Die minigame zit ook in Wario Ware. Maar dan is het tenminste nog een spel, want daar moet het binnen de tijdquote:Op zondag 13 maart 2005 11:40 schreef mvt het volgende:
De titel van "Meest vage minigame" vind ik trouwens wel gaan naar Mario64 DS. Die ene van Yoshi waar je via het "ze houd van me, ze houd niet van me" principe bloemblaadjes moet plukken voor advies in je liefdesleven.
Ik vind juist de digitale analoge stick in Rayman DS fijner dan in Mario! Rayman DS speel ik met het touchscreen en mario met de normaal toetsenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:53 schreef madjacksss het volgende:
Rayman ziet er best goed uit
vind alleen de besturing minder dan bij Mario, dat analoge dingetje blijft zitten en gaat niet met je duim mee
maar jij bent rayman fanboyquote:Op zondag 13 maart 2005 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind juist de digitale analoge stick in Rayman DS fijner dan in Mario! Rayman DS speel ik met het touchscreen en mario met de normaal toetsen![]()
bij mario kun je je duim leggen waar je wilt en als je hem op het scherm zet weet je dat de cirkel eromheen zitquote:Op zondag 13 maart 2005 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind juist de digitale analoge stick in Rayman DS fijner dan in Mario! Rayman DS speel ik met het touchscreen en mario met de normaal toetsen![]()
Nee je scoort gewoon overal een bloem en iedereen krijgt een gouden kroon en that\'s it :\\quote:Op zondag 13 maart 2005 17:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Met wat kun je in Wario Ware nou allemaal toys verdienen? Nu krijg ik ze als ik een eindbaas voor de eerste keer versla en nog eentje als ik bij dat karakter meer dan 30 punten heb. Krijg je ook een toy als je in het album bij alle afzonderlijke games de minimaal benodigde score hebt behaald?
Jammer dat \'t geen toys zijn. Dat zou dan weer een extra uitdaging zijn om de records proberen te halen.quote:Op zondag 13 maart 2005 17:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee je scoort gewoon overal een bloem en iedereen krijgt een gouden kroon en that\\\'s it :\\\\
Vrijwel overal waar ze de DS verkopen hebben ze ook accessoires. Dus o.a. bij Bart Smit, Intertoys, Media Markt.quote:Weet iemand trouwens waar ze een tasje/doosje voor de ds verkopen? vervoer in een sjaal is ook niet perfect...
quote:Op zondag 13 maart 2005 17:09 schreef Cheiron het volgende:
Zit ik zaterdag in de trein een beetje te wario\\\'en, moet ik gaan blazen! Zit ik als een of andere idioot op mn DS te blazenTja, je wilt toch winnen he
bij mij doet het touchscreen (nu alquote:Op zondag 13 maart 2005 19:50 schreef Cheiron het volgende:
Dan vandeweek maar even een screenprotector halen. Begin nu toch wat lichte krasjes te zien op het onderste scherm te zien
Muziek is kut, maar dan zet je die toch wat zachter zodat je de soundeffects (tegelomdraaigeluidjequote:Op maandag 14 maart 2005 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er mensen die ook Polarium hebben? Ik vind het echt HEEL erg cool. Sommige puzzels duren echt een kwartier voordat ik ze opgelost heb, maar ze lukken allemaal wel. Zit nu op 39% van de puzzels.
Enige minpunt is het geluidDie muziek is echt enorm eentonig en klinkt echt heel kut.
Het is inderdaad een erg cool spel. Ik zit op het moment op 33% van de puzzels.quote:Op maandag 14 maart 2005 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er mensen die ook Polarium hebben? Ik vind het echt HEEL erg cool. Sommige puzzels duren echt een kwartier voordat ik ze opgelost heb, maar ze lukken allemaal wel. Zit nu op 39% van de puzzels.
Enige minpunt is het geluidDie muziek is echt enorm eentonig en klinkt echt heel kut.
De challenge is vrij lastig. Ik heb nog geeneens de 100 lijnen gehaaldquote:Op maandag 14 maart 2005 00:29 schreef Lexie het volgende:
[..]
Muziek is kut, maar dan zet je die toch wat zachter zodat je de soundeffects (tegelomdraaigeluidje) wat beter hoort?
De challenge vind ik trouwens wel erg moeilijk, ben pas 2 keer tot meer dan 100 lijnen gekomen, en de lijnen van 100-200 zijn een stuk makkelijker weg te werken.
Bedankt voor de tip. Had nog geeneens gezien dat je passwords kreeg.quote:Op maandag 14 maart 2005 11:44 schreef P8R het volgende:
Nintendo geeft zowaar wat 'nuttigs' weg als je de sterren van Polarium registreerd, namelijk elf codes voor nieuwe puzzels (bij edit).
Ik zit nu op 85% bij de puzzels, vandaag maar een proberen tot 100% te komen, daarna komen de lines wel. Hebben die dezelfde verslaving als Tetris?
Btw, is het bij jullie ook zo dat er een lichte ruis lijkt te zijn als je de muziek uit zet en het volume niet al te hoog (bij Polarium, nog niet bekeken bij andere spelen, kan bij Driller de muziek uberhaubt uit?)?
Volgens mij hoort dat zo, ik heb het ook wel eensquote:Op maandag 14 maart 2005 12:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Had nog geeneens gezien dat je passwords kreeg.
Klein beetje wel. Het is af en toe best een verslavend spel.
Ik heb inderdaad weleens ruis uit mijn speakers gehad bij Polarium. Maar ik kreeg het als ik een tijdje stil bleef staan met m'n stylus.
Ja, zowel de DS als de games zijn regiovrijquote:Op maandag 14 maart 2005 21:46 schreef Ron.666 het volgende:
Even een vraag die waarschijnlijk al 10x is gesteld maar waarvan ik het antwoord niet kan terugvinden:
Is een amerikaanse DS compatible met europese games of is het zinloos om hem uit USA te laten komen. Ik ga nl niet iedere game importeren...
daar mag je nog helemaal niet inquote:Op maandag 14 maart 2005 21:55 schreef RayMania het volgende:
Kan niet genoeg krijgen van Mario, heb nu 33 sterren.
Alleen weet ik niet hoe ik die deur open als je recht de hal in komt lopen.
Ben nu bezig met die sterren als je zeg maar in de kelder gaat (lava land etc.).
Waarom nietquote:
quote:Op maandag 14 maart 2005 21:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat zo, ik heb het ook wel eens
En nu al op 85% p8r? R35p3C!
Daar heb ik dan weer meer moeite meequote:Op maandag 14 maart 2005 22:57 schreef Lexie het volgende:
Ik kom al bijna standaard langs de eerste 100 regels in de challenge.
Ze zitten er ook gewoon met een mes in te kerven, althans zo lijkt het bij de meeste winkelsquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat komt door aso-tuig dat het expres probeert kapot te maken natuurlijk.
Ik ben gisteren nog even wezen kijken, maar er was geen actie of iets in die richting.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:25 schreef joriszss het volgende:
Weet iemand al iets van die actie bij de V&D??
Wat zitten er verder nog precies voor spelletjes in? Want ik zat er ook al over te denken om Project Rub te gaan kopen.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb vandaag Project Rub gekocht (en gelijk ook uitgespeeld), maar hier koop je echt een DS voor! Zo magnifiek.
Vooral dat blazen om het bootje vooruit te krijgen, echt geweldig!
Doe je goedquote:Op maandag 14 maart 2005 22:46 schreef P8R het volgende:
[..]
En 100%! Sommige weet ik nu al niet meer hoe ze moeten... ik had vooral moeite met 96... klote schildpad.
Ik ook, en ik begin het nu al moeilijk te vindenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik zit nog maar op 40%.
De raarste spellen. Zand wegvegen om spullen uit te graven, grafiti spuiten binnen de lijntjes terwijl er parachuten naar beneden komen, kaarsen uitblazen, dansen, goudvissen uitkotsen, je kunt het zo gek niet bedenken. Hij is wel erg kort, maar ik vind het wel het geld waard.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat zitten er verder nog precies voor spelletjes in? Want ik zat er ook al over te denken om Project Rub te gaan kopen.
Klinkt in ieder geval wel leukquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De raarste spellen. Zand wegvegen om spullen uit te graven, grafiti spuiten binnen de lijntjes terwijl er parachuten naar beneden komen, kaarsen uitblazen, dansen, goudvissen uitkotsen, je kunt het zo gek niet bedenken. Hij is wel erg kort, maar ik vind het wel het geld waard.
Tja, een succesvole launch. Ik denk dat iedereen dat wel had verwacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cheiron: Nee, nog geen reactie gehad helaas
Kontiki: Ja
DS lozen: http://games.fok.nl/news.php?newsid=3448
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |