Maar een winnaar uit zwollequote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
de winnaars van een ds? volgens mij is dit het:
http://home.planet.nl/~korst220/media-markt-ds.jpg
quote:Ik heb nu me eigen DS en speel nu uitgebreid Rayman DS, ik vind het een heel cool spel, en de graphics vallen heuze mee. In hele grote open plekken stotterd het beeld soms wel eens, dat vind ik wel jammer. Helaas is het wel een direct poort en heeft het spel niet eens een ''touch to start'', Dat valt me wel tegen. Ook het onderste scherm is een beetje afgeraffeld, geen mooi introotje ála metroid prime hunters (demo) maar een saai blauw scherm met de analoge stick. Overigens vind ik het spel via de touch screen wel fijner spelen dan Super Mario 64 DS (wanneer je het via de touchscreen speelt)..... Veel positieve maar ook veel negatieve punten, een cijfer durf ik nog niet te geven, dat doe ik pas al ik het spel heb uitgespeeld......
http://ds.ign.com/articles/595/595523p2.html?fromint=1quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:36 schreef Cheiron het volgende:
DS is cool, maar ik wil MEER games.. die ook echt innovatief zijn.
[spoiler]de "eindbaas" van wario waar je die baby moet bouncen op een streep is echt geweldig!)
Lijkt me een superspel, kan alleen niet zoveel screenshots vinden?quote:De Nintendo DS lijkt het online spelen meteen groots aan te pakken. Ook het race spel Asphalt: Urban GT zal te spelen zijn via WiFi. In Asphalt: Urban GT, dat ook zal verschijnen op de Nokia N-Gage, kun je met drie anderen online over een baan racen.
Je zult gewoon een losse race kunnen spelen, maar er is ook de mogelijkheid om een klein kampioenschap af te werken om te zien wie er nou echt de beste is. Als laatste is er ook nog de politie vs boef mode. Hierin speelt de ene speler de politie en de andere de boef, deze mode is echter maar speelbaar met twee spelers tegelijk.
Verder zal Asphalt: Urban GT 20 auto's bevatten van onder andere de merken: Lamborghini, Jaguar, Hummer en Audi. Met deze 20 paradepaartjes zul je over 9 verschillende circuits kunnen racen die verspreid liggen over de hele wereld.
Op deze site kan je screenshots vinden van het spel : http://ds.ign.com/articles/567/567741p1.htmlquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:21 schreef The_Tankgirl het volgende:
van insidegamer.nl ( http://www.insidegamer.nl/product.php?id=2662 )
[..]
Lijkt me een superspel, kan alleen niet zoveel screenshots vinden?
V&D actie? Ik ben langs de V&D geweest, ik heb niet eens wat van de Nds gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:29 schreef GaF het volgende:
Weet iemand al iets meer over de V&D aanbieding die maandag gaat lopen?
Iemand had het daarover enkele posts hiervoor, iets van een game en DS combo.
wow bedankt! ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:26 schreef Xalopalyps het volgende:
Screens:
http://www.gamershell.com/ds/asphalt_urban_gt/screenshots.html
http://gr.bolt.com/previe(...)asphalt_urban_gt.htm
Een paar screens
Ik heb meteen bij aankoop zo'n beschermfolie er op laten zetten. Was van Hori en volgens Lik-Sang is het voor het volgende:quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:46 schreef OnaNia het volgende:
Weet een van jullie wat goede schermbeschermers zijn voor het touch screen (net zoals je die hebt voor PDA's en zo)? Notorious_Roy had daar laatst nog wat over gepost als ik het me goed herinner. Weet jij wat er aan- en afraders zijn op dit gebied Roy?
Nee. 't Is een kutspel. Wacht maar gewoon tot NFSU DS ofzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:54 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
wow bedankt! ziet er goed uit!
Je kunt natuurlijk ook de gewone vierpunts knop gebruik, zo speel ik Mario ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:45 schreef RayMania het volgende:
Heb hem net gehaald.
Echt geweldig dingetje, zo maar weer ff spelen.
Alleen wel ff wennen met touchscreen met mario64 want springen met de knoppen (rechts) en dan met me mindere hand het pennetje (links)...
Kwam er inderdaad net achter dat je 3 bewegingsopties hebt zeg maar. Ik spring etc. nu dus met links en met rechts bewegen, gaat geweldig!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook de gewone vierpunts knop gebruik, zo speel ik Mario ook.
snap ook niet waarom je niet gewoon terug naar het beginmenu kanquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het wel irritant dat er geen 'back to main menu' optie in het menu van de DS zelf zit. je gaat bijvoorbeeld naar pictochat, wilt dat afsluiten om een spel te spel te spelen, dan moet je eerst de DS resetten.
ik haal em ook bij een lukas en klamer vestiging ( zelfde als Makro)quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:07 schreef The_Tankgirl het volgende:
De NDS is vanaf dinsdag in de aanbieding bij de Makro in Delft (waar ik hem gisteren dus gehaald heb grrrr) voor 139,23 euro (inclusief btw)
De spelletjes Mario DS, WarioWare, Pokemon Dash en Drill Spirits zijn ook in de aanbieding gegooid: 34,51 euro (inclusief btw) per stuk.
BIj mij niet..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:48 schreef Hellrazor het volgende:
grappig detail is dat op de oplad gewoon GAMEBOY ADVANCE SP staat![]()
Bij mij staat er alleen Nintendo op.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:48 schreef Hellrazor het volgende:
grappig detail is dat op de oplad gewoon GAMEBOY ADVANCE SP staat![]()
wees maar niet bang, alle dsen zijn het zelfde, of je nou eentje uit de USA, Japan, of EU hebt, het is precies hetzelfde apparaatje. En met de online dingen zal allemaal netjes rekening gehouden word.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:26 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Heeft iemand met een Amerikaanse DS al een keer gemuliplayed met een Europese versie? Misschien wat vroeg deze vraag, maar ik ben zo bang dat er straks problemen zijn tussen de verschillende versies.
En als het al met multiplayer fout gaat, hoe moet dat dan met Online? Ik weet wel dat wi-fi waarschijnlijk overal hetzelfde is, hetzelfde protocol en alles. Maar ik ben er niet zeker van.
Euh.. hoezo is dit een aanbieding? :s Hier bij de mediamarkt was ie ook gewoon 135 of 139 (iets in de 130 iig).quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:07 schreef The_Tankgirl het volgende:
De NDS is vanaf dinsdag in de aanbieding bij de Makro in Delft (waar ik hem gisteren dus gehaald heb grrrr) voor 139,23 euro (inclusief btw)
De spelletjes Mario DS, WarioWare, Pokemon Dash en Drill Spirits zijn ook in de aanbieding gegooid: 34,51 euro (inclusief btw) per stuk.
Vanmiddag gezien bij de V&D in Groningen: Wario Ware Touched: 54,95...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Polarium gekocht, 25 euro
De FRS had hem voor 40, de Dixons voor 33 en de Makro voor 25. Dat is toch belachelijk van de FRS
Al die dingetjes zijn een beetje vaagquote:Op zondag 13 maart 2005 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Zitten er nou ook nog leuke spelletjes als unlockbare toys in Wario Ware? Ik ben nu bezig bij elk karakter meer dan 30 punten te scoren om dingen te unlocken, maar ik krijg alleen meer zeer vage toys, die voor eventjes best leuk zijn, maar wel vrij nutteloos.
Bij Wario Ware Inc. op de GBA kon je tenminste echte spelletjes unlocken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |