Vond het wel een gepast woordquote:
Ja, best wel saai eigenlijk. Je kunt er beter andere 'dingen' mee inwikkelen (hint: zie plaatjes)quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:04 schreef it_was_me het volgende:
Een deel2 !![]()
Ik werk heel veel met wikkelfolie. Ik wikkel daar pallets met goederen mee in. Saai he
Oke : Wij verkletsen onze tijd met behulp van het onderwerp : huishoudfolie! Zoiets?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vond het wel een gepast woordMaargoed, het is hier natuurlijk wel Fok! Dus maar niet teveel moeilijke woorden gebruiken in het vervolg...
Ja, en plaatjesquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:17 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Oke : Wij verkletsen onze tijd met behulp van het onderwerp : huishoudfolie! Zoiets?![]()
ik op school ookquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:04 schreef it_was_me het volgende:
Een deel2 !![]()
Ik werk heel veel met wikkelfolie. Ik wikkel daar pallets met goederen mee in. Saai he
Logisch, het gebied daar onderaan is ook afgeplaktquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:12 schreef idiotforaliving het volgende:
ze kunnen die plaatjes hier op school niet waarden
Whahaha.quote:
Vond een 2e deeltje wel op zijn plaats. Niet dat het eerste deel zo erg populair was, maar het was in ieder geval wel een leuk 'onzinnig' topic.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:53 schreef Sylvana het volgende:
Deel 2
Die foto die ik van Stu gemaakt heb in huishoudfolie is wel populair zeg
Staat ook op vet veel andere fora enzo
Nee, volgt nog. Maar met brede verpakkingplakband kan je ook een hoop doenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vond een 2e deeltje wel op zijn plaats. Niet dat het eerste deel zo erg populair was, maar het was in ieder geval wel een leuk 'onzinnig' topic.
Maargoed, nog meer mensen met huishoudfolie ervaringen?
Volgens mij wacht jij op meer plaatjes van ingewikkelde damesquote:Op maandag 14 maart 2005 21:26 schreef GSMboy het volgende:
Servers infolie-en?
Anders liever de lekkere mockels...
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij reageerde op den duur ook al niet meer in het vorige topic, beetje vaag allemaalquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:25 schreef Sylvana het volgende:
Waar blijft Stuart nou:?
Hij heeft nog helemaal niet gereageerd in dit topic
Wel een trage site trouwensquote:
Die site was toen ik em vorige keer bezocht nog lekker snel. Misschien hebben ze het dataverkeer wel beperkt omdat ik toen die hele site geript heb met WinHTTrack, staan meer dan 3000 plaatjes opquote:
quote:
Je zou maar in je slaap zo worde ingepakt en stikkequote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:26 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ja, idd.
Dit wil ik ook, maar wel dat er wat luchtgaatjes geprikt worden.
Zou iemand hem dan misschien uit zijn laag folie kunnen bevrijden?quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij reageerde op den duur ook al niet meer in het vorige topic, beetje vaag allemaal![]()
Je merkt t toch lijkt me. Tenzij je je aan je bed wordt gefolie-ed?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Je zou maar in je slaap zo worde ingepakt en stikke
Leuk plaatje die je gepost had, hier de hele serie:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:26 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ja, idd.
Dit wil ik ook, maar wel dat er wat luchtgaatjes geprikt worden.
Ik moet zeggen. Hoe ademt ze nouquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Leuk plaatje die je gepost had, hier de hele serie:
[[url=http://fok.phserver.net/l115_th.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://fok.phserver.net/l116_th.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://fok.phserver.net/l117_th.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://fok.phserver.net/l118_th.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://fok.phserver.net/l119_th.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://fok.phserver.net/l120_th.jpg]afbeelding][/url]
Een vrouwlijk iemand mag ik hopenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:38 schreef GSMboy het volgende:
maarre, ik ga binnenkort iemand infolien. je hoort t wel
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een vrouwlijk iemand mag ik hopen![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 maart 2005 09:44 schreef haagse_elfje het volgende:
je valt er wel vanaf
Dat wel, ook zijn voordelenquote:Op zondag 20 maart 2005 09:54 schreef haagse_elfje het volgende:
als jezelf in huishoudfolie propt ga je heel erg zweten daar val je weer vanaf
Hoezo? Ze wil t zelfquote:Op zondag 20 maart 2005 10:47 schreef haagse_elfje het volgende:
dan ben je toch niet goed bij je hoofd.....
Wie is 't dan?quote:
Huh, hij stond allang tussen je actieve topics omdat je al een aantal keer gereageerd hebtquote:Op maandag 21 maart 2005 17:14 schreef GSMboy het volgende:
tvp
kewl. Ik denk dat ik vandaag ook eens langs de dokter gaquote:Op maandag 21 maart 2005 20:58 schreef Angst het volgende:
ik had es eczeem en toen krabte ik in de nacht altijd me zalf d'r af
en toen dacht die morron van een dokter van mij dat als je daar huishuidfolie om heen deed dat bleeft zitten
(dat was ook zo maar ut zweet te tering en das nog erger)
maar toen lag ik in bed met huishoudsfolie om me armen en benen
Die site heb ik al volledig geript met WinHTTrack, het probleem is echter dat er duizenden plaatjes op staan, komt nog bij dat verreweg de meeste het niet echt de moeite waard zijn om hier te plaatsen. Maar er is vast nog wel wat op andere websites te vinden, kijk wel ff een keer of ik wat kan vinden als ik tijd over heb.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:02 schreef GSMboy het volgende:
anders kan je lekker zoeken op www.thebielsite.com
Oew!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:49 schreef Bensel het volgende:
kijk even op cellophane.hotskin.net.. staan wel leuke dames op.. (vooral galerie 4)
Neeeeeeeeeetjes..... waneer volgende de pics van diegene die je in-gaat-wikkelen?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:03 schreef The_Terminator het volgende:
Kijk eens wat ik vandaag gekregen heb:
[afbeelding]
Wilde ze zomaar even weggooien waar ik stage loop, omdat het 'in de weg lag'. Ik zei dat ze het dan beter aan mij konden geven, vroeg me stage begeleider vervolgens ook nog eens wat ik er mee moestDus ik van mwoh, misschien kan het nog wel eens van pas komen ofzo...
Moet eerst nog even een willig 'slachtoffer' vindenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:06 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeetjes..... waneer volgende de pics van diegene die je in-gaat-wikkelen?![]()
Je broertje bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 april 2005 22:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moet eerst nog even een willig 'slachtoffer' vinden![]()
En anders gaat de scooter van mijn broertje er aan geloven, die zal nog raar opkijken als ie eerst meters folie kan gaan verwijderen van dat lawaai ding
Moeilijk te schatten, ik weet niet hoeveel er op de rol gezeten heeft namelijk. Maargoed, zit volgens mij nog behoorlijk wat op:quote:Op woensdag 13 april 2005 22:09 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Je broertje bijvoorbeeld...
.
En hoeveel meter zit er nog op ongeveer?
Ik zie mezelf al een cafe binnenstappen met zo'n gigantische rol foliequote:Op woensdag 13 april 2005 22:19 schreef Bensel het volgende:
(hehe, krijgt een idee: neem het mee naar een cafe: zeg tegen een leuk meisje: mag ik je even inpakken?)
Tuurlijk, die zijn meestal 30 meter lang hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 22:55 schreef Bensel het volgende:
kan ook een gewone rol huishoudfolie toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |