Mmm, heb dat een keertje uitgeprobeerd ging dat ding lekken, volgens mij kan je dan alleen maar kliene plasjes plegen en geen grotequote:Op donderdag 17 maart 2005 10:31 schreef faithlesz het volgende:
http://www.plastuit.nl/ned/intro.html
Alleen voor stoere meisjes hoor![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 07:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Azie valt dat reuze mee, daar is emancipatie ook natuurlijker. Ik vind het zelf in Nederland (Zoals wel meer dingen in Nederland) erg geforceerd. Je moet geemancipeerd zijn, en bovendien moet dat ook nog eens op een bepaalde manier.
Is emancipatie niet meer dat er gelijke mogelijkheden en gelijke kansen zijn? Het is toch niet zo dat het een verplichting schept om per se geforceerd-geemancipeerd te zijn, terwijl iemand dat misschien wel niet is?
Inderdaad, datgene : Het wordt je opgedrongen. Geemancipeerde vrouwen vinden dat andere vrouwen ook net zo geemancipeerd als zij moeten worden, en moeten vooral benadrukken hoe geemancipeerd ze zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Rahja het volgende:
[..]
, thank u! Tenminste, ik denk dat je hetgene bedoelt waar ik me al jarenlang aan irriteer:
Emancipatie is idd een kwestie van gelijke rechten, kansen, etc. Jammer genoeg schijnen bepaalde vrouwen dat iets te ver door te trekken en nog erger: mij ermee lastig te vallen. Altijd sam-sam betalen, je zelfs beledigd voelen als de man aanbiedt om te betalen, niet willen dat de deur voor ze opengehouden wordt en dit allemaal in de trant: "Ik ben geemancipeerd en onafhankelijk, wat denk je wel niet?".
Dat vind ik dus ook. Ik moet overigens wel zeggen dat ik mij altijd erg geemancipeerd inschatte, maar dat dat bij nader inzien eigenlijk ook reuze meevalt.. Ik ben misschien zelfs ouderwets te noemen.quote:Die onafhankelijkheid is natuurlijk prettig en daar hebben onze oma's voor gestreden, maar het blijft een keuze. Als je kiest om iets minder onafhankelijk te zijn wordt daar heel erg op neergekeken door andere vrouwen (ja, ik vind het prettig als de deur voor mij wordt opengehouden, ja, als ik een zware boodschappentas heb en ik moet naar 3 hoog stel ik het op prijs als mijn vriend het ff voor me wil doen), er rust zelfs een taboe op (o.a. gecreerd door de media). Maar emancipatie is toch juist dat vrouwen zich niet in een rol laten drukken, maar een keuzevrijheid hebben die gerespecteerd wordt.
Hier kan ik me goed in vinden.quote:Ben zelf geen typisch meisje, maar ik ben er wel een ik ben er trots op ook! Ik zou het leuk vinden als dat niet vergeten werd, want we zijn niet gelijk, we zijn gelijkwaardig (al kom ik nu waarschijnlijk conservatief over...)
Dat heb ik dus ook wel.. Ook als het een man is waar ik niet verliefd op ben.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:06 schreef MissPeppertje het volgende:
[quote]
Maar over tassen dragen en deuren openhouden, tsja, daarin ben ik dan weer wel een meisje-meisje dat vind ik dat toch wel weer heel okj als een jongen waar ik helemaal verliefd op bent dat voor me doet![]()
Ook hier zijn we het weer eens.quote:Zelf vind ik het niet zo fijn als ik een vriend heb die alles wil betalen voor me, voel ik me altijd ongemakkelijk en ongelofelijk afhankelijk bij....
Tis ook uit met mijn vriendin sinds gisterquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:32 schreef funrider het volgende:
Net gisteravond relatie finito met lief/stoer meisje. Maar door drukke levens en haar keuze om vrienden boven vriend te verkiezen en bepaalde zaken niet met mij te 'kunnen' bespreken is over. Is conclusie na 3 uur praten. Misschien niet helemaal juiste topic maar moet gewoon even kwijt.
Gewoon blijven oefenenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:56 schreef MissPeppertje het volgende:
Mmm, heb dat een keertje uitgeprobeerd ging dat ding lekken, volgens mij kan je dan alleen maar kliene plasjes plegen en geen grote
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:03 schreef Roellio het volgende:
Ik vind mijn lief een stoer meisje!![]()
Maar ook een heel lief meisje!
Damn wat lul jij veel? Wat dacht je ervan als we gewoon een keer een potje gingen neuken want je klinkt alsof je daar het hardst aan toe bent!quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:44 schreef sweetgirly het volgende:
En kleding en gedrag een maatstaf voor een persoon. Naar mijn mening voornamelijk tijdelijk en niet vaststaand.
Gelukkig zou ik zeggen. Vind het zelf heerlijk, en een ander moet het zelf weten, om te doen, te dragen, etc naar hoe ik me voel. En asociaal, nee hoor, ik kleed mezelf supernetjes naar een sollicitatiegesprek om vervolgens in mijn sportkloffie met een bunch koters te gaan voetballen bij wijze van. En niks voor niks kan ik hooghouden met hakken aan.
Het voordeel van stiekem een meisje meisje zijn met zgn jongenskenmerken, want dat doen niet velen mij na.
Fuck en dat vind ik toch ff sexy..!. Terwijl ik helemaal niet van modesnolletjes hou over het algemeen...quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:41 schreef danni het volgende:
[..]
Leuke laarsjes en dan de broekspijpen van de jeans erin gestopt
Nouh zuchtquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:09 schreef Tranceptor het volgende:
Damn wat lul jij veel? Wat dacht je ervan als we gewoon een keer een potje gingen neuken want je klinkt alsof je daar het hardst aan toe bent!
![]()
Nee hoor, toen ik een jaar of 7 / 8 was liet een buurmeisje mij zien dat net als mij staand kon plassen, zonder gebruik te maken van hulpmiddellen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:27 schreef MissPeppertje het volgende:
Ik ben trots op het feit dat ik een meisje ben, had alleen toch ook wel liever staand willen kunnen plassen (en dat weer puur uit het feit dat ik het ranzig vind om op een wc te moeten gaan zitten),
nou...quote:Op maandag 14 maart 2005 08:17 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Hoe komt het dat mannen altijd voor het meisje meisje vallen?
Ik ben zelf nl. meer van het stoere type! (beetje als Angelina Jolie) Ga vaak op stap, en ga tot het einde door. Doe wat ik wil. Zeur (bijna, ja blijf toch een vrouw) nooit. Kan mee ouwehoeren met de mannen. Laat de man zijn eigen gang gaan.
Vrienden zeggen ook altijd. Jij bent zo cool en relaxed. Maar ze zouden nooit iets met me kunnen hebben. En dat ligt niet aan mijn uiterlijk, want ik ben gewoon vrouwelijk. En echt niet lelijk.
Veel mannen vallen gewoon op meisjes meisjes. Het is net of ik de mannen af schrik als je te cool bent. Dan willen ze ineens alleen maar vriendschap. Hoe komt dit? Lijkt mij ideaal als je zo'n vriendin hebt!
Nee, je houdt van strijdquote:Op zondag 20 maart 2005 11:38 schreef MarMar het volgende:
Ik ben niet echt een meisjesmeisje, stoer is denk ik ook weer niet het goede woord, maar soit, what's in a name...
Ik heb nooit echt aandacht te kort gehad van beide geslachten, maar ben wel af en toe tegengekomen dat sommige mannen zich niet op hun gemak voelen bij een sterke vrouw, ze hadden dan het gevoel voor mij onder te doen en dat werkte niet echt.. voor mij ook niet overigens want ik hou wel van zelfverzekerd..
Als je bang bent voor een littekentje meer of minder op je hart misschien wel.. ik heb een beetje een gebrek aan bang, dus ook niet onzeker.. wat niet wil zeggen dat ik alles van te voren weet, ik maak me er alleen niet al te druk over en neem dingen zoals ze komen...quote:Op zondag 20 maart 2005 12:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, je houdt van strijd
Iedereen is wel ns onzeker namelijk, zeker in de buurt van een potentiele lover... al doen ze van niet
Heel offtopic maar wat lijkt me dat heerlijk om te hebbenquote:Op zondag 20 maart 2005 12:18 schreef MarMar het volgende:
ik heb een beetje een gebrek aan bang, dus ook niet onzeker.. wat niet wil zeggen dat ik alles van te voren weet, ik maak me er alleen niet al te druk over en neem dingen zoals ze komen...
Sjah.. been there done that.. maar heb inmiddels wel geleerd dat er niet zoveel is wat nooit over gaat en waar ik niet overheen kom.. dat is wel de basis voor mijn niet hebben van angst voor nieuwe dingen.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:44 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Heel offtopic maar wat lijkt me dat heerlijk om te hebben
Ik maar me overal zorgen over, en ben overal bang voor![]()
Zou zorgt angst ook wel voor goede dingen....maar toch...
Aan de andere kant voel je wel weer dat je leeft door onzekerheid, vaak sta je dan ook voor een nieuwe uitdaging, en dat is toch weer nieuwe ervaring.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:44 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Heel offtopic maar wat lijkt me dat heerlijk om te hebben
Ik maar me overal zorgen over, en ben overal bang voor![]()
Zou zorgt angst ook wel voor goede dingen....maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |