Kijk, nu komen de verhalenquote:Op zondag 13 maart 2005 00:51 schreef creno het volgende:
[..]
ik weet niet wat wat erger is, ik ben nog nooit met mijn broer in de DR geweest
oja wel ! toen ik een tientje van hem wilde lenen.... ik wist dat ie daar was, dus ik ben hem daar gaan zoeken terwijl ik iedereen bescheen met mijn GSM![]()
Nu hoef je het alleen nog maar even met de broer van weemz te doen en een vergelijkend waren-onderzoek te posten!quote:
tja het was laat op de avond en ik had achteraf te weinig geld bij !quote:Op zondag 13 maart 2005 00:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ook toevallig dat jij net een tientje nodig had!
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
en feauteaux! Vergeet de feauteaux niet!!.
*zich niet te goed dronken voelt voor een inkoppertje*
ik ben alleen maar ...euhm...hoeheetutookalweer?... aangeschoten! Ja. Aangeshcoten dat was het.quote:
je zal toch maar net door je kleine broertje worden lastig gevallen om een tientje in de DR !quote:Op zondag 13 maart 2005 00:58 schreef creno het volgende:
tja het was laat op de avond en ik had achteraf te weinig geld bij !
ik wist dat hij nog geld bij had, maar hij was nergens te vinden, dus ik dacht die is in de DR, en ja hoorrrr ! en tja zoiets mafs doe je meestal alleen als je zat bent, als ik nuchter was geweest had ik me wel bedacht dat ik gewoon bij de entree had kunnen pinnen !
en weg tientje.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
je zal toch maar net door je kleine broertje worden lastig gevallen om een tientje in de DR !
weg hoogtepuntje....
letterlijk én figuurlijk he-le-maal uitgekleedquote:
doe dan maar een tientje.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
Ik kan me leukere avonden bedenken..
Gelukkig heb ik geen broertje..
zeg, zitten we hier soms in de DR ofzo?quote:
niet lullen! BUKKEN!quote:Op zondag 13 maart 2005 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
zeg, zitten we hier soms in de DR ofzo?.
Daar vind je dat tientje niet hoor.quote:
en tot zover het verslag van de eerste én laatste keer met je broer(tje) in de DR?quote:Op zondag 13 maart 2005 01:09 schreef creno het volgende:
blijf van me af....
waar is de uitgang !!!
*gil*
quote:Op zondag 13 maart 2005 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
Daar vind je dat tientje niet hoor..
dat ligt eraan: waar was dat tientje voor?quote:Op zondag 13 maart 2005 01:12 schreef creno het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinigen die in de darkroom is geweest om andere redenen dan sex
quote:Op zondag 13 maart 2005 01:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat ligt eraan: waar was dat tientje voor?
jij lurker jijquote:Op zondag 13 maart 2005 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
Hoest met je boxen trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |