Dat is toch de draad?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:55 schreef Vhiper het volgende:
[..]
De meeste emigranten zijn idd kansrijken, maar die vertrekken vaak om andere redenen dan het belastingtarief, namelijk goedkopere woningen, met pensioen in een warmer land en de laatste tijd, dankzij Verdonk populair: De Belgiėroute voor kansrijke Nederlanders met non-EU partners.
En met het huidige beleid hier? Ben ik ook weg wanneer de financiėn dat toelaten. Ik heb al een mooi land op het oog
[..]
Gaat ze dat eindelijk eens doen?? Bron? Wordt ze eindelijk verstandig?
Ik mag potverdikkie hopen dat van elke aanvraag er al decennia lang dossiers bijgehouden wordt, zeg! Dat bedoel ik dus niet, ik bedoel, gaat ze eindelijk een soort "zwarte lijst" opstellen die "goudzoekers" er direct uitpikt en deze ter beschikking stellen van de doane op toegangswegen naar Nederland en in bredere zin naar de EU?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat is toch de draad?
Ze gaat dossiers bijhouden, op mij komt dat over als het bekende kaf van het koren scheiden.
Dossiers worden uiteraard bijgehouden vor zover ik weet, maar dossiers vergelijken is iets dat ambtenaren iets te vaak vergeten, Rita gaat daar nu iets aan doen.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:16 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ik mag potverdikkie hopen dat van elke aanvraag er al decennia lang dossiers bijgehouden wordt, zeg! Dat bedoel ik dus niet, ik bedoel, gaat ze eindelijk een soort "zwarte lijst" opstellen die "goudzoekers" er direct uitpikt en deze ter beschikking stellen van de doane op toegangswegen naar Nederland en in bredere zin naar de EU?
DAT zou nou eens een manier zijn om de rotte appeltjes aan te pakken, terwijl echte vluchtelingen nog eerlijk beoordeeld kunnen worden.
Bron? Ik hoor van velen dat Verdonk zo geweldig bezig is, maar helaas wijzen de feiten elke keer op wat anders, dus sorry, maar ik wil graag een bronnetjequote:Op maandag 23 mei 2005 13:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dossiers worden uiteraard bijgehouden vor zover ik weet, maar dossiers vergelijken is iets dat ambtenaren iets te vaak vergeten, Rita gaat daar nu iets aan doen.
Eensquote:Zolang we criminallteit niet eens fatsoenlijk internationaal aanpakken zal dat met asieldossiers nog eeuwen duren vrees ik.
De bron is de OP he.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:31 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Bron? Ik hoor van velen dat Verdonk zo geweldig bezig is, maar helaas wijzen de feiten elke keer op wat anders, dus sorry, maar ik wil graag een bronnetje
[..]
Eens
Verdonk wil dossiers openbaar maken als haar dat in de media goed uitkomt. Daar doelde ik niet op. Nogmaals, ik wil dat Verdonk een zwarte lijst opstelt van alle uitgeprocedeerde en afgewezen asielzoekers en deze beschikbaar stelt aan de grensbewaking om te voorkomen dat ze het opnieuw proberen, dit het liefst in EU verband.quote:
Een lijst maken met namen is uiteraard vrij lastig, in Nederland heet hij Yoessef in Frankrijk Achmed bij zijn aanmelding.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Verdonk wil dossiers openbaar maken als haar dat in de media goed uitkomt. Daar doelde ik niet op. Nogmaals, ik wil dat Verdonk een zwarte lijst opstelt van alle uitgeprocedeerde en afgewezen asielzoekers en deze beschikbaar stelt aan de grensbewaking om te voorkomen dat ze het opnieuw proberen, dit het liefst in EU verband.
Dat zet zoden aan de dijk. Niet individuele dossiers in de media uitvechten voor het "image" van mevrouw Verdonk.
Iets uitgebreider dan alleen naam uiteraard. Denk aan uiterlijke kenmerken (Lengte, gewicht, vingerafdrukken etc) en pasfoto uiteraard...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een lijst maken met namen is uiteraard vrij lastig, in Nederland heet hij Yoessef in Frankrijk Achmed bij zijn aanmelding.
Maar sinds 2000 ofzo worden ook vingerafdrukken meegenomen bij de aanvraag in Europa, dus dat zou geen probleem meer mogen zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een lijst maken met namen is uiteraard vrij lastig, in Nederland heet hij Yoessef in Frankrijk Achmed bij zijn aanmelding.
Dan is dat opgelost, maar ga je iedere vingerafdruk met elkaar vergelijken dan? (hebben ze dezelfde methodes als politie/justitie?)quote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar sinds 2000 ofzo worden ook vingerafdrukken meegenomen bij de aanvraag in Europa, dus dat zou geen probleem meer mogen zijn.
Ik heb eigenlijk geen idee of alles met alles vergeleken wordt. Ik denk eerder dat er bij twijfel overgegaan wordt tot vergelijking. (En dan zou je in feite nog 90% door de molen moeten halen omdat die geen papieren hebben)quote:Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan is dat opgelost, maar ga je iedere vingerafdruk met elkaar vergelijken dan? (hebben ze dezelfde methodes als politie/justitie?)
Anders is dat probleem out of order.
Hebben ze dat nog niet, moeten ze het krijgenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan is dat opgelost, maar ga je iedere vingerafdruk met elkaar vergelijken dan? (hebben ze dezelfde methodes als politie/justitie?)
Anders is dat probleem out of order.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |