mooi gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_logo_04.jpg]afbeelding][/url]FOK! Presents: ONM - SEIZOEN 11 (12,2 MB)
Is dit weer een trap in mijn richting?quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:00 schreef haagse_elfje het volgende:
TVP
we hebben al honderden Iris adoratie topics gehad, dan mag Claire er ook wel eentje....
quote:Jeugdgevangenis
Het is maar een klein berichtje in de krant: een minderjarige die tot jeugddetentie wordt veroordeeld. Wat er verder met deze jongens gebeurt, blijft de vraag. In deze serie worden twee groepen minderjarige jongeren gevolgd, die in de rijksinrichting in Den Engh zijn geplaatst. Uit deze serie blijkt onder meer dat de jongens niet zoals hun volwassen medecriminelen worden opgesloten en aan hun lot overgelaten. De jongens leren elkaar te corrigeren en krijgen in de loop der tijd steeds meer verantwoordelijkheden. Er wordt zo min mogelijk teruggekeken. De blik is op de toekomst gericht.
Jeugdgevangenis, vrijdag 11 maart om 22.25 uur op Nederland 1.
Nu nog een acteer-cursusquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:54 schreef haagse_elfje het volgende:
Elif heeft zeker een LOI cursus NL gedaan in Turkije....
Die spastische bewegingen toen ze binnenkwam![]()
Die Julia die kan ook helemaal niets, ik hoop dat ze gauw opzout en dan mag ze Joost mee nemenGelukkig vandaag zijn de Sanne en Stephan drama's me gespaard gebleven....
Wat mij opvalt is dat Joyce in het ziekenhuis ligt op Gyn maar haar eigen zus zie je er bijna nooit.....
Beetje lastig om d'r te nemen als ze er niet bijstaat hèquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik had die Iris genomen waar ze bij stond!
Moet je niet eerst in ondertrouw gaan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wedden dat die trouwambtenaar nep is!?
Vond Elif ook niet zo erg!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:21 schreef Wup het volgende:
dieper dan vandaag kunnen ze toch niet zinken.....
ik vond Elif 2 niet zo fout hoor
Hugo kan als neuroloog gerust op een termijn van een paar uur vakantie opnemen..........
behalve dat ze nu fantastisch nederlands opeens sprak....quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:21 schreef Wup het volgende:
dieper dan vandaag kunnen ze toch niet zinken.....
ik vond Elif 2 niet zo fout hoor
Hugo kan als neuroloog gerust op een termijn van een paar uur vakantie opnemen..........
HAHAhahahaquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Eigenlijk wel een lekker ding, die nieuwe Elif. Ik noem haar voortaan Turkse_Elfje.
Moeten we u dan Doe_Het_zElfje noemen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Eigenlijk is Tara ook wel een lekker ding. Ik noem haar voortaan Colombiaanse_Elfje en Julia is Braziliaanse_Elfje.
Jij wel met je Marjolijn en wat er nog meer voor "lekker" moet doorgaan? Als het boven de 40 jaar is vind jij het lekker, blijkbaar.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:08 schreef haagse_elfje het volgende:
nu weten we het echt zeker jij hebt totaal geen smaak voor vrouwen....
JP was een jaar of 9 geleden smoorverliefd op Rietje van de Berg, maar die probeerde 'm alleen maar te naaien.quote:ontopic:Hoe lang zal die relatie van Jptje stand houden? Wanneer was de laatste keer dat JP een vrouw om zich heen had, ik kan me er eigenlijk niet veel van herinneren behalve dat hij een tijdje op Merel verliefd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |