abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 maart 2001 @ 01:04:20 #1
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_789942
Ja, hoe is die?
Ik heb het album Human Clay, een absolute aanrader!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_789969
Creed : jat veel en veels teveel van Pearl Jam. En dan niet een beetje, nee gigantisch veel Dat is jammer want ze kunnen goed spelen en ze hebben een redelijk goede zanger.

Misschien dat ik ze beter vind als ze eens proberen een eigen sound te maken....
Want zoals ze nu klinken zet ik liever een Pearl Jam ceedee op.

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_1487591
Ik heb dus Human Clay en My own prison en ik vind ze allebei heel erg goed . De teksten zijn heel herkenbaar vind ik zelf . Nu moet ik weer tot november wachten voor de nieuwe . Hij gaat trouwens Weathered heten .
Ik kan je trouwens echt aanraden om ook aan My Own Prison te kopen want persoonlijk vind ik die nog beter . Op Human Clay staan wat meer ballads . Vooral het nummer What's this Life for op die cd is erg goed . Hij heeft het ook geschreven nadat hij 2 vrienden aan zelfmoord heeft verloren .
Zelf zit ik ook regelmatig op Creednet en in Amerika speelt heel erg of het een christelijke band is als discussie waar ze al tig keer duidelijk hebben gemaakt dat het meer spiritueel is , wat op zich vaak wel een grappige discussie is .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zaterdag 25 augustus 2001 @ 13:54:06 #4
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1487596
Éen actief topic over Creed is wel genoeg, mensen. Gaarne in het andere topic verder...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')