Gaat geloof ik allemaal automatisch.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, en dat bedenk ik me nu pas, hoe werken die maut kastjes eigenlijk? Gaat dat automagisch, of moet je daar zelf nog wat aan doen? Knopjestechnisch zeg maar.
Die ene Scania is van mijn vader en die andere Scania is van de Scania-dealerquote:Op maandag 16 mei 2005 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Hej Virus.NL: wat vind je baas er eigenlijk van dat je fijn rondjes gaat rijden enzo met zijn auto's? En wie betaalt die diesel?
We hebben ook nog een Actros 1840, maar dat is toch een stuk minder leukquote:Op maandag 16 mei 2005 22:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wil ook een papa die een scania V8 heeft
Ach, die benzen... Die jongens hangen eerst die ster op, en bouwen er dan een auto omheen. Nee, geef mij maar een degelijke hollander danwel zweedquote:Op maandag 16 mei 2005 22:38 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
We hebben ook nog een Actros 1840, maar dat is toch een stuk minder leuk![]()
Dat is toch het bedrijf van de vadervan JosvG?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:16 schreef Acid_S het volgende:
Nu het toch nog even over stuursystemen gaat, kent iemand hier toevallig het bedrijf Tridec (http://www.tridec.nl) die leveren deze dingen ook en ik wil hier eigenlijk wel wat ervaringen van horen.
Gôh dat is toevalligquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is toch het bedrijf van de vadervan JosvG?
Zonet trouwens een mailtje van KrAZ gekregenZe willen weten wanneer mn vrachtwagen encyclopedie te koop is en wat ie moet kosten
Dat was ik, maar ik ben al een paar maand niet meer in Steenderen geweestquote:Op zondag 22 mei 2005 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Wie was dat trouwens, die met z'n scania van eikelenboom bij de aviko in steenderen komt? Ik heb er van de week iemand zien staan met een scania van eikelenboom, maar in de flits kon ik niet zien hoe of wat verder
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:58 schreef Catch22- het volgende:
weer een SC topic voor 4 rukkers
beetje jammer
En wat precies dacht jij hier te doen dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:58 schreef Catch22- het volgende:
weer een SC topic voor 4 rukkers
beetje jammer
Reacties uitlokkenquote:Op zondag 29 mei 2005 01:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En wat precies dacht jij hier te doen dan?
Ja, maar dan moeten ze wel een fractie de knop van de cruise control bedienen. En dat is toch wel heel wat als je ook onderuitgezakt naar de radio kunt luisteren. Weet je wel wat je vraagt van die jongens?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:40 schreef Klonk het volgende:
bij dit verhaal heb ik altijd een heel dubbel gevoel, ik zat vroeger in het bloemen en planten transport, altijd haast en inhaalverboden, die waren alleen maar lastig, aan de andere kant ben ik ook maar mens en 2 vrachtwagens die een elefantenrennen houden daar word ik ook niet vrolijk van.
ik denk dat chauffeurs onderling meer rekening met elkaar moeten houden, ff een fractie van een seconde van het gas af en de inhaler is je een stuk sneller voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |