uiteraard kom ik dan langs BRAUNquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:13 schreef BrauN het volgende:
tuut84, veent, a je 't tot Tilburg hoalt weet je woar je 'n pintje kan kome schepp'n hè?

dat doe ik zeker. kheb ook nog een simpele site in mekaar gezet www.tuutinportugal.tkquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat nog eens iets van je horen als dat kan

we zijn met twee bobpenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:00 schreef Tokay het volgende:
tuut, je bent toch wèl de BOB hè?
Wat je ook gaat doen in Portugal, succes ermee!
(Ik schat Disneyland Parijs, trouwens)

Zoow dat doa ik mooi ik bookmark hem meteenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:38 schreef tuut84 het volgende:
[..]
dat doe ik zeker. kheb ook nog een simpele site in mekaar gezet www.tuutinportugal.tk

Mooie avatar trouwens.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zoow dat doa ik mooi ik bookmark hem meteen

Ja ik moest hem toen uploaden voor een andere user die niet wist hoe dat moestquote:

IJsberen zijn okey. De jouwe heeft wel een beter wasmiddel trouwens.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik moest hem toen uploaden voor een andere user die niet wist hoe dat moestik denk ik gebruik hem nou maar

Ja precies alleen die van jou is niet zo in elkaar gedruktquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:57 schreef Pool het volgende:
[..]
IJsberen zijn okey. De jouwe heeft wel een beter wasmiddel trouwens.

Die van jou is aan het smelten, mên.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies alleen die van jou is niet zo in elkaar gedrukt

Portugal komt dichtbijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:04 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die van jou is aan het smelten, mên.

Dat dut he netquote:

quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
En jij dan natuurlijk met je auto: TUUT, TUUT![]()
![]()

Hij gaat stage lopen daar ofzo op een boerderijquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat ga je eigenlijk doen in Portugal?

quote:

ik weet het niet , ik zal wel zijn onderhoudende en creatieve posts missenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:30 schreef Pool het volgende:
Is ie nou onderhand al weg?

Inderdaad. Hoewel we zijn [CENTRAAL] Wegenwacht topic binnenkort al kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik weet het niet , ik zal wel zijn onderhoudende en creatieve posts missen

ik zal jullie op de hoogte houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel we zijn [CENTRAAL] Wegenwacht topic binnenkort al kunnen verwachten.![]()

nee nog niet. ik zag z'n golfje nog wel staan vanmiddagquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:30 schreef Pool het volgende:
Is ie nou onderhand al weg?

quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:22 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ik denk Tubbergen, zijn favoriete dorp

tuut hef zat hadquote:

PRAAT GEEN GEKKE DINGENquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:22 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ik denk Tubbergen, zijn favoriete dorp

daag braun. ik ga tochquote:

zat hadquote:Op maandag 14 maart 2005 22:20 schreef 9christensen het volgende:
Gister een afscheidsfeetje gehad bij tuut. Ging mooi![]()

joa zeg he.quote:

valt tegenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
joa zeg he.
3 kratten hebt lug tankt

met 9 man. joa valt wa tegn. mja ik had ok smiddags al tanktquote:

met 7 man tankmeisterquote:Op maandag 14 maart 2005 22:38 schreef 9christensen het volgende:
[..]
met 9 man. joa valt wa tegn. mja ik had ok smiddags al tankt![]()

en anders ben ik er nog om ze te helpenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:08 schreef greatgonzo het volgende:
gaat meteen het aantal tukker topics omlaag, of gaan Dos37 en 9Christensen meer posten?
Hoop het eerste..

quote:

jah zegt ze wah joa. ik pakt zo anquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:39 schreef Timmey het volgende:
EK is toch al geweest of niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |