quote:The Boss 429 was the top level of the performance models for the 1969 Mustang. It had a distinctively large hood scoop. It also has a "Boss 429" decal on the front fenders. The 429 cubic inch motor developed 375 horsepower. All Mustangs were restyled for 1969
quote:
[tweaker]quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
n00b vraag enzo: hoe fix ik outlook met gmail?! als in: hoe ontvang en lees ik gmail in outlook?
manualquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:41 schreef Xtreem het volgende:
read the fukking wat?
manualquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:41 schreef Xtreem het volgende:
read the fukking wat?
Frank!!!quote:
Als je bezopen bent type je beter Nederlands dan normaalquote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:43 schreef ook_gek het volgende:
mensen onverwachts ben ik toch in de kroeg terecht gekomen. m,n baas belde op of ik effe wat kwam zuipen en zie hier het resultaat
Beetje heel erg dronken![]()
Ik wens u allen een goedenacht rust toe.
* ook_gek is out
Omdat ze bij me om de hoek waren en ze me belden of ik ook kwam. Daar bij komt dat mijn baas jong is en ik kan er goed mee om gaan dus waarom niet ?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je bezopen bent type je beter Nederlands dan normaal
waarom ga jij trouwens altijd met je baas uit??
zo was het niet bedoeldquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat ze bij me om de hoek waren en ze me belden of ik ook kwam. Daar bij komt dat mijn baas jong is en ik kan er goed mee om gaan dus waarom niet ?
nu snap ik je niet meerquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zo was het niet bedoeld-> voor NL verhaal.
Van mij mag jij met iedereeeeen uit gaan.
Dat krijg je met diequote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:18 schreef ook_gek het volgende:
zo ik ga effe m,n nieuwe IBM TFT 19" scherm halen![]()
jappenquote:
Toyota schaadt de gezondheidquote:
het is kut weer en in de garage te donker. Ik ga zo ff stukkie naar de draaikolk luisteren, anders morgenquote:
Morgen is FOK! platquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is kut weer en in de garage te donker. Ik ga zo ff stukkie naar de draaikolk luisteren, anders morgen![]()
alweer??quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:03 schreef ook_gek het volgende:
jezus man hoe graag wil je van je geld af
Jij gaat zo leeg lopen op die auto
oja nu ben ik echt m,n nieuwe scherm halen![]()
Ik wist dat die opmerking ging komen, maar ik had hem eigenlijk van BoJo verwachtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:06 schreef Fugie het volgende:
als je met dat ding naar de andere kant van europ gaat rijde wel ja![]()
mutz, baf is er morge gewoon wel in tegenstelling tot dit amateuristische forum.
Dat vraag ik me af...quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:36 schreef Xtreem het volgende:
Bo staat nu volgens mij alweer met een lege tank langs de A10
Doet die goedquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:36 schreef Xtreem het volgende:
Bo staat nu volgens mij alweer met een lege tank langs de A10
* Xtreem ramt MC Jan-Diederik en DJ Maurits - Kansloos.mp3 uit z'n speakersquote:
ist een automaat?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:08 schreef BoJo het volgende:
Het is prima te doen hoor, kost alleen maar ietsjes meer(zeg ik nu, laten we ff wachten tot volgende week
)
Hij rijd echt lekker, veel luxe etc.![]()
Ik zal zo ff foto's resizen, ben toch ff in de regen de auto uitgesprongen voor paar foto's![]()
Jeep Grand Cherokee 4.0L Limitedquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:20 schreef Xtreem het volgende:
Dude, waar zijn de buiten foto's gemaakt?! Vast niet in A'dam![]()
Ziet er goed uit!
Specs?
en hoe zit het met je AR virus? definitief genezen?
dat zei je net ook al, bovenaan de paginaquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
Maar je gaat zwaar leeg lopen op die auto
Maak eens een foto van die dempersquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jeep Grand Cherokee 4.0L Limited
1994
150k km
Automaat
alles electrisch
climate control
Infinty Gold speakers en versterker
cd wisselaar
oer lelijke einddemper ()
Zitten een paar plekjes op, maar jah tis een auto van 11 jaar. Ik heb er vorig weekend 4 gezien en deze zag er het beste uit![]()
Eigenlijk zocht ik een 5.2 V8 maar die 2 die ik gezien had zagen er niet uit.
ik heb tenminste een autoquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
hij ziet er wel goed uit van binnen! Maar je gaat zwaar leeg lopen op die auto
het is maar 1 demper, zo'n Remus dikke ovalequote:
he ik heb anders net een 19" TFT gekochtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb tenminste een auto
jij bent net een turk, kijken kijken niet kopen![]()
LEZEN, ik wil die er niet onder, maar jah voorderest zag de Jeep er goed uit. Bij 2 van de andere 4 was de standaard uitlaat doorgerot.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:51 schreef Fugie het volgende:
ik heb de derde van links in de derde rij onder de vectraMaar waarom zou je zon ding eronder doen bo
Gewoon japstyle doen
ik had het over auto'squote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he ik heb anders net een 19" TFT gekocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |