abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27272083
quote:
Op maandag 23 mei 2005 12:55 schreef Vhiper het volgende:

[..]

De meeste emigranten zijn idd kansrijken, maar die vertrekken vaak om andere redenen dan het belastingtarief, namelijk goedkopere woningen, met pensioen in een warmer land en de laatste tijd, dankzij Verdonk populair: De Belgiėroute voor kansrijke Nederlanders met non-EU partners.

En met het huidige beleid hier? Ben ik ook weg wanneer de financiėn dat toelaten. Ik heb al een mooi land op het oog
[..]

Gaat ze dat eindelijk eens doen?? Bron? Wordt ze eindelijk verstandig?
Dat is toch de draad?

Ze gaat dossiers bijhouden, op mij komt dat over als het bekende kaf van het koren scheiden.
Yeah baby Yeah!
pi_27272441
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:07 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat is toch de draad?

Ze gaat dossiers bijhouden, op mij komt dat over als het bekende kaf van het koren scheiden.
Ik mag potverdikkie hopen dat van elke aanvraag er al decennia lang dossiers bijgehouden wordt, zeg! Dat bedoel ik dus niet, ik bedoel, gaat ze eindelijk een soort "zwarte lijst" opstellen die "goudzoekers" er direct uitpikt en deze ter beschikking stellen van de doane op toegangswegen naar Nederland en in bredere zin naar de EU?

DAT zou nou eens een manier zijn om de rotte appeltjes aan te pakken, terwijl echte vluchtelingen nog eerlijk beoordeeld kunnen worden.
pi_27272547
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:16 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ik mag potverdikkie hopen dat van elke aanvraag er al decennia lang dossiers bijgehouden wordt, zeg! Dat bedoel ik dus niet, ik bedoel, gaat ze eindelijk een soort "zwarte lijst" opstellen die "goudzoekers" er direct uitpikt en deze ter beschikking stellen van de doane op toegangswegen naar Nederland en in bredere zin naar de EU?

DAT zou nou eens een manier zijn om de rotte appeltjes aan te pakken, terwijl echte vluchtelingen nog eerlijk beoordeeld kunnen worden.
Dossiers worden uiteraard bijgehouden vor zover ik weet, maar dossiers vergelijken is iets dat ambtenaren iets te vaak vergeten, Rita gaat daar nu iets aan doen.

Zolang we criminallteit niet eens fatsoenlijk internationaal aanpakken zal dat met asieldossiers nog eeuwen duren vrees ik.
Yeah baby Yeah!
pi_27272983
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:19 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dossiers worden uiteraard bijgehouden vor zover ik weet, maar dossiers vergelijken is iets dat ambtenaren iets te vaak vergeten, Rita gaat daar nu iets aan doen.
Bron? Ik hoor van velen dat Verdonk zo geweldig bezig is, maar helaas wijzen de feiten elke keer op wat anders, dus sorry, maar ik wil graag een bronnetje
quote:
Zolang we criminallteit niet eens fatsoenlijk internationaal aanpakken zal dat met asieldossiers nog eeuwen duren vrees ik.
Eens
pi_27273024
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:31 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Bron? Ik hoor van velen dat Verdonk zo geweldig bezig is, maar helaas wijzen de feiten elke keer op wat anders, dus sorry, maar ik wil graag een bronnetje
[..]

Eens
De bron is de OP he.
Yeah baby Yeah!
pi_27273710
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De bron is de OP he.
Verdonk wil dossiers openbaar maken als haar dat in de media goed uitkomt. Daar doelde ik niet op. Nogmaals, ik wil dat Verdonk een zwarte lijst opstelt van alle uitgeprocedeerde en afgewezen asielzoekers en deze beschikbaar stelt aan de grensbewaking om te voorkomen dat ze het opnieuw proberen, dit het liefst in EU verband.

Dat zet zoden aan de dijk. Niet individuele dossiers in de media uitvechten voor het "image" van mevrouw Verdonk.
pi_27274071
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Verdonk wil dossiers openbaar maken als haar dat in de media goed uitkomt. Daar doelde ik niet op. Nogmaals, ik wil dat Verdonk een zwarte lijst opstelt van alle uitgeprocedeerde en afgewezen asielzoekers en deze beschikbaar stelt aan de grensbewaking om te voorkomen dat ze het opnieuw proberen, dit het liefst in EU verband.

Dat zet zoden aan de dijk. Niet individuele dossiers in de media uitvechten voor het "image" van mevrouw Verdonk.
Een lijst maken met namen is uiteraard vrij lastig, in Nederland heet hij Yoessef in Frankrijk Achmed bij zijn aanmelding.
Yeah baby Yeah!
pi_27274786
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Een lijst maken met namen is uiteraard vrij lastig, in Nederland heet hij Yoessef in Frankrijk Achmed bij zijn aanmelding.
Iets uitgebreider dan alleen naam uiteraard. Denk aan uiterlijke kenmerken (Lengte, gewicht, vingerafdrukken etc) en pasfoto uiteraard...
  maandag 23 mei 2005 @ 14:28:49 #109
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_27274986
Veel immigratie zaken worden uitgevochten in de rechtzaal, deze kun je nalezen op www.rechtspraak.nl
pi_27276252
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar sinds 2000 ofzo worden ook vingerafdrukken meegenomen bij de aanvraag in Europa, dus dat zou geen probleem meer mogen zijn.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_27276429
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Maar sinds 2000 ofzo worden ook vingerafdrukken meegenomen bij de aanvraag in Europa, dus dat zou geen probleem meer mogen zijn.
Dan is dat opgelost, maar ga je iedere vingerafdruk met elkaar vergelijken dan? (hebben ze dezelfde methodes als politie/justitie?)

Anders is dat probleem out of order.
Yeah baby Yeah!
pi_27276559
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dan is dat opgelost, maar ga je iedere vingerafdruk met elkaar vergelijken dan? (hebben ze dezelfde methodes als politie/justitie?)

Ik heb eigenlijk geen idee of alles met alles vergeleken wordt. Ik denk eerder dat er bij twijfel overgegaan wordt tot vergelijking. (En dan zou je in feite nog 90% door de molen moeten halen omdat die geen papieren hebben)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_27276940
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hebben ze dat nog niet, moeten ze het krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')