quote:The Boss 429 was the top level of the performance models for the 1969 Mustang. It had a distinctively large hood scoop. It also has a "Boss 429" decal on the front fenders. The 429 cubic inch motor developed 375 horsepower. All Mustangs were restyled for 1969
quote:
[tweaker]quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
n00b vraag enzo: hoe fix ik outlook met gmail?! als in: hoe ontvang en lees ik gmail in outlook?
manualquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:41 schreef Xtreem het volgende:
read the fukking wat?
manualquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:41 schreef Xtreem het volgende:
read the fukking wat?
Frank!!!quote:
Als je bezopen bent type je beter Nederlands dan normaalquote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:43 schreef ook_gek het volgende:
mensen onverwachts ben ik toch in de kroeg terecht gekomen. m,n baas belde op of ik effe wat kwam zuipen en zie hier het resultaat
Beetje heel erg dronken![]()
Ik wens u allen een goedenacht rust toe.
* ook_gek is out
Omdat ze bij me om de hoek waren en ze me belden of ik ook kwam. Daar bij komt dat mijn baas jong is en ik kan er goed mee om gaan dus waarom niet ?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je bezopen bent type je beter Nederlands dan normaal
waarom ga jij trouwens altijd met je baas uit??
zo was het niet bedoeldquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat ze bij me om de hoek waren en ze me belden of ik ook kwam. Daar bij komt dat mijn baas jong is en ik kan er goed mee om gaan dus waarom niet ?
nu snap ik je niet meerquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zo was het niet bedoeld-> voor NL verhaal.
Van mij mag jij met iedereeeeen uit gaan.
Dat krijg je met diequote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:18 schreef ook_gek het volgende:
zo ik ga effe m,n nieuwe IBM TFT 19" scherm halen![]()
jappenquote:
Toyota schaadt de gezondheidquote:
het is kut weer en in de garage te donker. Ik ga zo ff stukkie naar de draaikolk luisteren, anders morgenquote:
Morgen is FOK! platquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is kut weer en in de garage te donker. Ik ga zo ff stukkie naar de draaikolk luisteren, anders morgen![]()
alweer??quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:03 schreef ook_gek het volgende:
jezus man hoe graag wil je van je geld af
Jij gaat zo leeg lopen op die auto
oja nu ben ik echt m,n nieuwe scherm halen![]()
Ik wist dat die opmerking ging komen, maar ik had hem eigenlijk van BoJo verwachtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:06 schreef Fugie het volgende:
als je met dat ding naar de andere kant van europ gaat rijde wel ja![]()
mutz, baf is er morge gewoon wel in tegenstelling tot dit amateuristische forum.
Dat vraag ik me af...quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:36 schreef Xtreem het volgende:
Bo staat nu volgens mij alweer met een lege tank langs de A10
Doet die goedquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:36 schreef Xtreem het volgende:
Bo staat nu volgens mij alweer met een lege tank langs de A10
* Xtreem ramt MC Jan-Diederik en DJ Maurits - Kansloos.mp3 uit z'n speakersquote:
ist een automaat?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:08 schreef BoJo het volgende:
Het is prima te doen hoor, kost alleen maar ietsjes meer(zeg ik nu, laten we ff wachten tot volgende week
)
Hij rijd echt lekker, veel luxe etc.![]()
Ik zal zo ff foto's resizen, ben toch ff in de regen de auto uitgesprongen voor paar foto's![]()
Jeep Grand Cherokee 4.0L Limitedquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:20 schreef Xtreem het volgende:
Dude, waar zijn de buiten foto's gemaakt?! Vast niet in A'dam![]()
Ziet er goed uit!
Specs?
en hoe zit het met je AR virus? definitief genezen?
dat zei je net ook al, bovenaan de paginaquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
Maar je gaat zwaar leeg lopen op die auto
Maak eens een foto van die dempersquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jeep Grand Cherokee 4.0L Limited
1994
150k km
Automaat
alles electrisch
climate control
Infinty Gold speakers en versterker
cd wisselaar
oer lelijke einddemper ()
Zitten een paar plekjes op, maar jah tis een auto van 11 jaar. Ik heb er vorig weekend 4 gezien en deze zag er het beste uit![]()
Eigenlijk zocht ik een 5.2 V8 maar die 2 die ik gezien had zagen er niet uit.
ik heb tenminste een autoquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
hij ziet er wel goed uit van binnen! Maar je gaat zwaar leeg lopen op die auto
het is maar 1 demper, zo'n Remus dikke ovalequote:
he ik heb anders net een 19" TFT gekochtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb tenminste een auto
jij bent net een turk, kijken kijken niet kopen![]()
LEZEN, ik wil die er niet onder, maar jah voorderest zag de Jeep er goed uit. Bij 2 van de andere 4 was de standaard uitlaat doorgerot.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:51 schreef Fugie het volgende:
ik heb de derde van links in de derde rij onder de vectraMaar waarom zou je zon ding eronder doen bo
Gewoon japstyle doen
ik had het over auto'squote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he ik heb anders net een 19" TFT gekocht![]()
lamaquote:
er staat een mooie in Rotterdam heb ik gehoordquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:15 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil ook een andere auto, ik wil weer een Alfa ipv de Volvo
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:15 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
er staat een mooie in Rotterdam heb ik gehoord![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:24 schreef Xtreem het volgende:een vriendin van me is genaaid.... Ze had een kerel een kutgeintje geflikt, heeft hij haar nieuwe D500 voor een schijntje op markplaats gezet.... Om de 5 minuten belt er een achmed
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:24 schreef Xtreem het volgende:een vriendin van me is genaaid.... Ze had een kerel een kutgeintje geflikt, heeft hij haar nieuwe D500 voor een schijntje op markplaats gezet.... Om de 5 minuten belt er een achmed
wat rij je nu dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:15 schreef PeuRac het volgende:
die onder onze t4 zit is ovaal, eerder de 5e van linksquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:44 schreef PeuRac het volgende:
lijkt wel een beetje van wat Hugo en Bas onder hun Transporter hebben
Wat zou ik met LM-velgen voor een Alfa moeten?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:34 schreef Fugie het volgende:
wat moet je met die velgen dan ????????
hoeveel heb je trouwens nog teruggehad voor die alfa ?
* PeuRac checkt zijn ondertitelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
verkopen aan een gekquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:34 schreef Fugie het volgende:
wat moet je met die velgen dan ????????
hoeveel heb je trouwens nog teruggehad voor die alfa ?
Damn.... wel super mooi voorAmsterdam!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:57 schreef BoJo het volgende:
En Xtreem das wel Amsterdam hoor, 5 min van mij vandaan. Check hier de eerste foto van mijn alfa juli 2003
[afbeelding]
herken je de plek ?![]()
neuh, voor 1250 euro gekocht bijna 2jr geleden.quote:
in de zomer ziet psies diezelfde plek er zo uitquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Damn.... wel super mooi voorAmsterdam!
volgens een vriend van me die automonteur is geweest zat m'n aandrijfas eraan te komen en ik wist al dat de startmotor gaar wasquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:00 schreef Fugie het volgende:
heb je nog mooi bedrag voor gehad bo, dat brakke koekblik
Wat zijn die zwarte vlekjes onder de auto?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
in de zomer ziet psies diezelfde plek er zo uit
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat zijn die zwarte vlekjes onder de auto?
M'n ma is zover dat als de beurt volgende week (schokbrekers/vering, ik vermoed remmen en nog eea) te duur uit gaat vallen ze 'm ter plekke inruilt .O.
Sowieso een nieuwe auto ivm garantie e.d. en waarschijnlijk Hyundai, maar geen atosquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]waarop????
Wij hebben nog een mooie Hyundai Coupe 2.0 16v staan btw, met alle opties
waarom niet gewoon een goede gebruikte kopen? Fuck die garantie, alles gaat toch pa na de garantie kapotquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sowieso een nieuwe auto ivm garantie e.d. en waarschijnlijk Hyundai, maar geen atos
Zal dan wel een Getz worden... nu nog voorkomen dat het de 1.1. wordt
Het alternatief is een Daewoo Chevrolet kalos...
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac checkt zijn ondertitelAhh een Volvo RenaultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
idd ja, maar ik wil een ander auto, een Alfa of Bmwquote:
Dis je hebt die horloge allang gezien?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:09 schreef ook_gek het volgende:
echt als iemand dat laat zien aan mij dat hij het ECHT heeft word ik gek
Deel 1 en overschrijvingsbewijs meenemen, oma hoeft niet mee geloof ik.quote:Op zondag 13 maart 2005 10:07 schreef jwstoop het volgende:
Mogehh.... Hey snel een vraagje want de RDW site beantwoord hem niet goed:
Ik krijg een auto van een nicht van oma... Kan ik nu alleen met het overschrijvingsbewijs en mijn rijbewijs naar t postkantoor gaan, of moet zij er ook bij zijn? Dacht dat dat wel kon, maar wil t toch ff checken.
Alvast bedankt!
wie ben jij danquote:Op zondag 13 maart 2005 01:33 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Dis je hebt die horloge allang gezien?
quote:Op zondag 13 maart 2005 13:09 schreef hermandeperman het volgende:
ja dat zag ikMaar ze doen het met meerderen toch...?
En idd... het zal allemaal wel... we zien vanzelf wanneer het down is... en dan gaan we verder op BAF!
Cool hequote:Zaterdag maar eens een paar uur besteed aan het fabriceren vam een custom air filter kitje.
Omdat een complete kit zo'n 170 euro kost had ik het idee om zoiets zelf te maken.
Het enige dat echt noodzakelijk is voor het goed laten passen van een luchtfilter,
is een goede 'adapter' om de AFM buis(Air Flow Meter, deze zit net achter het luchtfilterhuis) van een mooie
ronding te voorzien waarop het luchtfilter past.
De AFM:
Daarvan heb ik de maten opgenomen, en een kennis een adapter laten lassen.
Deze adapter is niets meer dan een stukje rechthoekige plaat waar een gat in zit van zo'n 2.5" in diameter,
met een opstaande rand van een paar centimeter om het luchtfilter op te klemmen.
Hier is de adapter zichtbaar: (Zo kreeg ik hem aangeleverd)
Hierin heb ik op maat een 4-tal gaten geboord om hem op de bouten van de AFM te laten passen,
en daarna is het plaatje getectyleerd en vervolgens bling-bling zilver gespoten.
Ik heb gekozen voor een Green Air filter, omdat deze lekker groot is, van katoen en op veel fronten weinig
onderdoet voor een K&N, terwijl de prijs nogal lager ligt. Daar komt bij dat dit een perfecte fit was
met mijn adapter omdat het gat precies 2.5" in diameter was. uitstekend geschikt dus!
Het filter met de adapter en de AFM (adapter nog ongespoten e.d.):
Na het drogen het geheel gemonteerd. De adapter paste perfect op de AFM.
Daar moet de lucht dus doorheen richting de turbo:
Het filter paste perfect en strak op de adapter. Een slangenklem erom heen en alles zit netjes en stevig vast.
Het restultaat mag er dan ook zijn:
Het past ook allemaal nog maar nét:
Klaar!
Nou klaar... niet helemaal.
Binnenkort wil ik nog een extra bevestigingsarm maken omdat het filter wel wat te groot is om alleen op de adapter vast te zitten.
Green heeft daaraan gedacht en zoals goed te zien is op de foto hieronder is er een extra schroefdraad op de top van het filter aangebracht
om een draagarm extra steun te laten bieden.
Er moet ook -ooit- nog een hitteschild omheen, maar omdat het filter in de supra een heel eind 'naar voren' uitsteekt vergeleken bij
sommige andere auto's verwacht ik niet enorm veel last te krijgen met hele hete lucht die aangezogen wordt. Uiteraard is het beter
om er wél een te hebben, en die komt er ook wel, maar voor nu vind ik dit eerst een mooi resultaat.
thnx.quote:
LOLquote:Op zondag 13 maart 2005 13:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
thnx.
Ik had meer willen doen gister, maar ik moest de hele ochtend werken, dus ben pas laat in de middag begonnen.
Kreeg trouwens 20% korting omdat ze de doos voor het filter niet konden vinden.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2005 13:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
thnx.
Ik had meer willen doen gister, maar ik moest de hele ochtend werken, dus ben pas laat in de middag begonnen.
Kreeg trouwens 20% korting omdat ze de doos voor het filter niet konden vinden.![]()
voor en na de komma staan los van elkaar, en hoe kun jij uit dat zinnetje opmaken dat ik bedoel dat tjabbo dat ding heeft gemaakt?quote:
Goed bezig...quote:Op zondag 13 maart 2005 13:33 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja. totale kosten waren alleen de kosten voor het filter (59 euro), verf en tectyl had ik nog, en het adaptertje was gratiesch.
Levert toch snel 10-12pk op, en nog veel meer wanneer de open eindpijp eronder komt deze zomer
en dan het shimmen van de wastegate, 3 goedkope kloteringetjes, maar wel ff 10pk per ringetje toch tjabbo?quote:
6th sensequote:Op zondag 13 maart 2005 13:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
voor en na de komma staan los van elkaar, en hoe kun jij uit dat zinnetje opmaken dat ik bedoel dat tjabbo dat ding heeft gemaakt?
Klopt ja.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en dan het shimmen van de wastegate, 3 goedkope kloteringetjes, maar wel ff 10pk per ringetje toch tjabbo?
niet te gelovenquote:Op zondag 13 maart 2005 13:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Klopt ja.
eigenlijk 6, want ze moesten op 2 plekken, maar er zitten er idd 3 achter elkaar. elke ring goed voor 10pk ongeveer.
Ben dus voor zo'n 60 euro al met al al een dikke 30 pk verder
Hij neemt naast geld van pa en ma sowieso te snel teveel aan.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
voor en na de komma staan los van elkaar, en hoe kun jij uit dat zinnetje opmaken dat ik bedoel dat tjabbo dat ding heeft gemaakt?
quote:Op zondag 13 maart 2005 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hij neemt naast geld van pa en ma sowieso te snel teveel aan.
quote:Op zondag 13 maart 2005 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hij neemt naast geld van pa en ma sowieso te snel teveel aan.
60 euro 30 pkquote:
nee dan heb je een nieuwe golfquote:Op zondag 13 maart 2005 13:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja mooi, maar voor 60 euri ben ik met mijn golfje geen 30 pk verder
Hij werkt met jouw soortquote:
quote:Op zondag 13 maart 2005 13:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee dan heb je een nieuwe golf
Welk onderdeel is dan stuk?quote:Op zondag 13 maart 2005 17:41 schreef ook_gek het volgende:
de ML van m,n pa is kapot. Ding komt niet hoger dan 2000 toeren.
Nu is het net een brommobiel
Lekker veiligquote:Op zondag 13 maart 2005 19:29 schreef hermandeperman het volgende:
ja noodprogramma....
is de volvo van mijn pa ook eens ingeschoten... kon hij niet harder van 40 op de snelweg
nee niet echt veilig neequote:Op zondag 13 maart 2005 19:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lekker veilig
Als -ie niet down is, is ie kei snel!
wat die dwaas zegtquote:Op maandag 14 maart 2005 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
wel redelijk op snelheid nu
quote:
quote:
jaaaaaaaaaaaaajajajajajjajajajajajajajajajjaajjajajajajajajaquote:Op maandag 14 maart 2005 21:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003654.html
Achterhoekerquote:
Klinkt wel leuk, zal alleen wel duur zijnquote:Aangeboden: Bmw-e28
Prijs: ¤ 850,00
Beschrijving: Mooie BMW e28-525 bwjr 1984 met schuifdak,trekhaak,radio.De wagen
heeft een nieuwe APK,er zitten nw banden onder met Alpina velgen.De wagen heeft lichte schade bij het tankklepje.
Utreg me stadjie!quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | MOTOR aantal cilinders 6, in lijn kleppen per cilinder 2 cilinderinhoud 2693 cm3 boring x slag 84,0 x 81,0 mm compressieverh. 10,2:1 max. vermogen 95 kW (129 pk) 4250tpm max. koppel 240 Nm 3250tpm brandstofsysteem multipoint injectie klepbediening ohc katalysator nee PRESTATIES topsnelheid 190 km/h acceleratie 0-100 km/h 10,7 s verbruik gecombineerd 8,1 l/100km wegenbelasting/3mnd ¤ 116 - ¤ 135 |
Ja, jij als ras rotterdammer zou dat toch wel moeten kennenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:24 schreef Fugie het volgende:
stoned ?
hij is een kut zeeuw mongoolquote:Op maandag 14 maart 2005 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, jij als ras rotterdammer zou dat toch wel moeten kennen
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:26 schreef Hugster het volgende:
ik zit nu in centrum (20 meter van kalverstraat) en daar kan je weinig andersik kwam hier om huiswerk te maken
Ohja, vandaar dat hij t niet kentquote:
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, jij als ras rotterdammer zou dat toch wel moeten kennen
ajoh, tijd zatquote:Op maandag 14 maart 2005 22:26 schreef Hugster het volgende:
ik zit nu in centrum (20 meter van kalverstraat) en daar kan je weinig andersik kwam hier om huiswerk te maken
sterfquote:Op maandag 14 maart 2005 22:56 schreef Fugie het volgende:
hehe ja he, snel zeg nouw pffffffffffooooooooooeeeeeeeeiiiiiiiiii
je doet maarquote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:29 schreef Fugie het volgende:
herman, ik zal jou eens van deze planeet permbanne!
doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |