Wat vinden jullie ?
---------------------------------------------
The rage is relentless,
Yo, we gotta take the power back!
Creed is net zoiets als Kane, ik vind het maar nix omdat het aftreksels zijn, maar op den duur ga ik ze waarschijnlijk wel waarderen. Ongeveer als de volgende generatie aftreksels komt ofzo...
[Dit bericht is gewijzigd door addicted_to_jellybeans op 25-08-2001 11:15]
quote:Ik zou dan ook de cd My own Prison aanraden , Human Clay is meer balladachtig wat ook wel goed is maar op de eerste staan eigenlijk de beste .
Op donderdag 27 januari 2000 22:54 schreef Mark het volgende:
Ik ken alleen "Human clay", dus ik weet niet of dat voldoende is om te kunnen oordelen. Persoonlijk vind ik het een erg aardige band, maar PJ toch van een hogere klasse. Ik heb er dus geen moeite mee dat ze behoorlijk er op lijken, van goede muziek kan er nooit teveel zijn [afbeelding]
"Well if you just close your eyes,
and just imagine everything's allright...
And do not hide your tears,
'cause they were send to wash away those years..."
quote:Ja, dat dacht ik eerst ook. Maar na het beluisteren van "My own Prison" en "Human Clay" ben ik van mening veranderd. Het is gewoon een goede band met goede nummers en teksten. De zang lijkt misschien wel een beetje op die van Eddie Vedder, maar dat vind ik nog geen na-aperij.
Op zaterdag 25 augustus 2001 13:20 schreef MuNKeY het volgende:
Criminele Pearl Jam kloon
quote:1. Lijkt erop schiet tekort .. et lijkt wel of hij EV wil nadoen
Op zaterdag 25 augustus 2001 18:37 schreef lzandman het volgende:. De zang lijkt misschien wel een beetje op die van Eddie Vedder
Human Clay is een fantastisch album, My Own Prison ben ik nog niet echt aan toegekomen in de stapel CDs die ik op 't moment moet beluisteren. Heb ze allebei tegelijk gekocht, ergens in Maart ofzo, n.a.v. "Higher", die ik bij Titan A.E. wist te ontdekken.
quote:Da's waarschijnlijk waar, maar platenmaatschappijen zijn nu eenmaal sneller geneigd om Band B te tekenen en te promoten als ze veel op succesvolle Band A lijken.
Op zaterdag 25 augustus 2001 19:37 schreef twi het volgende:
Creed lijkt op Pearl Jam, Kane lijkt op Creed. En dan nog, ook al lijk je met je band op Pearl Jam, dat doen ze imo echt niet omdat ze zo beter zullen verkopen. Ze maken gewoon muziek die ze goed vinden.
Verder heb ik over Creed niet veel zinnigs te zeggen, eik. Niet slecht, voor zover ik 't ken, maar niet echt mijn smaak...
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 25-08-2001 19:45]
Weet iemand waar het nummer "I'm Eighteen" van Creed vandaan komt? Is het van een film ofzo
Het nummer is (alleen?) te vinden op KaZaA...
quote:Inderdaad, thanx!
Op maandag 30 december 2002 11:41 schreef Apfel het volgende:
Soundtrack The Faculty geloof ik.
quote:De drums klinken killer.
De CD is superstrak afgemixt, vooral de drums klinken super
En meneer Scott kan echt lekker grovy drummen. Soms ook wat vage fills tussendoor... edit: OH beetje oude quote, nahja.
quote:3 Doors Down is een ander voorbeeld van na-apen
Ja, of anders Lifehouse!
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 19-02-2003 22:24]
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2001 11:10 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
ff een oud topic omhooggegooid .
Ik ben laatste tijd heel veel naar ze gaan luisteren en kan me zelf toch wel fan noemen .
Ik vind ze niet echt aftreksels van Pearl Jam , ze hebben wat overeenkomsten qua stem maar daar blijft het bij.
Zelf ben ik iemand die heel erg op teksten let en juist omdat die zanger over hele persoonlijke dingen uit zijn verleden zing kan ik heel veel waardering voor hem opbrengen en diezelfde teksten hebben mij geholpen .
Ik kan iedereen aan raden What's this Life for te luisteren en Wash away those years .
Goede band, absoluut. Weathered wel eens gehoord? Derde nummer; Who's got my back? -speechless-
quote:
Op zondag 23 februari 2003 16:52 schreef Pascalle27 het volgende:Weathered wel eens gehoord? Derde nummer; Who's got my back? -speechless-
Mocht je Is This The End en To Whom It May Concern nog niet kennen, snel luisteren!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |