aangeschoten is OK!quote:Op zondag 13 maart 2005 00:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben alleen aangeschoten en wat afwezig
Live from New York... it's Saturday night!!!!quote:Op zondag 13 maart 2005 00:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
thanks
[..]
Die kijkt nu naar live cams van NY !![]()
Ja halloow, slapen hoort niet bij aangeschoten zijn. Je kent de regels.quote:
misschien krijgen we zo nog wel wat mensen over de streep!quote:Op zondag 13 maart 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
Live from New York... it's Saturday night!!!!.
De regels schrijven slaap voor wanneer slaap benodigd is...quote:Op zondag 13 maart 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja halloow, slapen hoort niet bij aangeschoten zijn. Je kent de regels..
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:40 schreef creno het volgende:
weemz ? met mijn broer !
wanneer waar ?
DR in R&B zeker ?
Slapen kan je als je dood bent.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De regels schrijven slaap voor wanneer slaap benodigd is...
*deze maar even aan zich voorbij laat gaan*quote:Op zondag 13 maart 2005 00:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]ik bedoelde met zijn eigen broer!
Wat is erger: met zijn eigen broer, of met jouw broer in de DR van R&B?
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
*deze maar even aan zich voorbij laat gaan*.
Nee, want daarna kun je niet meer genieten van het leven..quote:Op zondag 13 maart 2005 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Slapen kan je als je dood bent..
Zeg, wat voor beeld heb je wel niet van me?!quote:Op zondag 13 maart 2005 00:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]je hebt beide mogelijkheden al geprobeerd?!?
Maar wel slapen. Haske veel slapen.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, want daarna kun je niet meer genieten van het leven..
dus: NU leven! slapen kan altijd nog...quote:Op zondag 13 maart 2005 00:44 schreef Vlarp het volgende:
Nee, want daarna kun je niet meer genieten van het leven..
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:42 schreef XMN8R het volgende:
quote:
Dat zeg ik.quote:
jij zegt helemaal niksquote:
ik weet niet wat wat erger is, ik ben nog nooit met mijn broer in de DR geweestquote:Op zondag 13 maart 2005 00:42 schreef XMN8R het volgende:
Dus zeggen we in feite hetzelfde.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij zegt helemaal niks.
en Creno ook niet.
ook toevallig dat jij net een tientje nodig had!quote:Op zondag 13 maart 2005 00:51 schreef creno het volgende:
ik weet niet wat wat erger is, ik ben nog nooit met mijn broer in de DR geweest
oja wel ! toen ik een tientje van hem wilde lenen.... ik wist dat ie daar was, dus ik ben hem daar gaan zoeken terwijl ik iedereen bescheen met mijn GSM![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |