abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25535707
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 01:06 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Bedoel je die eskimodingen?
Iig van die suede monsters ja... alhoewel ik die suede/neppe laarzen met van die circuspunten eraan even vervloekte lelijk vind.
die eskimodingen waren trouwens ook al voor het eerst hip in de jaren 70... pislelijke tijd qua mode sowieso
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 17 maart 2005 @ 01:22:30 #177
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25535866
Die zogenaamd 'stoere' types zijn vaak nogal lomp in hun gedrag. En dat stoot mannen af.

Het valt mij op dat met name in Nederland vrouwen moeite hebben met het onderscheid tussen onafhankelijkheid en lompheid. Misschien is het een vorm van overcompensatie omdat vrouwen in Nederland gemiddeld afhankelijker en minder geemancipeerd zijn dan in andere landen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 17 maart 2005 @ 02:09:16 #178
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_25536232
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 01:22 schreef SeLang het volgende:
Die zogenaamd 'stoere' types zijn vaak nogal lomp in hun gedrag. En dat stoot mannen af.

Het valt mij op dat met name in Nederland vrouwen moeite hebben met het onderscheid tussen onafhankelijkheid en lompheid. Misschien is het een vorm van overcompensatie omdat vrouwen in Nederland gemiddeld afhankelijker en minder geemancipeerd zijn dan in andere landen.
Stond pas nog een artikel over in de Volkskrant, dat vrouwen door de emancipatiegolf zich als mannen gingen gedragen en daarom niet hogerop komen. Ofzo. Ze moeten hun vrouwelijkheid juist uitbuiten, dan gaat het veel beter (en dat betekent niet horizontaal om hogerop te komen, dus).

Over dat lomp.. ik zag mezelf laatst terug op een video en het viel me op dat ik de gratie heb van een bouwvakker. Was ik me niet zo van bewust, maar zo beweeg ik nu eenmaal
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Redactie Games donderdag 17 maart 2005 @ 02:10:55 #179
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25536248
quote:

Eensch is, vrouwen/meisjes die het over 'bier zuipen' hebben en om de haverklap boeren en scheten laten zijn niet aantrekkelijk..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_25536269
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Eensch is, vrouwen/meisjes die het over 'bier zuipen' hebben en om de haverklap boeren en scheten laten zijn niet aantrekkelijk..
Niet
  Redactie Games donderdag 17 maart 2005 @ 02:14:14 #181
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25536280
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 02:13 schreef Xennia het volgende:

[..]

Niet
Vind jij van wel dan
pi_25536307
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 02:14 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Vind jij van wel dan
Ik vind dat wel romantisch een scheet onder de dekens laten, de deken over ons heen trekken en samen genieten van mijn product
  Redactie Games donderdag 17 maart 2005 @ 02:19:01 #183
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25536319
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 02:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vind dat wel romantisch een scheet onder de dekens laten, de deken over ons heen trekken en samen genieten van mijn product
Ik geloof er niks van, Kasta gebruikt vast wel z'n snikkel als kurk om zoiets te voorkomen...
pi_25536326
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 02:19 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van, Kasta gebruikt vast wel z'n snikkel als kurk om zoiets te voorkomen...
Nee, we waren competitief als we zijn, continu tegen elkaar aan het opbieden onder de dekens
  Redactie Games donderdag 17 maart 2005 @ 02:23:14 #185
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25536351
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 02:19 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee, we waren competitief als we zijn, continu tegen elkaar aan het opbieden onder de dekens
Moet je ze opvangen met een zakje, kun je ze misschien nog preserveren voor latere gelegenheden...
pi_25536371
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 01:11 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Iig van die suede monsters ja... alhoewel ik die suede/neppe laarzen met van die circuspunten eraan even vervloekte lelijk vind.
Het zijn gewoon lelijke modellen die ze halen bij de scapino of quasi-dure schoenenwinkel
met een ambachtelijke naam
Maar je kan het écht lelijk vinden natuurlijk!
ik vond die punt dingen vorig jaar ontzetetnd lelijk.
Waren maar een handjevol dames die ik heb gezien waarbij het echt stond en die leuke modellen droegen op een leuke manier. of van die cowboylaarzen met hoge hak dat eraf is gezaagd en die
punt wijst omhoog (puke.)
pi_25536439
quote:
Dat vind ik wel een goeie opmerking.
quote:
Het valt mij op dat met name in Nederland vrouwen moeite hebben met het onderscheid tussen onafhankelijkheid en lompheid.
true..trrue..
quote:
Misschien is het een vorm van overcompensatie omdat vrouwen in Nederland gemiddeld afhankelijker en minder geemancipeerd zijn dan in andere landen.
whut!? dat valt reuze mee hoor. ik vind nederlandse meisjes toch wel een van de meest
geemancipeerden in de wereld als je vergelijkt met andere landen.
ze durven hier tenminste eengrote bek opte zetten.
in andere landen geloven ze nog in allerlei rare middeleeuwse dingen als 'stand by your man'
enzow

Je moet ze ook niet vergelijken met bepaalde chinese vrouwen natuurlijk, wow, die staan nr.1 denk ik.
Do not fuck with chinese women if you do not want to die in your sleep or end
up like that dude who got his .. cut-off..
  donderdag 17 maart 2005 @ 07:52:23 #188
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25537052
quote:
Op maandag 14 maart 2005 08:17 schreef TheOriginalSaar het volgende:

Veel mannen vallen gewoon op meisjes meisjes. Het is net of ik de mannen af schrik als je te cool bent. Dan willen ze ineens alleen maar vriendschap. Hoe komt dit?
Misschien schrikt het af omdat die mannen zich dan moeilijker in hun mannelijke rol bevestigd zien.
  donderdag 17 maart 2005 @ 07:55:23 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25537065
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 02:33 schreef danni het volgende:

whut!? dat valt reuze mee hoor. ik vind nederlandse meisjes toch wel een van de meest
geemancipeerden in de wereld als je vergelijkt met andere landen.
ze durven hier tenminste eengrote bek opte zetten.
in andere landen geloven ze nog in allerlei rare middeleeuwse dingen als 'stand by your man'
enzow
In Azie valt dat reuze mee, daar is emancipatie ook natuurlijker. Ik vind het zelf in Nederland (Zoals wel meer dingen in Nederland) erg geforceerd. Je moet geemancipeerd zijn, en bovendien moet dat ook nog eens op een bepaalde manier.

Is emancipatie niet meer dat er gelijke mogelijkheden en gelijke kansen zijn? Het is toch niet zo dat het een verplichting schept om per se geforceerd-geemancipeerd te zijn, terwijl iemand dat misschien wel niet is?
pi_25537435
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:19 schreef danni het volgende:
[offtopic]
sweetgirly's posts moet je ook meer met gevoel lezen (aanvoelen)
en niet te analyserend, dan begrijp je denk ik wél wat er staat.
Ik kan het in ieder geval altijd wel waarderen wat ze te zeggen heeft
[/offtopic]
Dank
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:49 schreef kamagurka het volgende:

Ze klinkt als een soort voortrebbelende theepot op lsd...
Dat ik er nog op inga .

Ik zal het nu eens zeggen. 1. het boeit mij geen ene worst hoe erover mijn posts wordt gedacht, zowel positief als negatief. Al is het leuk om te horen, maar 2. daar gaat het topic en andere topics niet over, want 3. ik schrijf (voornamelijk) voor mezelf en soms indirect voor anderen ( kennelijk). Maar 4. serieus, als iemand wat te melden heeft over mijn posts, wees dan zo dapper en post het dan in mijn fotoboek.

En nou opsouten met dat gemiep! Dan kan (en ga) ik ook verder mijn ding doen, ipv mezelf bezig te houden met onzindingen. Ciao!

[ Bericht 26% gewijzigd door sweetgirly op 17-03-2005 09:34:47 ]
  donderdag 17 maart 2005 @ 09:04:26 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25537481
En nu is het mooi geweest met dat offtopic geneuzel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25538560
Waarom moet een meisje nou persee een meisje-meisje of een stoer-meisje zijn....

Ik ben Peppertje.....en daar blijft het bij? Maakt het mij nou een ruk uit waar ik bij hoor, als ik maar blij met mezelf ben? En ja ik zeur, want ik ben en blijf een vrouw. Maar daar tegenover staat dan toch gewoon weer veel seks?

Een meisje mag het toch gewoon heeeerrlijk vinden om in de sterke armen van een lieve, leuke, lekkere jongen te liggen?

Ik zou m'n god niet weten in welke categorie ik val, en eigenlijk boeit het me niet...ik ben liever mezelf dan een hokje....Ik vraag me dan ook wel weer af als je jezelf een STOER meisje vind, hoe je tot die conclusie bent gekomen.....

je bent en blijft een meisje en daar is toch niks mis mee? Ik ben trots op het feit dat ik een meisje ben, had alleen toch ook wel liever staand willen kunnen plassen (en dat weer puur uit het feit dat ik het ranzig vind om op een wc te moeten gaan zitten ), maar daar moet ik dan maar mee leren leven
pi_25538636
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:27 schreef MissPeppertje het volgende:

En ja ik zeur, want ik ben en blijf een vrouw. Maar daar tegenover staat dan toch gewoon weer veel seks?
LOL, jij snapt het
quote:
had alleen toch ook wel liever staand willen kunnen plassen

http://www.plastuit.nl/ned/intro.html
Alleen voor stoere meisjes hoor
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:35:22 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25538690
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:31 schreef faithlesz het volgende:

http://www.plastuit.nl/ned/intro.html
Alleen voor stoere meisjes hoor
Die heb ik afgelopen zomer voor het eerst uitgeprobeerd op Rock Werchter. Wat een uitkomst!
Het is wel even wennen om staand te plassen met zo'n trechter onder je vagina gedrukt, maar als je 'the hang of it' te pakken hebt, plast het zwaar relaxed. iig stukken beter dan zo'n gore Dixie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25538708
ik ben een meisje meisje,

ik zeur tegen de sterren op, draag graag hooggehakte laarsjes en rokjes, ik hou niet van vulgaire praat, ik boer niet in gezelschap, ik hou niet van voetbal ( enkel op wereldbekerniveau zou ik nog eens kijken...) enz enz.

te veel oestrogeengehalte in mijn bloed denk ik ... ik kan er niets aan doen
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:44:27 #196
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25538821
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:36 schreef petitlapin het volgende:
ik ben een meisje meisje,

ik zeur tegen de sterren op, draag graag hooggehakte laarsjes en rokjes, ik hou niet van vulgaire praat, ik boer niet in gezelschap, ik hou niet van voetbal ( enkel op wereldbekerniveau zou ik nog eens kijken...) enz enz.
Ben je dan meteen een meisje meisje?

Dan moet ik ook oppassen geloof ik.
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:50:30 #197
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25538929
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ach joh, ik voldoe ook aan minstens twee punten, en ik ben een menneke.

Als je jezelf niet in de weg zit is het toch allemaal oke?
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:52:09 #198
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25538956
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:50 schreef Frezer het volgende:

[..]

Als je jezelf niet in de weg zit is het toch allemaal oke?
Dat vind ik ook, dat was ook vooral wat ik met eerdere posts bedoelde.

Ik zou mezelf denk ik niet in een van de twee categorien plaatsen, hoewel ik aan de andere kant eigenlijk helemaal niet stoer ben (En natuurlijk flink kan zeuren )
pi_25539010
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

ik had mijn eerste kenmerk meer moeten benadrukken, ik ZEUR ECHT EEEEEEEEEEEENORM, niet normaal

en ik kan het niet laten hé , ik ben echt zo'n zagewijf, een slappe vod, ik wil graag een moeder aan de haard zijn, al mijn studies voor niets
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_25539033
Weet je, het zou mij niet uitmaken wat voor soort meisje het is.
Als ze maar bij mij past en we van elkaar houden
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')