Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:12 schreef Bass-Miss het volgende:
Nee.
God heeft geen vergunningen nodig.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:17 schreef Slarioux het volgende:
Gelukkig heb je al een vergunning! En een chloorfiltersysteem!
ik denk dat dat nog steeds niet lukt...ik weet niet hoe groot je tuin is, maar als je al ruimte hebt om het zand naast je zwembad te gooien nadat je het hebt uit gegraven, lijkt het me toch verstandig om het eerst af te voeren voordat je begint met de rest van de werkzaamheden. En ik denk niet dat een jongen van 14 een volle kruiwagen weg kan brengen...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:44 schreef -Angel- het volgende:
Hmmm. Ik dacht eerlijk gezegd zelf ook al, dat het nipt zou worden om dit voor mekaar te krijgen in één middag.
Daarom heb ik daar net mijn neefje van 14 opgebeld, hij zal morgen ook komen helpen met het graven. Gelukkig heb ik ook nog een extra spade staan (is wel een beetje roestig, dus de klei blijft er een beetje aan hangen). Dus het moet nu wel lukken in één middagje.
Ach, ik woon diep in de polder.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:17 schreef Slarioux het volgende:
Gelukkig heb je al een vergunning! En een chloorfiltersysteem!
sorry, maar je bent echt niet goed voorbereid...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ach, ik woon diep in de polder.
Er zal echt niemand bezwaar maken tegen de aanleg van een zwembad.
Ik ben er ook één keer ingestonken. Dat krijg je als je reageert zonder eerst de postgeschiedenis te bekijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:45 schreef The-Puck het volgende:
ik snap niet dat mensen -Angel- nog serieus nemen. hebben jullie z'n andere topics wellis gezien?
hij verzint het gewoon allemaal. ok het is vermakelijk (ook al is het niet waar). maar serieus reageren is het laatste wat ik zou doen.
Keihard. Dat is ook de reden dat we gestopt zijn, met het met de hand graven.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:09 schreef VoreG het volgende:
En je hebt een goede ondergrond? Anders zakt je zwembadje ineens weg
Bij de betocentrale bij jou in de buurt lijkt me.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:57 schreef -Angel- het volgende:
Maar waar haal ik zoveel beton vandaan?
diep in de polder in italiequote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ach, ik woon diep in de polder.
Er zal echt niemand bezwaar maken tegen de aanleg van een zwembad.
OMFG!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:00 schreef bonke het volgende:
[..]
diep in de polder in italie
en weer ff verder had je maar je neefje van 14 gebeld
net of je neefje ff snel naar italie gaat om een gat te graven
joe lult uit joe nek
vinnikwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |