op de fiets?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik pakte vanmiddag twee keer een rood licht omdat ik zat te suffen, dus ik vraag mij af of je wel beter gaat rijden als je ouder wordtis me nog nooit gebeurd zoiets.
Kijk zaterdag naar maar naar Ned-3 Hurricane. Da's pas een film.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stelletje sufkutten. Op Veronica is al een tijdje een van de meest geniale films van de laatste jaren bezig
Training Day
nee, autoquote:
Eens isquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stelletje sufkutten. Op Veronica is al een tijdje een van de meest geniale films van de laatste jaren bezig
Training Day
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:43 schreef tong80 het volgende:
Mooie docu trouwens.
'Ik heb 80 interlands voor Suriname gespeeld.'
Hij is 80 jaar en gaat huppen.
Had de Ruud Gullit van de jaren 50 kunnen zijn.
Gekregenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
Leuke mensen die Surinamers. We hebben ooit een mooi land bezet.
Hey! Een potentiele Wilders stemmert.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu alleen nog de buitenlanders eruit mikken hier
Iedereen die hem heeft gemist:quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
Prachtige Docu over die Suriprofs en hun roots.![]()
nouja we kregen het opgedrongen en we moesten het nemen.quote:
Komt ongeveer op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja we kregen het opgedrongen en we moesten het nemen.
Export huwelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Hey! Een potentiele Wilders stemmert.
Ik ben straks ook een gevalletje import huwelijk, geen problemen mee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |