BRON: onmenatwt.web-log.nlquote:
Schnabbel & Babbel...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:03 schreef Taurus het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de hele cast van onm bij vermist doet?![]()
![]()
ONM heeft Romeo en Julia... Goudkust had Beer en PK... en in GTST presteren ze het om iemand Bing te noemen... dus Xena is niet eens zo gek... en ik vind het ook wel passen bij die (ex-)'bitch'. Ik hoop op een eXplosief karakter.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:05 schreef babette21 het volgende:
ach man hoe kan 'n naam als Xena nou kloppen?!?!
Hier bedoelen ze toch niet Sander Foppele mee?! Of hebben ze op het allerlaatste moment toch nog besloten om een recast voor Daan te zoeken?quote:Omdat een Nieuwsbrief zonder Nieuws geen Nieuwsbrief is, verschaffen we onze abonnees vanaf deze week een exclusieve update van wat je de komende dagen op de site zult tegenkomen. Zo kunnen we je nu alvast verklappen dat ONM-personage Chris je binnenkort een kijkje in zijn persoonlijke fotoboek zal verschaffen. Bovendien stellen we spoedig een nieuw, doch bekend gezicht aan je voor. Wie dit is? Dat lees je komende week op site! Ook in de paasvakantie hoef je je trouwens niet te vervelen. We vertellen nog niet precies hoe & wat, maar de eierfanataten onder jullie komen in ieder geval ruimschoots aan hun trekken! ‘To be continued…’ dus.
Je kogelbiefstuk? Had je in de tijd van Ariel kunnen doen. Die had het heus wel serieus genomen .quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:30 schreef babette21 het volgende:
tja misschien hebben ze mijn kogelbrieven dan toch serieus genomen
je vergeet kyraquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Uit de ONM Nieuwsbrief:
[..]
Hier bedoelen ze toch niet Sander Foppele mee?! Of hebben ze op het allerlaatste moment toch nog besloten om een recast voor Daan te zoeken?
Ik had al zo'n vermoeden dat we eieren mogen schilderen.
Nou, eieren genoeg: Tonnie, Tara, Iris.
Dan zou ik liever iemand met eieren bekogelen. Frommel, De Erectieloze, Nix, Het Monster Van JP.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat we eieren mogen schilderen.
Nou, eieren genoeg: Tonnie, Tara, Iris.
waren er nog leuke grapjes behalve die met jop die vriesquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:Pamela Teves in 'Laat ze maar lachen'.
Ik bedoelde het ook niet lullig hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:22 schreef haagse_elfje het volgende:
he he geen slecht woord over Jop de Vries![]()
Valt me nog mee van die lange, want volgens mij staat hij altijd straalbezopen te presenteren.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een k*tvertaling van Brandsteder: Onderweg to tomorrow..
Kun je nagaan! Stond er een vuilniswagen met een deuk in de buurt van de studio?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Valt me nog mee van die lange, want volgens mij staat hij altijd straalbezopen te presenteren.
[afbeelding]
Brandsteder met z'n astma-lachquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een k*tvertaling van Brandsteder: Onderweg to tomorrow..
Ik dacht eerst dat ik de pneumatische remmen van een vuilnisauto hoorde.quote:
zekerquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
Marnix was trouwens geweldig met z'n gedis tegen Stephan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |