ik heb zo'n brillendoekje van mijn zonnenbril, dus ik denk dat ik die maar ga gebruikenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:40 schreef RaymanNL het volgende:
hoe maken jullie je scherm eigenlijk schoon
Zo doe ik het ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:31 schreef mordradead het volgende:
Mijn scherm word niet vies, nee gewoon meestal met mijn mouw... werkt perfect
![]()
1 Verotte pixel en mag je omruilen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:18 schreef Kontiki het volgende:
Wie heeft er nog meer een DS bij Dixons gekocht? Ik kwam er net achter dat ik een bright pixel heb op het onderste scherm, maar bij Dixons zeiden ze dat de garantie pas geldt vanaf 3 dode/bright pixels. Heeft het nog nut om Nintendo hiervoor te bellen?
Zo niet, dan ben ik in ieder geval flink pissig op Nintendo. Het is toch niet normaal hoeveel mensen er een dode/bright pixel in hun DS hebben zitten? Check alleen al dit topic. Leuk hoor, dat ze eerder willen zijn dan de PSP, maar lever dan een goed product!
Alcohol tast platisc aanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ik heb zo'n brillendoekje van mijn zonnenbril, dus ik denk dat ik die maar ga gebruiken
* _Administr8or_ heeft een DS en Mario 64 sinds vandaag
In Amerika wel ja. Is nog goedkoop ook zo te zien!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:33 schreef Cheiron het volgende:
http://www.ebgames.com/eb(...)ntendods/default.asp
Yoshi al te krijgen? Is iemand bekend met deze site?
Als ik jou was zou ik gewoon de DS terug brengen en geld terug vragen, ook al weten ze dat je er al eerder mee bent langsgeweest en dat er een dooie pixel op zit, dan pak je ze terug op hun eigen woorden want onder de 3 pixels is er toch niks aan de hand? en als consument mag je bij een product als deze dacht ik binnen een week gewoon je geld terug vragen als het product je niet bevalt.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:49 schreef Kontiki het volgende:
Dan ga ik er morgen even langs. Met de DS in de doos en de bon
Ze zijn er alleen uitverkocht momenteel, maar als ik mijn verhaal maar kan doen.
Het is zo'n heel zacht doekje van stof, er zit geen alcohol inquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Alcohol tast platisc aan![]()
Ik adviseer een anti-statisch doekje te kopen. Gebruik er zelf ook 1 en het bevalt me uitstekend.
Ik hoop dat je mag ruilen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:18 schreef Kontiki het volgende:
Wie heeft er nog meer een DS bij Dixons gekocht? Ik kwam er net achter dat ik een bright pixel heb op het onderste scherm, maar bij Dixons zeiden ze dat de garantie pas geldt vanaf 3 dode/bright pixels. Heeft het nog nut om Nintendo hiervoor te bellen?
Zo niet, dan ben ik in ieder geval flink pissig op Nintendo. Het is toch niet normaal hoeveel mensen er een dode/bright pixel in hun DS hebben zitten? Check alleen al dit topic. Leuk hoor, dat ze eerder willen zijn dan de PSP, maar lever dan een goed product!
quote:First, we brought you the news that the Nintendo DS had sold 87, 000 units in the UK in just two days. Now, we bring you phenomenal news from across the whole continent...
As reported previously, the DS sold 87, 000 units in two days in the UK. HOwever, although the UK is the biggest European gaming market, that is not to say that the rest of Europe didn't do (or rather buy) their part.
As a quick reminder, the DS:
-Sold 500, 000 in just one week in America
-Sold 500, 000 in just four days in Japan
The Nintendo DS now holds the records for the fastest-selling system in both the UK and Australia in the entire history of gaming. Huge pressure was on Europe to match it, especially with the nes that Nintendo was going to provide 650, 000 units for the European launch, which was more than analysts' predictions.
And Europe have bought the DS in their hordes. Of the 650, 000 units made available on Friday 11th March, over 600, 000 had been sold by Sunday! This means that Europe, in just one weekend, managed to buy more DS consoles than the U.S. and Japan managed in a week and four days respecitvely.
This news will surely mean that Nintendo will begin to pay more attention and deliver more towards the European market.
The sales and demand were so huge that many titles, such as Pokemon Dash and Polarium, sold out within hours, having huge shortages all around the continent. This may explain the low positions of the two games on the charts...
With such phenomenal sales, surprising even Nintendo, it will mean that we will see not only an increase in games ales but also Nintendo of Europe and their factories struggling to keep up with the overwhelming demand for the new dual-screened handheld.
Dat had ik gezien, maar bij de checkout kan ik wel gewoon een ander land invullen?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
In Amerika wel ja. Is nog goedkoop ook zo te zien!
edit: Usually Ships Within 24 Hours
Ships to U.S. addresses only.
Bij de Bart Smit zag ik Polarium voor ¤32,95.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:44 schreef dapluiz het volgende:
Waar in nl is trouwens polarium het goedkoopst ?
Bij FRS issie nu 39,99 maar ik dacht m eerst ergens voor 29,99 gezien te hebben
Koop een spel van 8 euro, dummycartridges zijn er niet.quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:21 schreef Jackal_Omega het volgende:
Kun je dan ook ergens een dummy cartridge kopen want dat ie open en bloot blijft vind ik niks.
Wat gebeurt er btw als je er 2 cartridges indoet.
Ik heb er op zich totaal geen last van, maar het is gewoon een mankement. Je DS daalt hierdoor in waarde. Mocht je hem ooit tweedehands willen verkopen, dan is het eerste wat je hoort: "hee, een dode pixel. Ja, dan bied ik minder hoor!-"quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mag ruilen.
Ik heb de DS ook bij Dixons gekocht, en ik heb ook een dode pixel.
Vandaag ga ik even kijken hoeveel last ik ervan heb, maar anders ga Ik morgen even terug
Waarom zou je dit prachtapparaatje ooit willen verkopen!quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:32 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik heb er op zich totaal geen last van, maar het is gewoon een mankement. Je DS daalt hierdoor in waarde. Mocht je hem ooit tweedehands willen verkopen, dan is het eerste wat je hoort: "hee, een dode pixel. Ja, dan bied ik minder hoor!-"
Als dat je favoriete minigame is kan ik je absoluut polarium aanradenquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:22 schreef Wepeel2 het volgende:
Die minigame in Mario64, waarbij je gelijksoortige tegelparen die aan elkaar grenzen mag wegklikken zo ook zwaar verslavend!
Tot nu toe absoluut mijn favoriete minigame.
Ik maak m'n screen overigens gewoon af en toe schoon met m'n mouw of een doekje. Gaat prima. Hoewel ik wel binnenkort even wil kijken voor wat accesories.
Op internet las ik trouwens wel een negatieve reactie van iemand op dit pakket:
[afbeelding]
Kan het helaas niet meer vinden, maar wees dus op je hoede.
Voor zover ik weet de Bart Smit en de E-Plaza. Daar zag ik het spel voor ¤32,95 staan. Ik heb verder geen idee of het ergens anders goedkoper is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:47 schreef koei het volgende:
Weet iemand waar Polarium het goedkoopst te verkrijgen is? Ik heb maar 30 euro te besteden
Ik heb hem gisteren in mijn handen gehad, maar hij voelt echt mega-goedkoop aan. Echt pisbakkenplastic.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:22 schreef Wepeel2 het volgende:
Die minigame in Mario64, waarbij je gelijksoortige tegelparen die aan elkaar grenzen mag wegklikken zo ook zwaar verslavend!
Tot nu toe absoluut mijn favoriete minigame.
Ik maak m'n screen overigens gewoon af en toe schoon met m'n mouw of een doekje. Gaat prima. Hoewel ik wel binnenkort even wil kijken voor wat accesories.
Op internet las ik trouwens wel een negatieve reactie van iemand op dit pakket:
[afbeelding]
Kan het helaas niet meer vinden, maar wees dus op je hoede.
8 uur denk ik, minimaalquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe lang houdt jullie DS het vol? Die van mij kapt er nu al mee na ca. 5.5 uur spelen, terwijl dat toch eigenlijk 6-10 uur zou moeten zijn.
Valt allemaal wel mee volgens mij. Mijn DS heeft (nog) nergens last van.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:48 schreef L3viathan het volgende:
ik krijg zo'n vaag vermoeden dat die dingen nog een beetje gaar zijn ..![]()
of valt het allemaal wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |