en dat is geheel goed InTrePidIvity + 1quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het forum wil niet echt he?
Wel: Hayden Church, Giamatti en Madsen
Niet: Oh
?
Nee beide niet goedquote:
Hij doet het niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:01 schreef EricusMaximus het volgende:
Deze heeft hij ook op zijn naam staan, alleen denk ik niet dat hij blij zal zijn met deze versie:
Muzak
Eerste was niet van Pink Panther, de tweede daarentegen wel. Toch goed de stijl gehoordquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Chielus het volgende:
Oh, ik ben hier zo slecht in,
Ik weet niet eens zeker van welke film het is (the pink panther?) laat staan wie het gecomponeerd heeft.
Nu wel, denk alleen niet dat hij nog nodig zal zijn.quote:
I rest my casequote:Op donderdag 17 maart 2005 11:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Henry Mancini?
Van de tv-serie Peter Gunnquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:12 schreef Chielus het volgende:
van welke film was het eerste fragment dan??
Heeft hij in een Schwarzenegger film gespeeld?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 4 films met hem
[afbeelding]
Volgens mij niet. Wel in films met Ice Cube (4 stuks) Andy Garcia (3 stuks) en 2 met Dolph Lundgren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:18 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Heeft hij in een Schwarzenegger film gespeeld?
Jij zag de poster ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:25 schreef Chielus het volgende:
In Colleteral Damage? ?
Inderdaad. Hij was ook te zien in een film van Tarantino en eentje van Besson.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:32 schreef EricusMaximus het volgende:
Speelde hij in ( 1 van) de Friday reeks
Nee, die weer niet.quote:
US en Friday zijn alvast goed. De andere twee niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:36 schreef EricusMaximus het volgende:
Universal Soldier, Friday, Pulp Fiction, Leon
Correct. Zijn naam is Tom "Tiny" Lister. Ook wel bekend als Zeus of Z-Gangsta.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:39 schreef EricusMaximus het volgende:
US, Friday, Next Friday, Fifth Element
Ik had niet verwacht dat jij deze had gewetenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Das Victor Nettoyeur uit La Femme Nikita
Nu moet HW een nieuwe stellen.quote:
Je hebt een uur de tijd na het toegekend worden van de punten om een nieuwe vraag te stellen, dus je hoeft je nergens voor te verontschuldigen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |