Wat vinden jullie ?
---------------------------------------------
The rage is relentless,
Yo, we gotta take the power back!
Creed is net zoiets als Kane, ik vind het maar nix omdat het aftreksels zijn, maar op den duur ga ik ze waarschijnlijk wel waarderen. Ongeveer als de volgende generatie aftreksels komt ofzo...
[Dit bericht is gewijzigd door addicted_to_jellybeans op 25-08-2001 11:15]
quote:Ik zou dan ook de cd My own Prison aanraden , Human Clay is meer balladachtig wat ook wel goed is maar op de eerste staan eigenlijk de beste .
Op donderdag 27 januari 2000 22:54 schreef Mark het volgende:
Ik ken alleen "Human clay", dus ik weet niet of dat voldoende is om te kunnen oordelen. Persoonlijk vind ik het een erg aardige band, maar PJ toch van een hogere klasse. Ik heb er dus geen moeite mee dat ze behoorlijk er op lijken, van goede muziek kan er nooit teveel zijn [afbeelding]
"Well if you just close your eyes,
and just imagine everything's allright...
And do not hide your tears,
'cause they were send to wash away those years..."
quote:Ja, dat dacht ik eerst ook. Maar na het beluisteren van "My own Prison" en "Human Clay" ben ik van mening veranderd. Het is gewoon een goede band met goede nummers en teksten. De zang lijkt misschien wel een beetje op die van Eddie Vedder, maar dat vind ik nog geen na-aperij.
Op zaterdag 25 augustus 2001 13:20 schreef MuNKeY het volgende:
Criminele Pearl Jam kloon
quote:1. Lijkt erop schiet tekort .. et lijkt wel of hij EV wil nadoen
Op zaterdag 25 augustus 2001 18:37 schreef lzandman het volgende:. De zang lijkt misschien wel een beetje op die van Eddie Vedder
Human Clay is een fantastisch album, My Own Prison ben ik nog niet echt aan toegekomen in de stapel CDs die ik op 't moment moet beluisteren. Heb ze allebei tegelijk gekocht, ergens in Maart ofzo, n.a.v. "Higher", die ik bij Titan A.E. wist te ontdekken.
quote:Da's waarschijnlijk waar, maar platenmaatschappijen zijn nu eenmaal sneller geneigd om Band B te tekenen en te promoten als ze veel op succesvolle Band A lijken.
Op zaterdag 25 augustus 2001 19:37 schreef twi het volgende:
Creed lijkt op Pearl Jam, Kane lijkt op Creed. En dan nog, ook al lijk je met je band op Pearl Jam, dat doen ze imo echt niet omdat ze zo beter zullen verkopen. Ze maken gewoon muziek die ze goed vinden.
Verder heb ik over Creed niet veel zinnigs te zeggen, eik. Niet slecht, voor zover ik 't ken, maar niet echt mijn smaak...
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 25-08-2001 19:45]
Weet iemand waar het nummer "I'm Eighteen" van Creed vandaan komt? Is het van een film ofzo
Het nummer is (alleen?) te vinden op KaZaA...
quote:Inderdaad, thanx!
Op maandag 30 december 2002 11:41 schreef Apfel het volgende:
Soundtrack The Faculty geloof ik.
quote:De drums klinken killer.
De CD is superstrak afgemixt, vooral de drums klinken super
En meneer Scott kan echt lekker grovy drummen. Soms ook wat vage fills tussendoor... edit: OH beetje oude quote, nahja.
quote:3 Doors Down is een ander voorbeeld van na-apen
Ja, of anders Lifehouse!
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 19-02-2003 22:24]
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2001 11:10 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
ff een oud topic omhooggegooid .
Ik ben laatste tijd heel veel naar ze gaan luisteren en kan me zelf toch wel fan noemen .
Ik vind ze niet echt aftreksels van Pearl Jam , ze hebben wat overeenkomsten qua stem maar daar blijft het bij.
Zelf ben ik iemand die heel erg op teksten let en juist omdat die zanger over hele persoonlijke dingen uit zijn verleden zing kan ik heel veel waardering voor hem opbrengen en diezelfde teksten hebben mij geholpen .
Ik kan iedereen aan raden What's this Life for te luisteren en Wash away those years .
Goede band, absoluut. Weathered wel eens gehoord? Derde nummer; Who's got my back? -speechless-
quote:
Op zondag 23 februari 2003 16:52 schreef Pascalle27 het volgende:Weathered wel eens gehoord? Derde nummer; Who's got my back? -speechless-
Mocht je Is This The End en To Whom It May Concern nog niet kennen, snel luisteren!!
quote:Daarom vind Jezus het natuurlijk herrie! (oh inkoppertje)
Op zondag 23 februari 2003 23:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
alleen jammer dat Creed geen echte gospelband is
Is dat die kneus van de Heideroosjes?
Maar een jaartje er tussen uit. Het is nog steeds een 5 jaren plan om even voor een optreden hier naartoe te komen
quote:gaaf hè? Het werd potverdimme ook een keer tijd!
Op zondag 13 april 2003 20:13 schreef Apfel het volgende:
Whoei, een DVD
Check: http://phobos.plato.nl/plato/view.php?catalogue_id=142236
Wat betreft een Pearl Jam kloon. Als echte PJ fan vind ik Creed niet in verste verte op PJ lijken. Ik vind wel dat Creed een beetje erg overdreven aan een bepaald stereotype probeert voldoen. Maar goed, de meeste nummers zijn best te pruimen dus wat maakt het uit.
-edit: whoooooooooo warezlink.-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 17-04-2003 19:04]
quote:Hmm ik dacht dat bootlegs niet verboden waren...
Op donderdag 17 april 2003 22:45 schreef Apfel het volgende:
Stuur me die link anders even in een mailtje Zapper..
Is het een beetje redelijke kwaliteit want ik heb wel eens ontzettend slechte opnames gehoord.
De kwaliteit is best redelijk, geen ruis ofzo.
Mailtje komt er aan
Er staan iets van 8 volledige concerten op die site.
quote:Ow mag ik die link ook hebben???? Toe.......
Op donderdag 17 april 2003 23:00 schreef Zapper het volgende:[..]
Hmm ik dacht dat bootlegs niet verboden waren...
De kwaliteit is best redelijk, geen ruis ofzo.
Mailtje komt er aan
Er staan iets van 8 volledige concerten op die site.
quote:sure
Op vrijdag 18 april 2003 20:26 schreef snellejelle het volgende:Ow mag ik die link ook hebben???? Toe.......
dit is niet de link naar de site met bootlegs!!! maar naar een site waar de link op staat!!!
dat mag toch wel?
-edit: nee, warez.-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 18-04-2003 21:47]
quote:dat had ik nog helemaal niet gezien
Op vrijdag 18 april 2003 21:35 schreef Apfel het volgende:
Whaa die gast heeft ook filmpjes, nu zie je gvd pas echt wat we hier allemaal moeten missen
quote:Zou je mij dan alsjeblieft de link willen mailen???? Thenx!!
Op vrijdag 18 april 2003 20:46 schreef Zapper het volgende:[..]
sure
dit is niet de link naar de site met bootlegs!!! maar naar een site waar de link op staat!!!
dat mag toch wel?
-edit: nee, warez.-
quote:pssst, ik heb sinds kort een homepage
Op zondag 20 april 2003 12:11 schreef snellejelle het volgende:Zou je mij dan alsjeblieft de link willen mailen???? Thenx!!
quote:
Op zondag 20 april 2003 13:01 schreef Zapper het volgende:[..]
pssst, ik heb sinds kort een homepage
Ik wil zo graag een t-shirt van Creed, maar ik kan echt niets vinden
Das helaas nix
Zie dat ze ook in Nederland leveren en bij het vragen van het adres zie ik nog niks over een creditcard staan of iets dergelijks.
Hoeveel is $ 39?
quote:dat kan er dus mee door, jammer dat de site vastloopt als ik bij het payment deel ben gekomen
Op dinsdag 20 mei 2003 20:39 schreef Apfel het volgende:
38.00 USD = 32.5028 EURvolgens de laatste koersen
quote:ja nu is het eindelijk gelukt na 3 keer een een mailtje naar Bandrags.
Op woensdag 21 mei 2003 19:28 schreef Apfel het volgende:
Ben je al bij het Payment deel gekomen? Welke wil je trouwens bestellen?
Ik was van plan om 2 t-shirts en een sticker te bestellen, WAS, totdat er 22 euro verzendkosten bij kwamen
quote:oh nou t waren vast 22 dollars maar das nog veel
Op zaterdag 14 juni 2003 16:05 schreef Apfel het volgende:
Whaaaaaaat? 22 euro?Damn hey hahaha.
Al nieuwe sites gevonde?
vond ze eerst wel wat van live weg hebben (trowwing copper)
Maar later toch wel meer PJ etc achtig..
quote:3e cd is waarschijnlijk de beste hoor!!
Op zaterdag 14 juni 2003 19:43 schreef Tunerd het volgende:
Ik vind ze wel ok.. heb alleen hun 1e 2 cd's...
quote:Strak t-shirt
Op zondag 23 februari 2003 23:55 schreef Ixnay het volgende:
[afbeelding]En zo denk ik er ook over.
quote:Strak? Dan komt dat door die dikke pens van die gast die m aanheeft.
Op zaterdag 14 juni 2003 21:37 schreef Vibromass het volgende:Strak t-shirt
quote:bitch bitch bitch
Op zaterdag 14 juni 2003 21:53 schreef Zapper het volgende:[..]
Strak? Dan komt dat door die dikke pens van die gast die m aanheeft.
Die gast zit trouwens wél in een aardige band
quote:Creed is toch écht wel iets aardiger en succesvoller dan het bandje van die zanger
Op zaterdag 14 juni 2003 22:04 schreef Vibromass het volgende:bitch bitch bitch
Die gast zit trouwens wél in een aardige band
quote:Hah aardiger zeker niet, en succesvoller, dat waag ik te betwijfelen, dat bandje heeft meerdere multi-million albums op zijn naam staan en ook nog eens singles die buiten Amerika verkocht zijn, in tegenstelling tot Creed.
Op zaterdag 14 juni 2003 22:05 schreef Zapper het volgende:[..]
Creed is toch écht wel iets aardiger en succesvoller dan het bandje van die zanger
Maar goed, het was dus wel een cool t-shirt
quote:aardiger zeker wel, The Offspring is een kneuzenband vergeleken met Creed.
Op zaterdag 14 juni 2003 22:17 schreef Vibromass het volgende:Hah aardiger zeker niet, en succesvoller, dat waag ik te betwijfelen, dat bandje heeft meerdere multi-million albums op zijn naam staan en ook nog eens singles die buiten Amerika verkocht zijn, in tegenstelling tot Creed.
Maar goed, het was dus wel een cool t-shirt
En het is dus geen cool shirt.
Die album covers en het artwork in de boekjes zijn klasse
quote:Uhm ja, voor mijn smaak wel............
Op zondag 15 juni 2003 01:17 schreef Zapper het volgende:
Oh ja jij kunt het beter
quote:......maar voor die van jou dan waarschijnlijk niet!
Die album covers en het artwork in de boekjes zijn klasse
quote:ben je een woord vergeten of heb je er één te veel getypt?
Op zondag 15 juni 2003 04:21 schreef MilkKisses het volgende:......maar voor die van jou dan waarschijnlijk niet!
quote:Er zijn er helaas nog niet meer
Op maandag 16 juni 2003 15:53 schreef Visie het volgende:
MELD!!!!!Ik heb 3 cd`s van hun
quote:
Op maandag 16 juni 2003 15:53 schreef Visie het volgende:
MELD!!!!!ECHT WEL SUPER!!
Stonden ooit op de (voorlopige) programmaflyer van Pinkpop in '98 geloof ik.
Pas na afloop kwam ik erachter dat ze helemaal niet geweest waren.
Dat is echt jammer.... geen tweede My own prison (echt het beste nummer) meer....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:35 schreef Zapper het volgende:
Creed uit elkaar
NEW YORK (ANP) - De Amerikaanse rockgroep Creed houdt er na acht jaar mee op. Dat meldden diverse Amerikaanse media zaterdag. Gitarist en songwriter Mark Tremonti van de groep zei dat het besluit al maanden geleden was genomen.
Toen de bandleden elkaar weer zagen na een onderbreking van een jaar, viel het besluit. ,,We pakten onze instrumenten en speelden, maar geen van ons nam het serieus. We draaiden alleen maar in kringetjes rond. Het was niet hetzelfde gevoel als bij de vorige albums. Het voelde alsof het een baan was'', zei Tremonti tegen de muziekzender MTV. De groep heeft drie albums gemaakt - My Own Prison, Human Clay en Weathered - waarvan in totaal meer dan 30 miljoen exemplaren zijn verkocht.
Tremonti heeft samen met Creed-drummer Scott Phillips, de oorspronkelijke Creed-bassist Brian Marshall en zanger en songwriter Myles Kennedy (voorheen van de Mayfield Four) de nieuwe band Alter Bridge opgericht. Zanger en songwriter Scott Stapp brengt waarschijnlijk voor eind augustus een plaat uit met composities die onder andere op de film The Passion of the Christ zijn gebaseerd. Hij werkt samen met de Canadese rockband The Tea Party aan een solo-carrière, meldde de krant USA Today.
bron
Das mooi klote he![]()
![]()
![]()
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:35 schreef Zapper het volgende:
Creed uit elkaar
NEW YORK (ANP) - De Amerikaanse rockgroep Creed houdt er na acht jaar mee op. Dat meldden diverse Amerikaanse media zaterdag. Gitarist en songwriter Mark Tremonti van de groep zei dat het besluit al maanden geleden was genomen.
Toen de bandleden elkaar weer zagen na een onderbreking van een jaar, viel het besluit. ,,We pakten onze instrumenten en speelden, maar geen van ons nam het serieus. We draaiden alleen maar in kringetjes rond. Het was niet hetzelfde gevoel als bij de vorige albums. Het voelde alsof het een baan was'', zei Tremonti tegen de muziekzender MTV. De groep heeft drie albums gemaakt - My Own Prison, Human Clay en Weathered - waarvan in totaal meer dan 30 miljoen exemplaren zijn verkocht.
Tremonti heeft samen met Creed-drummer Scott Phillips, de oorspronkelijke Creed-bassist Brian Marshall en zanger en songwriter Myles Kennedy (voorheen van de Mayfield Four) de nieuwe band Alter Bridge opgericht. Zanger en songwriter Scott Stapp brengt waarschijnlijk voor eind augustus een plaat uit met composities die onder andere op de film The Passion of the Christ zijn gebaseerd. Hij werkt samen met de Canadese rockband The Tea Party aan een solo-carrière, meldde de krant USA Today.
bron
Das mooi klote he![]()
![]()
![]()
Strap?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Scott Strap & The Tea Party... het moet niet gekker worden trouwens.
Had ik het toch goed... die verdomde tea party sitequote:Op zondag 6 juni 2004 13:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Strap?
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Had ik het toch goed... die verdomde tea party site
http://www.theteaparty.de/english/e_start.htmquote:Op zondag 6 juni 2004 13:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
link?
quote:Na zes jaar weer album van Creed
Uitgegeven: 27 april 2009 16:16
Laatst gewijzigd: 27 april 2009 16:16
LOS ANGELES - De Amerikaanse rockband Creed heeft na een afwezigheid van zes jaar weer eens een album uitgebracht. Full Circle heet het schijfje, meldde de site van het Amerikaanse showbizzblad People maandag.
''Het voelde eigenlijk nooit alsof we niet meer bij elkaar waren'', schetst frontman Scott Stapp. ''We zien dit cd-project daarom niet als een reünie, maar meer als een hergeboorte van onze band.''
In de afgelopen jaren bleven de bandleden met elkaar in contact via vakantiekaartjes en incidentele telefoongesprekjes.
Ze lieten elkaar met rust omdat ze elkaars creatieve grenzen wilden verkennen en omdat de mannen meer tijd aan hun gezinnen wilden besteden.
De formatie heeft een tournee in voorbereiding, maar nadere gegevens daarover ontbreken nog.
© ANP
Haha... nieuwe cd valt me niet tegen moet ik zeggen! Niet echt in het hokje Nickelback te krijgen (gelukkig) en het muzikale talent komt goed over... Prima te pruimen, ook maar eens Alter Bridge checken voor het heftigere werkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |