maar tot nu toe heb ik alleen getuigeverklaringen langs zien komen die een vliegtuig hebben gezien en geen raket.quote:Op zondag 24 april 2005 19:52 schreef UncleScorp het volgende:
ow sure ...
hun uitleg : "Even the black boxes have been recovered, the reason given for not playing the flight voice recorder for the media was that it wouldn't serve any use other than to cause more emotional pain to family members (I agree with them frankly). "
Zogezegde emotionele pijn bij nabestaanden primeert op het onderzoek naar een aanslag op het Pentagon ... ?
lol
En voor de videos van de beveiligingscamera's geldt hetzelfde principe zeker ?
Puur achterhouden van bewijsmateriaal !
Dat kan heel goed. Net zoals UncleScorp hierboven postte.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:28 schreef OpenYourMind het volgende:
Bijna 99% van alle 911 onderzoeksites en conspiracy theorien zijn bullshit en gemaakt om af te leiden van het grotere plaatje en de "werkelijke conspiracies".
Het zijn alleen geen feiten maar veronderstellingen met vaak foute vergelijkingen. Zoals bijvoorbeeld het wegblazen van een auto door een vliegtuigmotor. In het filmpje wat ze laten zien staat het vliegtuig op de grond, in het echt kwam het vliegtuig dalend overvliegen dus de jetstroom stond niet naar de grond gericht. Ze zeggen dat er maar 1 punch out hole is dus is het een cruisemissle terwijl er 3 punch out holes zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 22:02 schreef Klonk het volgende:
net de eerste 22 minuten gezien (zeg maar het pentagon gedeelte), vreemd, de feiten wijzen op heel iets anders dan dat de VS ons wil doen geloven.
Hoe kom je er bij dat er 3 "punch out" holes zijn?quote:Op zondag 24 april 2005 22:10 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het zijn alleen geen feiten maar veronderstellingen met vaak foute vergelijkingen. Zoals bijvoorbeeld het wegblazen van een auto door een vliegtuigmotor. In het filmpje wat ze laten zien staat het vliegtuig op de grond, in het echt kwam het vliegtuig dalend overvliegen dus de jetstroom stond niet naar de grond gericht. Ze zeggen dat er maar 1 punch out hole is dus is het een cruisemissle terwijl er 3 punch out holes zijn.
En zie de site hierboven met de ingedeukte en verschoven generator, een raket of klein militair vlieguig kan dat niet veroorzaakt hebben.
Die 3 punch holes zijn zelfs te zien op de foto die ze in de docu gebruiken!quote:Op zondag 24 april 2005 22:19 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat er 3 "punch out" holes zijn?
Overigens kwam ik jaren geleden een filmpje tegen op het Internet waarop te zien was hoe een vliegtuig opsteeg, terwijl er parallel aan de startbaan een auto reed, welke de lucht in werd gezogen, een driedubbele salto mortale maakte, en vervolgens weer neerkwam, m.a.w., het voertuig hoeft zich niet per se in de "jetstroom" te bevinden, bij deze.
Dat heb ik dan gemist geloof ik, op hoeveel minuten was dat, in de docu? Of staat die foto ook ergens online?quote:Op zondag 24 april 2005 22:32 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Die 3 punch holes zijn zelfs te zien op de foto die ze in de docu gebruiken!
Het beeld ging ook wel erg snel voorbij maar dit is de foto met de 3 puch out holes die ze gebruikenquote:Op zondag 24 april 2005 22:40 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist geloof ik, op hoeveel minuten was dat, in de docu? Of staat die foto ook ergens online?
was na 11 september zelfs nog in de media geweest.quote:Op zondag 24 april 2005 23:48 schreef Hallulama het volgende:
Wat ik trouwens minder vond aan de documentaire is het verhaal over dat een aantal kapers alive & well is. Als dat zo is, waarom laat je dan de kans voorbij gaan om die lui te vinden en te interviewen?
Maar wellicht komt dat nog
Of jij onderbouwt je mening ipv alleen maar uit te halen naar iedereen die zogenaamd geen hobby heeft.quote:Op maandag 25 april 2005 00:34 schreef Thief het volgende:
oh god.![]()
![]()
bush heeft alles gedaan nou goed.
![]()
word echt gek van al die "conspiracy theory's" omtrent 911 die nergens op slaan.
zoek een hobby
Kun je dat ook onderbouwen.quote:Op maandag 25 april 2005 00:34 schreef Thief het volgende:
word echt gek van al die "conspiracy theory's" omtrent 911 die nergens op slaan.
Bovendien hebben wij wel een hobby.quote:Op maandag 25 april 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
Of jij onderbouwt je mening ipv alleen maar uit te halen naar iedereen die zogenaamd geen hobby heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |