Als je iemand zoekt om te stappen..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Jezus waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk iets af te spreken voor zaterdagavond
Nog niet mn zin
Omdat ze allemaal iets ander willen?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Jezus waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk iets af te spreken voor zaterdagavond
Nog niet mn zin
Waarom gaat iedereen nu op vakantie naar warme landen?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:54 schreef Jerruh het volgende:
misschien ze eens achter hun vodden aan lopen.
wanneer hoor ik es van jou dat we uitgaan?.
en volgend eweek zit ik rond dit tijdstip in een discotheek/kroeg in athene!!!!!.
studiereis...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen nu op vakantie naar warme landen?
WTF!??quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
studiereis...
twee weken athene en istanbul.
t wordt zoooo gaaf!
wordt zwaar hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
WTF!??
De studenten van tegenwoordig...
Studiereizen zijn gaaf.. maar idd heel zwaar. Bijna geen vrije tijd enzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wordt zwaar hoor
we gaan een aantal architectenbureaus bezoeken, projecten (zoals olympisch stadion, diamont of athene wat de hoogste wolkenkrabber van europa wordt, een aardbevingsproject, etc) naar de uni daar waar we een gastcollege krijgen etc...wordt heel gaaf maar ook zwaar!
daar zorgen we zelf wel voorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Studiereizen zijn gaaf.. maar idd heel zwaar. Bijna geen vrije tijd enzo.
Wij zijn destijds ook met school naar Heidelberg (Duitsland) geweest met excursie voor 3 dagen. Maar die 3 dagen hadden we echt helemaal geen vrije tijd.
Wat wel leuk was dat de docenten óns 's avonds mee de kroeg in sleepten om bier te gaan drinken
hahaha coolquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze betaalde de eerste paar rondjes van het reisgeld
*jaloers ben*quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha cool.
wij gaan wel een boottoch met BBQ maken over de bosporus!!!
Is dat een rivier ofzo?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha cool.
wij gaan wel een boottoch met BBQ maken over de bosporus!!!
Ohwquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]dat is de scheiding tussen azie en europa
.
Is die ook homo?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:34 schreef creno het volgende:
ik ga proberen om volgende week te gaan !
(ff broertje overhalen)
nee mijn moeder en vader zijn heteroquote:
Toch nog een paar die gelukt zijnquote:Op zondag 13 maart 2005 00:03 schreef creno het volgende:
[..]
nee mijn moeder en vader zijn hetero
en mijn zusje ook.
Het komt in de beste gezinnen voorquote:Op zondag 13 maart 2005 00:12 schreef Weemz het volgende:
okee 2 broers die homo zijn... daar heb ik tot nu toe alleen films van gezien
Ik heb een keer een vriendje gehad met een homo-broertje.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:12 schreef Weemz het volgende:
Ik zal maar niet vragen wat voor films.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:12 schreef Weemz het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:21 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
[..]
Ik heb een keer een vriendje gehad met een homo-broertje.
We zijn nog met z'n vieren naar Turkije op vakantie geweest!
nope, zou jij het met je broertje willen doen?quote:Op zondag 13 maart 2005 00:23 schreef Weemz het volgende:
orgie?
Ik had de search-and-rescue teams al afgebeld.quote:
Ik ben alleen aangeschoten en wat afwezigquote:Op zondag 13 maart 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik had de search-and-rescue teams al afgebeld..
Wat is Vlarp stil. Zou ie onder de tafel liggen?.
thanksquote:Op zondag 13 maart 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
Ik had de search-and-rescue teams al afgebeld..
Die kijkt nu naar live cams van NY !quote:Wat is Vlarp stil. Zou ie onder de tafel liggen?.
Weemz blijkbaar wel?quote:Op zondag 13 maart 2005 00:32 schreef creno het volgende:
ieks nee niet met mijn broer...
aangeschoten is OK!quote:Op zondag 13 maart 2005 00:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben alleen aangeschoten en wat afwezig
Live from New York... it's Saturday night!!!!quote:Op zondag 13 maart 2005 00:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
thanks
[..]
Die kijkt nu naar live cams van NY !![]()
Ja halloow, slapen hoort niet bij aangeschoten zijn. Je kent de regels.quote:
misschien krijgen we zo nog wel wat mensen over de streep!quote:Op zondag 13 maart 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
Live from New York... it's Saturday night!!!!.
De regels schrijven slaap voor wanneer slaap benodigd is...quote:Op zondag 13 maart 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja halloow, slapen hoort niet bij aangeschoten zijn. Je kent de regels..
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:40 schreef creno het volgende:
weemz ? met mijn broer !
wanneer waar ?
DR in R&B zeker ?
Slapen kan je als je dood bent.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De regels schrijven slaap voor wanneer slaap benodigd is...
*deze maar even aan zich voorbij laat gaan*quote:Op zondag 13 maart 2005 00:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]ik bedoelde met zijn eigen broer!
Wat is erger: met zijn eigen broer, of met jouw broer in de DR van R&B?
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
*deze maar even aan zich voorbij laat gaan*.
Nee, want daarna kun je niet meer genieten van het leven..quote:Op zondag 13 maart 2005 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Slapen kan je als je dood bent..
Zeg, wat voor beeld heb je wel niet van me?!quote:Op zondag 13 maart 2005 00:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]je hebt beide mogelijkheden al geprobeerd?!?
Maar wel slapen. Haske veel slapen.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, want daarna kun je niet meer genieten van het leven..
dus: NU leven! slapen kan altijd nog...quote:Op zondag 13 maart 2005 00:44 schreef Vlarp het volgende:
Nee, want daarna kun je niet meer genieten van het leven..
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:42 schreef XMN8R het volgende:
quote:
Dat zeg ik.quote:
jij zegt helemaal niksquote:
ik weet niet wat wat erger is, ik ben nog nooit met mijn broer in de DR geweestquote:Op zondag 13 maart 2005 00:42 schreef XMN8R het volgende:
Dus zeggen we in feite hetzelfde.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij zegt helemaal niks.
en Creno ook niet.
ook toevallig dat jij net een tientje nodig had!quote:Op zondag 13 maart 2005 00:51 schreef creno het volgende:
ik weet niet wat wat erger is, ik ben nog nooit met mijn broer in de DR geweest
oja wel ! toen ik een tientje van hem wilde lenen.... ik wist dat ie daar was, dus ik ben hem daar gaan zoeken terwijl ik iedereen bescheen met mijn GSM![]()
Kijk, nu komen de verhalenquote:Op zondag 13 maart 2005 00:51 schreef creno het volgende:
[..]
ik weet niet wat wat erger is, ik ben nog nooit met mijn broer in de DR geweest
oja wel ! toen ik een tientje van hem wilde lenen.... ik wist dat ie daar was, dus ik ben hem daar gaan zoeken terwijl ik iedereen bescheen met mijn GSM![]()
Nu hoef je het alleen nog maar even met de broer van weemz te doen en een vergelijkend waren-onderzoek te posten!quote:
tja het was laat op de avond en ik had achteraf te weinig geld bij !quote:Op zondag 13 maart 2005 00:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ook toevallig dat jij net een tientje nodig had!
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
en feauteaux! Vergeet de feauteaux niet!!.
*zich niet te goed dronken voelt voor een inkoppertje*
ik ben alleen maar ...euhm...hoeheetutookalweer?... aangeschoten! Ja. Aangeshcoten dat was het.quote:
je zal toch maar net door je kleine broertje worden lastig gevallen om een tientje in de DR !quote:Op zondag 13 maart 2005 00:58 schreef creno het volgende:
tja het was laat op de avond en ik had achteraf te weinig geld bij !
ik wist dat hij nog geld bij had, maar hij was nergens te vinden, dus ik dacht die is in de DR, en ja hoorrrr ! en tja zoiets mafs doe je meestal alleen als je zat bent, als ik nuchter was geweest had ik me wel bedacht dat ik gewoon bij de entree had kunnen pinnen !
en weg tientje.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
je zal toch maar net door je kleine broertje worden lastig gevallen om een tientje in de DR !
weg hoogtepuntje....
letterlijk én figuurlijk he-le-maal uitgekleedquote:
doe dan maar een tientje.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
Ik kan me leukere avonden bedenken..
Gelukkig heb ik geen broertje..
zeg, zitten we hier soms in de DR ofzo?quote:
niet lullen! BUKKEN!quote:Op zondag 13 maart 2005 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
zeg, zitten we hier soms in de DR ofzo?.
Daar vind je dat tientje niet hoor.quote:
en tot zover het verslag van de eerste én laatste keer met je broer(tje) in de DR?quote:Op zondag 13 maart 2005 01:09 schreef creno het volgende:
blijf van me af....
waar is de uitgang !!!
*gil*
quote:Op zondag 13 maart 2005 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
Daar vind je dat tientje niet hoor..
dat ligt eraan: waar was dat tientje voor?quote:Op zondag 13 maart 2005 01:12 schreef creno het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinigen die in de darkroom is geweest om andere redenen dan sex
quote:Op zondag 13 maart 2005 01:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat ligt eraan: waar was dat tientje voor?
jij lurker jijquote:Op zondag 13 maart 2005 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
Hoest met je boxen trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |