Ik dacht dat ze in een derde set geen tie-breaks deden maar dan gewoon doorspelen. (ik moet de regels weer eens nalezen).quote:Op zondag 13 maart 2005 01:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Komop Roddick, laat me ajb niet in de steek..
6-5 nu, en nu moet hij het toch echt gaan afmaken!
-edit: tie-break
In Amerika dus nog wel..quote:Op zondag 13 maart 2005 01:11 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in een derde set geen tie-breaks deden maar dan gewoon doorspelen. (ik moet de regels weer eens nalezen).
KOM OP RODDICK! Je weet niet wat er op t spel staat
Jawelquote:Op zondag 13 maart 2005 01:52 schreef APK het volgende:
Nou Morgen Ajax en Real dan maar, na de verklote multibet van Heerenveen en Willem 2.
Mental note: Nooit meer Multi betten.
Neuh, in een euforische bui had ik mijn 17¤ (gewonnen met die vier Schotse keepers) ingezet.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:54 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Jawelmaar je moet er niet 100 euro op inzetten oid want dan speel je ook met vuur
![]()
Daar moet ik me ook eens aan houden. Maar dan zie ik vaak. 17>36 en dat klinkt als 'niets.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik speel niet met écht grote bedragen, 17¤ was mijn hoogste inzet ooit.
waar zit die?? ik kan hem niet vinden .quote:vinnie: check die dunk van Vince Carter op NBATV! *wow*
Nba.com , dan datje de score live kan volgen in flash en dan naar video! en dan 50k of 300k kiezen. ergens in t midden van t 'hoogtepunten' filmpje zit die. Enjoy!quote:Op zondag 13 maart 2005 03:09 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
waar zit die?? ik kan hem niet vinden .
kutboerequote:
Niet dus, Nuggets zijn de laatsten weken in topvormquote:Op zondag 13 maart 2005 03:24 schreef jmac het volgende:
YES! Kobe Bryant scoorde in de allerlaatste seconde met een jumpshot! 117-116. pff. Time to go to bed. de andere twee zie ik morgen wel!
Spurs winnen wel
Ga ik zeker nog doen zometeen ja, dit heb ik tot nu toe nog voor de avond:quote:Op zondag 13 maart 2005 18:10 schreef MrMiguel het volgende:
Ik zie dat niemand op Juventus heeft ingezet? Redelijk zekerheidje toch ook lijkt me?![]()
hehe, k zag t ook ja. Ik was ook van plan erop in te zetten, maar dacht dat het pas om 19.00 uur begon en was dus te laat...quote:Op zondag 13 maart 2005 18:23 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Fener staat 2-2 btw, word nog spannend voor de mensen die er geld op hebben staan
Ja idd maar dit is ook een foutje van de bookie want het zou natuurlijk -1,5/-2 moeten zijn.quote:Op zondag 13 maart 2005 18:22 schreef jmac het volgende:
The Lion: Jammer dat mr. bookie zoiets niet offert . Mr. bookie heeft toch zijn beperkingen merk ik.
Kan je dat ook voor de wedstrijd zeggen?quote:Op zondag 13 maart 2005 18:42 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Real is weer aan het prutsenBtw als iemand wil livebetten bij Juve, ik heb C+ en ga de wedstrijd kijken dus als je wil weten wie er beter is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |