Vond het wel een gepast woordquote:
Ja, best wel saai eigenlijk. Je kunt er beter andere 'dingen' mee inwikkelen (hint: zie plaatjes)quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:04 schreef it_was_me het volgende:
Een deel2 !![]()
Ik werk heel veel met wikkelfolie. Ik wikkel daar pallets met goederen mee in. Saai he
Oke : Wij verkletsen onze tijd met behulp van het onderwerp : huishoudfolie! Zoiets?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vond het wel een gepast woordMaargoed, het is hier natuurlijk wel Fok! Dus maar niet teveel moeilijke woorden gebruiken in het vervolg...
Ja, en plaatjesquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:17 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Oke : Wij verkletsen onze tijd met behulp van het onderwerp : huishoudfolie! Zoiets?![]()
ik op school ookquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:04 schreef it_was_me het volgende:
Een deel2 !![]()
Ik werk heel veel met wikkelfolie. Ik wikkel daar pallets met goederen mee in. Saai he
Logisch, het gebied daar onderaan is ook afgeplaktquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:12 schreef idiotforaliving het volgende:
ze kunnen die plaatjes hier op school niet waarden
Whahaha.quote:
Vond een 2e deeltje wel op zijn plaats. Niet dat het eerste deel zo erg populair was, maar het was in ieder geval wel een leuk 'onzinnig' topic.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:53 schreef Sylvana het volgende:
Deel 2
Die foto die ik van Stu gemaakt heb in huishoudfolie is wel populair zeg
Staat ook op vet veel andere fora enzo
Nee, volgt nog. Maar met brede verpakkingplakband kan je ook een hoop doenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vond een 2e deeltje wel op zijn plaats. Niet dat het eerste deel zo erg populair was, maar het was in ieder geval wel een leuk 'onzinnig' topic.
Maargoed, nog meer mensen met huishoudfolie ervaringen?
Volgens mij wacht jij op meer plaatjes van ingewikkelde damesquote:Op maandag 14 maart 2005 21:26 schreef GSMboy het volgende:
Servers infolie-en?
Anders liever de lekkere mockels...
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |