Ja precies alleen die van jou is niet zo in elkaar gedruktquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:57 schreef Pool het volgende:
[..]
IJsberen zijn okey. De jouwe heeft wel een beter wasmiddel trouwens.

Die van jou is aan het smelten, mên.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies alleen die van jou is niet zo in elkaar gedrukt

Portugal komt dichtbijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:04 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die van jou is aan het smelten, mên.

Dat dut he netquote:

quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
En jij dan natuurlijk met je auto: TUUT, TUUT![]()
![]()

Hij gaat stage lopen daar ofzo op een boerderijquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat ga je eigenlijk doen in Portugal?

quote:

ik weet het niet , ik zal wel zijn onderhoudende en creatieve posts missenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:30 schreef Pool het volgende:
Is ie nou onderhand al weg?

Inderdaad. Hoewel we zijn [CENTRAAL] Wegenwacht topic binnenkort al kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik weet het niet , ik zal wel zijn onderhoudende en creatieve posts missen

ik zal jullie op de hoogte houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel we zijn [CENTRAAL] Wegenwacht topic binnenkort al kunnen verwachten.![]()

nee nog niet. ik zag z'n golfje nog wel staan vanmiddagquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:30 schreef Pool het volgende:
Is ie nou onderhand al weg?

quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:22 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ik denk Tubbergen, zijn favoriete dorp

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |