quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wacht op antwoord.... tap tap tap
(ooit was er zo'n smilie ergens, met handjes over elkaar, boos gezichtje, en voetje doet tap tap)
Joa dat ookquote:
Have fun! Ik ga maar eens op bedje, trustequote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
We gaan nu maar eerst eens even naar die, blijkbaar leuke video-opname van de uitzending van BvD kijken.
zit hem ook te kijken ja,NUFC is gewoon kut maar wel geinigquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
zit nu een film te kijken op ned. 3 over 2 jognetjes die vanalles doen om geld bij elkaar te harken om een seizoenskaar voor Newcastle te kunnen kopen
vooral toen die kids kaartjes kregen voor Sunderlandquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zit hem ook te kijken ja,NUFC is gewoon kut maar wel geinig
neuhquote:
absoluut,eind goed al goedquote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
leuke film wel
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
en leuk om te horen hoe Gullit nog even subtiel werd afgezeken
Valt mij ook erg mee. Als ik de volgende keer nieuwe banden krijg zal het helaas niet zo makkelijk gaan, maar het begin is er.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:59 schreef just me het volgende:
Dat is goed nieuws pfaf !!
Mooi dat het al wat beter gaat. Wat hebben ze deze keer precies gedaan?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Valt mij ook erg mee. Als ik de volgende keer nieuwe banden krijg zal het helaas niet zo makkelijk gaan, maar het begin is er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |