Wat doe jij hier???quote:Op zondag 13 maart 2005 04:47 schreef NightH4wk het volgende:
Huh, ik was er gisteren nog.
Ik heb dan ook niet de drang om me druk te maken over het feit dat een stad die ik nooit zou willen bezoeken voor mij verboden gebied is. Ook vind ik het redelijk aanmatigend dat jij hun overtuiging ondergeschikt wil maken aan die van jou.quote:Op zondag 13 maart 2005 04:09 schreef Kelt het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, het gaat erom dat hun zo bekrompen zijn dat niemand die niet in allah gamala gelooft niet daar rond mag lopen, ik hoor je anders daar niks over zeggen
Nee, kinderachtig.quote:nou, als hun ons daar niet toelaten waarom zouden wij hun wel hier toelaten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gelijkheid toch!
Nee, dat bericht laat het zo klinken dat als een Moslim een zaaddonor gebruikt, het niet kan omdat het geen zaad van een Moslim is. Maw het kind word dan geboren zonder bloed van een Moslim en dat kan niet.quote:Op zondag 13 maart 2005 10:56 schreef BiLaL het volgende:
[..]
Hoezo? Ieder kind heeft toch het recht met 100% zekerheid te weten wie zijn ouders zijn? Of vind jij dat niet?
In de Islaam bestaan er officieel geen grenzen tussen landen waarin Moslims wonen of regeren, geheel in tegenstelling aan de werkelijkheid van vandaag de dag. Maar ja, de Islaam verkeerd dan ook niet voor niets in crisis.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:35 schreef BiLaL het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de Islaam of de Moslim zowat synoniem staat aan Terreur of Terrorisme of wat voor verwerpelijks dan ook, vind ik alleen Mekka en Medina als no-go area nog zeer sumier. Helemaal in de wetenschap dat Saudi-Arabië het kloppend hart van de Islaam is. Ze zouden dat hele land af moeten zetten, als ze dan toch grenzen hebben zou je haast denken...
Ja, en iedereen kon vrijelijk zijn godsdienst belijden en er werd geen monnik, klooster of beeld gekrenkt. Laat me niet lachen!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:39 schreef BiLaL het volgende:
Neem bijvoorbeeld India, die stond 1000 jaar lang onder Islamitisch bewind. Kun jij je dat voorstellen? (Mensen zouden al paranoïde kunnen worden bij de veronderstelling dat een moslim premier wordt van NL.) 1000 jaar lang grensloos. Eenieder kon erin en eruit gaan. Geen illegaliteit, geen ongewenste vluchtelingen, woekervrije markt, geen invoerrechten/plichten, maar totale vrijheid om te gaan en staan waar men wenste.
Haryana is een heilige stad in India voor Hindoes. Maar dat wilt niet zeggen dat niet-Hindoes er niet welkom zijn. In deze stad zijn er kerken en moskeeën gebouwd. Ook veel niet-Hindoes wonen er gewoon. Dus dat van Mekka vind ik wel discriminerend.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 07:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vergeet je de Katholieken niet? En de Joden hebben vast ook wel plekken waar niet-Joden niet welkom zijn. En de Hindus natuurlijk.
In Vaticaanstad ook, en daar is ook iedereen welkom. Of tempels van Joden, hindoe's en boedhisten. Als ik naar India ging, dan zou ik dat soort plekken echt wel bezoeken, of in Jeruzalem. Net zoals ik als ik in Rome ben, de Sint-Pieter dolgraag eens zou bekijken. En daar wordt ook constant gebeden. Waarom zijn alle christelijke bedevaartsplekken dan toegankelijk voor iedereen? Maakt niet uit welk geloof men aanhangt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:45 schreef BiLaL het volgende:
Wat de heilige plaatsen betreft. Daar worden toch 365 dagen per jaar gebeden verricht. Een niet-moslim heeft daar niets te zoeken, of te doen.
Is het echt 1000 jaar? De Moghuls hebben 200 jaar geregeerd. De Perzen die naar India kwamen, regeerden niet alleen, maar ook voor kennis en waren ook nog niet Islamitisch. De arabieren hebben voor zover ik weet, niet geregeerd in India, maar hadden wel goeie banden. Ze kwamen vnl voor de handel en de kennis die in India al heel lang aanwezig was.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:39 schreef BiLaL het volgende:
[..]
Er zijn 'landen' geweest waar moslims over geregeerd hebben terwijl de meerderheid geen Moslim was. Neem bijvoorbeeld India, die stond 1000 jaar lang onder Islamitisch bewind. Kun jij je dat voorstellen? (Mensen zouden al paranoïde kunnen worden bij de veronderstelling dat een moslim premier wordt van NL.) 1000 jaar lang grensloos. Eenieder kon erin en eruit gaan. Geen illegaliteit, geen ongewenste vluchtelingen, woekervrije markt, geen invoerrechten/plichten, maar totale vrijheid om te gaan en staan waar men wenste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |