quote:Teletekst..
**Danny Blind is de nieuwe trainer van
van Ajax.De 44-jarige oud-speler van de
Amsterdammers is de opvolger van Ronald
Koeman,die vorige maand opstapte.
(later meer)
quote:Nu.nl
Handel aandelen Ajax stilgelegd
Uitgegeven: 14 maart 2005 09:28
AMSTERDAM - De handel in aandelen Ajax op de beurs in Amsterdam is maandagochtend stilgelegd. Doorgaans gebeurt dat in afwachting van een belangrijke mededeling.
Zeer waarschijnlijk maakt Ajax later op de dag bekend wie de nieuw trainer wordt. Vorige maand stapte Ronald Koeman op als hoofdtrainer.
quote:(Euronext Amsterdam) - Trading suspension: AFC Ajax N.V.
(14/03/05 08:50 CET)
TRADING SUSPENSION
Market Supervision
Market Supervision announces a trade suspension in the following security:
Name of the company: AFC Ajax N.V.
ISIN code: NL0000019008
Trading group: J1
Date: 14 March 2005
As from: 09:00 hrs
Until Further notice
Reason: Awaiting a press release
quote:'Van der Vaart ziet tussenstop PSV wel zitten'
14/3/2005 20:41
EXCLUSIEF - Vorig seizoen zette PSV-coach Guus Hiddink de deur wijd open voor Robin van Persie, die verpieterde bij Feyenoord. Nu dreigt hetzelfde te gebeuren met Rafael van der Vaart, die al op een vertrek bij Ajax heeft gezinspeeld.
Hiddink heeft intern laten doorschemeren dat Rafael van der Vaart een potentiële versterking is voor de lijstaanvoerder. Via het Eindhovens Dagblad liet Hiddink het proefballonetje los, om de komende dagen de reacties van de achterban te peilen.
Van der Vaart lijkt wel te porren voor het idee zijn stug lopende carrière in Eindhoven nieuw leven in te blazen. Onder de vleugels van Hiddink, voor wie Van der Vaart veel respect heeft, zou de 22-jarige linkspoot zich alsnog in de kijker van Europese topclubs kunnen spelen.
hoezo toestanden?quote:Op maandag 14 maart 2005 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook niet, ik denk ook niet dat hij het moet doen. Dan krijg je toestanden zeg!
Wat dacht je. De Ajax fans zullen het niet accepteren. Als hij gaat kan hij beter de grens over gaan.quote:
niet accepteren? Ik accpeteer het niet, maar zal wel moeten.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat dacht je. De Ajax fans zullen het niet accepteren. Als hij gaat kan hij beter de grens over gaan.
ja, dat is mijn idee. Maarja.quote:
Klopt HW, maar met het verschil dat ik hem dit jaar niet meer zie opbloeien en hij na dit seizoen nog maar 1 jaar contract heeft.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:51 schreef HeatWave het volgende:
Tja, als ie bij Ajax weer gewoon op zijn plek kan spelen en weer opbloeit kan het ook goed komen met hem. het ligt tenslotte echt niet alleen aan de trainer dat hij zo slecht speelt....
hebben we daar nu gebrek aan dan?quote:Op maandag 14 maart 2005 21:55 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk laat blind nog meer jonge jongens doorbreken. Die ook duidelijk wel wat te brengen hebben
Klopt.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:59 schreef twi het volgende:
Dit is gewoon weer een truc van Hiddink, die elk seizoen rond dit soort wedstrijden weer leuke relletjes loopt te schoppen, slim als 'ie is. Gewoon ergens een uitspraak neerleggen, de media duiken erop en zie daar. Iedereen heeft het over van der Vaart, gaat vragen of 'ie naar PSV gaat en de rest van de week zal de publiciteit erover alleen maar toe nemen. Hiddink en van Bommel gaan in alle rust ballen tegen Groningen en hebben tot zondagochtend rust, terwijl alle aandacht uit gaat naar Blind en van der Vaart. Slimme man, die Hiddink. Deed 'ie vorig jaar ook met een bepaalde uitspraak van Koeman, als ik me niet vergis.
quote:Nederlaag Jong Ajax tegen Feyenoord
Jong Ajax heeft vanavond in Rotterdam een 3-2 nederlaag geleden tegen Feyenoord. In De Kuip scoorden Sangoy en Babel de treffers voor Jong Ajax. Beide goals vielen in de tweede helft, na een 3-0 achterstand bij rust. Aan Ajax-zijde deden Obodai, De Ridder, Pienaar en Mitea mee. Aan Feyenoord kant versterkten Bosschaart, De Graaf, Pardo, Leonardo en Lazovic het elftal.
Jong Ajax heeft nu drie punten achterstand, maar wel drie duels minder gespeeld.
100% waar.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:23 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand die weet in hoeverre het waar is dat Pienaar zijn contract niet wil verlengen?
Bron?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:23 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand die weet in hoeverre het waar is dat Pienaar zijn contract niet wil verlengen?
Het grote AJAX-topic #135: En de nieuwe coach is............ stukje bij de middenvelders.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:24 schreef RayMania het volgende:
Bron?
Dat deden ze toen met Hofs ookquote:Op maandag 14 maart 2005 22:24 schreef Chadi het volgende:
Ze hebben bij de VI snel de titel verandert
En waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:24 schreef cultheld het volgende:
100% waar.
dat is cultheld, die weet altijd alles zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |