Iig van die suede monsters ja... alhoewel ik die suede/neppe laarzen met van die circuspunten eraan even vervloekte lelijk vind.quote:
Stond pas nog een artikel over in de Volkskrant, dat vrouwen door de emancipatiegolf zich als mannen gingen gedragen en daarom niet hogerop komen. Ofzo. Ze moeten hun vrouwelijkheid juist uitbuiten, dan gaat het veel beter (en dat betekent niet horizontaal om hogerop te komen, dus).quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:22 schreef SeLang het volgende:
Die zogenaamd 'stoere' types zijn vaak nogal lomp in hun gedrag. En dat stoot mannen af.
Het valt mij op dat met name in Nederland vrouwen moeite hebben met het onderscheid tussen onafhankelijkheid en lompheid. Misschien is het een vorm van overcompensatie omdat vrouwen in Nederland gemiddeld afhankelijker en minder geemancipeerd zijn dan in andere landen.
Eensch is, vrouwen/meisjes die het over 'bier zuipen' hebben en om de haverklap boeren en scheten laten zijn niet aantrekkelijk..quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:22 schreef SeLang het volgende:
Die zogenaamd 'stoere' types zijn vaak nogal lomp in hun gedrag. En dat stoot mannen af.
Het valt mij op dat met name in Nederland vrouwen moeite hebben met het onderscheid tussen onafhankelijkheid en lompheid. Misschien is het een vorm van overcompensatie omdat vrouwen in Nederland gemiddeld afhankelijker en minder geemancipeerd zijn dan in andere landen.
Nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eensch is, vrouwen/meisjes die het over 'bier zuipen' hebben en om de haverklap boeren en scheten laten zijn niet aantrekkelijk..
Ik vind dat wel romantisch een scheet onder de dekens laten, de deken over ons heen trekken en samen genieten van mijn productquote:
Ik geloof er niks van, Kasta gebruikt vast wel z'n snikkel als kurk om zoiets te voorkomen...quote:Op donderdag 17 maart 2005 02:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind dat wel romantisch een scheet onder de dekens laten, de deken over ons heen trekken en samen genieten van mijn product![]()
Nee, we waren competitief als we zijn, continu tegen elkaar aan het opbieden onder de dekensquote:Op donderdag 17 maart 2005 02:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, Kasta gebruikt vast wel z'n snikkel als kurk om zoiets te voorkomen...
Moet je ze opvangen met een zakje, kun je ze misschien nog preserveren voor latere gelegenheden...quote:Op donderdag 17 maart 2005 02:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, we waren competitief als we zijn, continu tegen elkaar aan het opbieden onder de dekens
Het zijn gewoon lelijke modellen die ze halen bij de scapino of quasi-dure schoenenwinkelquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Iig van die suede monsters ja... alhoewel ik die suede/neppe laarzen met van die circuspunten eraan even vervloekte lelijk vind.
Dat vind ik wel een goeie opmerking.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:22 schreef SeLang het volgende:
true..trrue..quote:Het valt mij op dat met name in Nederland vrouwen moeite hebben met het onderscheid tussen onafhankelijkheid en lompheid.
whut!? dat valt reuze mee hoor. ik vind nederlandse meisjes toch wel een van de meestquote:Misschien is het een vorm van overcompensatie omdat vrouwen in Nederland gemiddeld afhankelijker en minder geemancipeerd zijn dan in andere landen.
Misschien schrikt het af omdat die mannen zich dan moeilijker in hun mannelijke rol bevestigd zien.quote:Op maandag 14 maart 2005 08:17 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Veel mannen vallen gewoon op meisjes meisjes. Het is net of ik de mannen af schrik als je te cool bent. Dan willen ze ineens alleen maar vriendschap. Hoe komt dit?
In Azie valt dat reuze mee, daar is emancipatie ook natuurlijker. Ik vind het zelf in Nederland (Zoals wel meer dingen in Nederland) erg geforceerd. Je moet geemancipeerd zijn, en bovendien moet dat ook nog eens op een bepaalde manier.quote:Op donderdag 17 maart 2005 02:33 schreef danni het volgende:
whut!? dat valt reuze mee hoor. ik vind nederlandse meisjes toch wel een van de meest
geemancipeerden in de wereld als je vergelijkt met andere landen.
ze durven hier tenminste eengrote bek opte zetten.
in andere landen geloven ze nog in allerlei rare middeleeuwse dingen als 'stand by your man'
enzow
Dankquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:19 schreef danni het volgende:
[offtopic]
sweetgirly's posts moet je ook meer met gevoel lezen (aanvoelen)
en niet te analyserend, dan begrijp je denk ik wél wat er staat.
Ik kan het in ieder geval altijd wel waarderen wat ze te zeggen heeft
[/offtopic]
Dat ik er nog op ingaquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:49 schreef kamagurka het volgende:
Ze klinkt als een soort voortrebbelende theepot op lsd...
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:27 schreef MissPeppertje het volgende:
En ja ik zeur, want ik ben en blijf een vrouw. Maar daar tegenover staat dan toch gewoon weer veel seks?![]()
quote:had alleen toch ook wel liever staand willen kunnen plassen
Die heb ik afgelopen zomer voor het eerst uitgeprobeerd op Rock Werchter. Wat een uitkomst!quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:31 schreef faithlesz het volgende:
http://www.plastuit.nl/ned/intro.html
Alleen voor stoere meisjes hoor![]()
Ben je dan meteen een meisje meisje?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:36 schreef petitlapin het volgende:
ik ben een meisje meisje,
ik zeur tegen de sterren op, draag graag hooggehakte laarsjes en rokjes, ik hou niet van vulgaire praat, ik boer niet in gezelschap, ik hou niet van voetbal ( enkel op wereldbekerniveau zou ik nog eens kijken...) enz enz.
Ach joh, ik voldoe ook aan minstens twee punten, en ik ben een menneke.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je dan meteen een meisje meisje?
Dan moet ik ook oppassen geloof ik.![]()
Dat vind ik ook, dat was ook vooral wat ik met eerdere posts bedoelde.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je jezelf niet in de weg zit is het toch allemaal oke?
ik had mijn eerste kenmerk meer moeten benadrukken, ik ZEUR ECHT EEEEEEEEEEEENORM, niet normaalquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je dan meteen een meisje meisje?
Dan moet ik ook oppassen geloof ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |