Das handig als je zo bentquote:Op maandag 14 maart 2005 22:38 schreef The_Hives het volgende:
dat is cultheld, die weet altijd alles zeker
tja, alleen iedere keer de teleurstelling als het toch niet blijkt kloppen lijkt me dan zwaar:Pquote:
Dat is algemeen bekend. De sfeer is erg kil binnen Ajax en een hoop spelers die in 2006 een aflopend contract hebben willen met de noorderzon vertrekkenquote:
Wat doe je dan nog met die lelijke nieuwe?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:47 schreef VoreG het volgende:
In Studio Sport het oude Ajax-shirt met dat oude logo
Ik ben modernquote:Op maandag 14 maart 2005 22:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog met die lelijke nieuwe?
Jammer dat je dan net de beelden ziet van hem met zijn(?) aankopen..Winter en Machlas, beetje een Koeman gevoel krijg ik erbij qua aankopen.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:47 schreef VoreG het volgende:
En die ontlading na die strafschop tegen Gremio
Die verhalen hoor je eigenlijk alleen van mislukte Belgen, en natuurlijk zal de sfeer minder zijn als de resultaten en het spel niet je van het is, maar zoals eerder opgemerkt lijkt het me best meevallen met kille sfeer als je de beelden van trainingen e.d zietquote:Op maandag 14 maart 2005 22:49 schreef cultheld het volgende:
Dat is algemeen bekend. De sfeer is erg kil binnen Ajax en een hoop spelers die in 2006 een aflopend contract hebben willen met de noorderzon vertrekken
originele tvpquote:Op maandag 14 maart 2005 22:57 schreef Cruoninga het volgende:
Voor Ajax zijn is zóóóóó afgezaagd...
Genee had bij VI ook met hem gebelt en daar had hij ook gezegd dat het niks was.quote:Op maandag 14 maart 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
Bij BvD net een SMS-je van VDV dat het PSV-verhaal pure nonsens is.
Zo, is dat fabeltje uit Eindhoven ook weer voorbij en kunnen we het weer over andere zaken hebben.
En toen zei Derksen dat VDV niet volledig de waarheid verteldequote:Op maandag 14 maart 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Genee had bij VI ook met hem gebelt en daar had hij ook gezegd dat het niks was.
Ajax beschikt over een mediamachine die ook wel De telegraaf wordt genoemd. Ik kan me herinneren dat die in het verleden voor deze wedstrijden ook wel werd ingezet voor slimme trucjes de andere kant op (bijv. Lucius). Leuk, hoort erbij. Al denk ik trouwens wel dat Hiddink interesse zou kunnen hebben in VDV.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:59 schreef twi het volgende:
Dit is gewoon weer een truc van Hiddink, die elk seizoen rond dit soort wedstrijden weer leuke relletjes loopt te schoppen, slim als 'ie is. Gewoon ergens een uitspraak neerleggen, de media duiken erop en zie daar. Iedereen heeft het over van der Vaart, gaat vragen of 'ie naar PSV gaat en de rest van de week zal de publiciteit erover alleen maar toe nemen. Hiddink en van Bommel gaan in alle rust ballen tegen Groningen en hebben tot zondagochtend rust, terwijl alle aandacht uit gaat naar Blind en van der Vaart. Slimme man, die Hiddink. Deed 'ie vorig jaar ook met een bepaalde uitspraak van Koeman, als ik me niet vergis.
BliksemSchigt BliksemSchigt - maandag 14 maart 2005 @ 22:19quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:31 schreef ferrarifreak het volgende:
Jong Feyenoord - Jong Ajax 3-2Opvallend dat dat hier nog nergens gepost is
En nu zal er vast wel gereageerd worden dat de beloften-competities toch niets zeggen enzo
![]()
Guus heeft daar een handje van, eigen jeugd kweken lukt ze nou eenmaal niet daar. Jammer voor hun dat ze geen geld hebben om v.d. Vaart of Pienaar te kopen. Overigens denk ik dat onder Blind v.d. Vaart wel weer eens tot leven zou kunnen komen, om vervolgens een mooie transfer naar het buitenland te verdienen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:01 schreef Kang-He het volgende:
Koeman heeft ook enkele malen aangegeven een speler zoals van Bommel te willen hebben. En heeft zelfs geopperd van Hooijdonk destijds bij Feyenoord los te weken.
Dus wat onzer Guus zegt trek ik me niet zoveel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |