kon plassen, zonder gebruik te maken van hulpmiddellen.
Beetje zoeken op internet levert al snel resultaat: http://www.webvrouw.nl/staand_plassen
Don't hurry, be crappy!
  zondag 20 maart 2005 @ 01:52:08 #218
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_25602986
quote:
Op maandag 14 maart 2005 08:17 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Hoe komt het dat mannen altijd voor het meisje meisje vallen?

Ik ben zelf nl. meer van het stoere type! (beetje als Angelina Jolie) Ga vaak op stap, en ga tot het einde door. Doe wat ik wil. Zeur (bijna, ja blijf toch een vrouw) nooit. Kan mee ouwehoeren met de mannen. Laat de man zijn eigen gang gaan.
Vrienden zeggen ook altijd. Jij bent zo cool en relaxed. Maar ze zouden nooit iets met me kunnen hebben. En dat ligt niet aan mijn uiterlijk, want ik ben gewoon vrouwelijk. En echt niet lelijk.

Veel mannen vallen gewoon op meisjes meisjes. Het is net of ik de mannen af schrik als je te cool bent. Dan willen ze ineens alleen maar vriendschap. Hoe komt dit? Lijkt mij ideaal als je zo'n vriendin hebt!
nou...

neuken dan maar ?
pi_25606258
quote:
Op zondag 20 maart 2005 01:52 schreef Uiteraard het volgende:

[..]

nou...

neuken dan maar ?
Uiteraard..
pi_25606418
Ik ben niet echt een meisjesmeisje, stoer is denk ik ook weer niet het goede woord, maar soit, what's in a name...

Ik heb nooit echt aandacht te kort gehad van beide geslachten, maar ben wel af en toe tegengekomen dat sommige mannen zich niet op hun gemak voelen bij een sterke vrouw, ze hadden dan het gevoel voor mij onder te doen en dat werkte niet echt.. voor mij ook niet overigens want ik hou wel van zelfverzekerd..
  zondag 20 maart 2005 @ 12:12:10 #221
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_25607030
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:38 schreef MarMar het volgende:
Ik ben niet echt een meisjesmeisje, stoer is denk ik ook weer niet het goede woord, maar soit, what's in a name...

Ik heb nooit echt aandacht te kort gehad van beide geslachten, maar ben wel af en toe tegengekomen dat sommige mannen zich niet op hun gemak voelen bij een sterke vrouw, ze hadden dan het gevoel voor mij onder te doen en dat werkte niet echt.. voor mij ook niet overigens want ik hou wel van zelfverzekerd..
Nee, je houdt van strijd

Iedereen is wel ns onzeker namelijk, zeker in de buurt van een potentiele lover... al doen ze van niet
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_25607158
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:12 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee, je houdt van strijd

Iedereen is wel ns onzeker namelijk, zeker in de buurt van een potentiele lover... al doen ze van niet
Als je bang bent voor een littekentje meer of minder op je hart misschien wel.. ik heb een beetje een gebrek aan bang, dus ook niet onzeker.. wat niet wil zeggen dat ik alles van te voren weet, ik maak me er alleen niet al te druk over en neem dingen zoals ze komen...
pi_25607660
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:18 schreef MarMar het volgende:

ik heb een beetje een gebrek aan bang, dus ook niet onzeker.. wat niet wil zeggen dat ik alles van te voren weet, ik maak me er alleen niet al te druk over en neem dingen zoals ze komen...
Heel offtopic maar wat lijkt me dat heerlijk om te hebben

Ik maar me overal zorgen over, en ben overal bang voor

Zou zorgt angst ook wel voor goede dingen....maar toch...
pi_25607696
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:44 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

Sjah.. been there done that.. maar heb inmiddels wel geleerd dat er niet zoveel is wat nooit over gaat en waar ik niet overheen kom.. dat is wel de basis voor mijn niet hebben van angst voor nieuwe dingen.
  zondag 20 maart 2005 @ 12:47:26 #225
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25607703
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:44 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

Aan de andere kant voel je wel weer dat je leeft door onzekerheid, vaak sta je dan ook voor een nieuwe uitdaging, en dat is toch weer nieuwe ervaring.

Ik heb zelf beide kanten wel.. Op sommige gebieden ben ik erg resoluut, op andere gebieden erg onzeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')