Dat doet tuut niksquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:24 schreef keijz het volgende:
En wat doe je als je onderweg vast komt te zitten? liften?

Kijk dat bint zequote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:13 schreef BrauN het volgende:
tuut84, veent, a je 't tot Tilburg hoalt weet je woar je 'n pintje kan kome schepp'n hè?

hij nemt de bats wa metquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:13 schreef BrauN het volgende:
tuut84, veent, a je 't tot Tilburg hoalt weet je woar je 'n pintje kan kome schepp'n hè?

taxi bellen. geld zatquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:24 schreef keijz het volgende:
En wat doe je als je onderweg vast komt te zitten? liften?

uiteraard kom ik dan langs BRAUNquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:13 schreef BrauN het volgende:

dat doe ik zeker. kheb ook nog een simpele site in mekaar gezet www.tuutinportugal.tkquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat nog eens iets van je horen als dat kan

we zijn met twee bobpenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:00 schreef Tokay het volgende:
tuut, je bent toch wèl de BOB hè?
Wat je ook gaat doen in Portugal, succes ermee!
(Ik schat Disneyland Parijs, trouwens)

Zoow dat doa ik mooi ik bookmark hem meteenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:38 schreef tuut84 het volgende:
[..]
dat doe ik zeker. kheb ook nog een simpele site in mekaar gezet www.tuutinportugal.tk

Mooie avatar trouwens.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zoow dat doa ik mooi ik bookmark hem meteen

Ja ik moest hem toen uploaden voor een andere user die niet wist hoe dat moestquote:

IJsberen zijn okey. De jouwe heeft wel een beter wasmiddel trouwens.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik moest hem toen uploaden voor een andere user die niet wist hoe dat moestik denk ik gebruik hem nou maar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |