Hmmmz nou ok voor deze ene keer is het goed. Z'n volledige naam is Harry Gregson-Williamsquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:22 schreef EricusMaximus het volgende:![]()
Williams heet de beste man van achteren, maar wat zijn voornaam nou is..
Geen zin om MGS aan te zetten.
snake plissken uit Escape from New york?quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:25 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik stel maar alvast een nieuwe vraag:
De naam Solid Snake van het personage in de game Metal Gear Solid is afgeleid van een filmpersonage.
Welk filmpersonage is dat
Inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:29 schreef Sheridana het volgende:
[..]
snake plissken uit Escape from New york?
Oja, die waarzegster uit Stir of echoesquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:44 schreef Sheridana het volgende:
Oke, het forum doet weer moeilijk bij mij
Ander vraagje dan maar....
10 films met Kevin Bacon
Bovenstaande dame heet Ileana Douglas en zat o.a. in : Stir of Echoes, Alive, Goodfellas, Ghost World, Chasing Amy, To Die For, Cape Fear etc...
Goed!quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:17 schreef hornage het volgende:
the woodsman
hollow man
mystic river
stir of echoes
wild things
apollo 13
JFK
The River Wild
Murder In The First
Flatliners
en dat is geheel goed InTrePidIvity + 1quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het forum wil niet echt he?
Wel: Hayden Church, Giamatti en Madsen
Niet: Oh
?
Nee beide niet goedquote:
Hij doet het niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:01 schreef EricusMaximus het volgende:
Deze heeft hij ook op zijn naam staan, alleen denk ik niet dat hij blij zal zijn met deze versie:
Muzak
Eerste was niet van Pink Panther, de tweede daarentegen wel. Toch goed de stijl gehoordquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Chielus het volgende:
Oh, ik ben hier zo slecht in,
Ik weet niet eens zeker van welke film het is (the pink panther?) laat staan wie het gecomponeerd heeft.
Nu wel, denk alleen niet dat hij nog nodig zal zijn.quote:
I rest my casequote:Op donderdag 17 maart 2005 11:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Henry Mancini?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |