Ik dacht dat ze in een derde set geen tie-breaks deden maar dan gewoon doorspelen. (ik moet de regels weer eens nalezen).quote:Op zondag 13 maart 2005 01:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Komop Roddick, laat me ajb niet in de steek..
6-5 nu, en nu moet hij het toch echt gaan afmaken!
-edit: tie-break
In Amerika dus nog wel..quote:Op zondag 13 maart 2005 01:11 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in een derde set geen tie-breaks deden maar dan gewoon doorspelen. (ik moet de regels weer eens nalezen).
KOM OP RODDICK! Je weet niet wat er op t spel staat
Jawelquote:Op zondag 13 maart 2005 01:52 schreef APK het volgende:
Nou Morgen Ajax en Real dan maar, na de verklote multibet van Heerenveen en Willem 2.
Mental note: Nooit meer Multi betten.
Neuh, in een euforische bui had ik mijn 17¤ (gewonnen met die vier Schotse keepers) ingezet.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:54 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Jawelmaar je moet er niet 100 euro op inzetten oid want dan speel je ook met vuur
![]()
Daar moet ik me ook eens aan houden. Maar dan zie ik vaak. 17>36 en dat klinkt als 'niets.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik speel niet met écht grote bedragen, 17¤ was mijn hoogste inzet ooit.
waar zit die?? ik kan hem niet vinden .quote:vinnie: check die dunk van Vince Carter op NBATV! *wow*
Nba.com , dan datje de score live kan volgen in flash en dan naar video! en dan 50k of 300k kiezen. ergens in t midden van t 'hoogtepunten' filmpje zit die. Enjoy!quote:Op zondag 13 maart 2005 03:09 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
waar zit die?? ik kan hem niet vinden .
kutboerequote:
Niet dus, Nuggets zijn de laatsten weken in topvormquote:Op zondag 13 maart 2005 03:24 schreef jmac het volgende:
YES! Kobe Bryant scoorde in de allerlaatste seconde met een jumpshot! 117-116. pff. Time to go to bed. de andere twee zie ik morgen wel!
Spurs winnen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |