abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 13:45:22 #51
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_26472586
http://home.planet.nl/~reijd050/pentahole_dimensions_est.htm

Het probleem is dat beide theorien slecht te bewijzen zijn totdat de videobeelden en foto's vrijgegeven worden. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid niet gebeuren omdat men met opzet deze theorienen levend wil houden om te misleiden en de aandacht af te leiden van andere opmerkelijkheden.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  zondag 24 april 2005 @ 14:54:10 #52
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_26474164
Dat snap ik ook niet, waarom het Pentagon/FBI niet een video vrijgeeft waarop de impact op het Pentagon te zien is.
Er zijn beveiligingscamera's die alles gefilmd hebben, waarom niet gewoon zo'n video vrijgeven?
pi_26475416
enge dingen altijd dit
heb 911 in plane site toevallig laatst gedownload, ga em zo kijken

11 september, de dag dat de wereld veranderde
pi_26478765
Zo, en nu genoeg warez en semi-legale films gepost. Bittorrent is al helemaal uit den boze, legaal of niet.

Wel doen = ban.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26479092
Leuke docu om te zien alleen worden weer dezelfde fouten gemaakt. Zelf onderzoek doen is er amper bij, het lijkt op een exposie dus het is een explosie. De vergelijkingen zijn te lachwekkend voor woorden soms. Er worden weer dingen weggelaten omdat hun verhaal anders niet klopt (er zijn 3 punch out holes, niet 1) ja er was een C130, dat is nooit verzwegen. Men wil bewijzen dat het een inside job is en als men zo zeker weet dat 9 van die kapers nog leven waarom zoeken ze die gasten dan niet op? Hij is niet zo slecht als in plane site die echt vol met fouten zit maar voor de rest mag er ook hierin wel wat kritischer gekeken worden naar hun eigen 'bevindingen' wat die zijn soms ook weer te belachelijk voor woorden.
pi_26481094
Voor de mensen die denken dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen is dit een interessante site.

http://www.abovetopsecret(...)_plane_evidence.html
pi_26481499
ow sure ...

hun uitleg : "Even the black boxes have been recovered, the reason given for not playing the flight voice recorder for the media was that it wouldn't serve any use other than to cause more emotional pain to family members (I agree with them frankly). "

Zogezegde emotionele pijn bij nabestaanden primeert op het onderzoek naar een aanslag op het Pentagon ... ?
lol

En voor de videos van de beveiligingscamera's geldt hetzelfde principe zeker ?

Puur achterhouden van bewijsmateriaal !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_26481801
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:52 schreef UncleScorp het volgende:
ow sure ...

hun uitleg : "Even the black boxes have been recovered, the reason given for not playing the flight voice recorder for the media was that it wouldn't serve any use other than to cause more emotional pain to family members (I agree with them frankly). "

Zogezegde emotionele pijn bij nabestaanden primeert op het onderzoek naar een aanslag op het Pentagon ... ?
lol

En voor de videos van de beveiligingscamera's geldt hetzelfde principe zeker ?

Puur achterhouden van bewijsmateriaal !
maar tot nu toe heb ik alleen getuigeverklaringen langs zien komen die een vliegtuig hebben gezien en geen raket.
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_26481984
Zeer interessant allemaal.
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 13:28 schreef OpenYourMind het volgende:
Bijna 99% van alle 911 onderzoeksites en conspiracy theorien zijn bullshit en gemaakt om af te leiden van het grotere plaatje en de "werkelijke conspiracies".
Dat kan heel goed. Net zoals UncleScorp hierboven postte.
  zondag 24 april 2005 @ 22:02:13 #60
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26484920
net de eerste 22 minuten gezien (zeg maar het pentagon gedeelte), vreemd, de feiten wijzen op heel iets anders dan dat de VS ons wil doen geloven.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_26485124
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:02 schreef Klonk het volgende:
net de eerste 22 minuten gezien (zeg maar het pentagon gedeelte), vreemd, de feiten wijzen op heel iets anders dan dat de VS ons wil doen geloven.
Het zijn alleen geen feiten maar veronderstellingen met vaak foute vergelijkingen. Zoals bijvoorbeeld het wegblazen van een auto door een vliegtuigmotor. In het filmpje wat ze laten zien staat het vliegtuig op de grond, in het echt kwam het vliegtuig dalend overvliegen dus de jetstroom stond niet naar de grond gericht. Ze zeggen dat er maar 1 punch out hole is dus is het een cruisemissle terwijl er 3 punch out holes zijn.

En zie de site hierboven met de ingedeukte en verschoven generator, een raket of klein militair vlieguig kan dat niet veroorzaakt hebben.
  zondag 24 april 2005 @ 22:13:28 #62
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26485201
ok, maar hoe is een gat van 16 feet te verklaren en verder niets ?, en het zgn verbranden/verpulveren van de romp bij temperaturen waar dat eigenlijk niet bij kan.

begrijp me goed, ik heb helemaal niets met complot theorien ofzo, ben gewoon een nuchtere hollander, maar ik zie dingen die me wel aan het denken zetten.
  zondag 24 april 2005 @ 22:19:56 #63
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26485358
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:10 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Het zijn alleen geen feiten maar veronderstellingen met vaak foute vergelijkingen. Zoals bijvoorbeeld het wegblazen van een auto door een vliegtuigmotor. In het filmpje wat ze laten zien staat het vliegtuig op de grond, in het echt kwam het vliegtuig dalend overvliegen dus de jetstroom stond niet naar de grond gericht. Ze zeggen dat er maar 1 punch out hole is dus is het een cruisemissle terwijl er 3 punch out holes zijn.

En zie de site hierboven met de ingedeukte en verschoven generator, een raket of klein militair vlieguig kan dat niet veroorzaakt hebben.
Hoe kom je er bij dat er 3 "punch out" holes zijn?

Overigens kwam ik jaren geleden een filmpje tegen op het Internet waarop te zien was hoe een vliegtuig opsteeg, terwijl er parallel aan de startbaan een auto reed, welke de lucht in werd gezogen, een driedubbele salto mortale maakte, en vervolgens weer neerkwam, m.a.w., het voertuig hoeft zich niet per se in de "jetstroom" te bevinden, bij deze.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_26485669
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:19 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat er 3 "punch out" holes zijn?

Overigens kwam ik jaren geleden een filmpje tegen op het Internet waarop te zien was hoe een vliegtuig opsteeg, terwijl er parallel aan de startbaan een auto reed, welke de lucht in werd gezogen, een driedubbele salto mortale maakte, en vervolgens weer neerkwam, m.a.w., het voertuig hoeft zich niet per se in de "jetstroom" te bevinden, bij deze.
Die 3 punch holes zijn zelfs te zien op de foto die ze in de docu gebruiken!

Dat wat je beschrijft is bekend fenomeen bij opstijgende vliegtuigen, daarom zit er afhankelijk van de grote van het vliegtuig altijd en bepaalde tijdperiode voordat volgende vliegtuig mag opstijgen. Er ontstaan bij het opstijgen soort rollende wervelwinden, die zich naar links en rechts verspreiden als het vliegtuig opstijgt. Maar dit is alleen bij het opstijgen, niet bij een dalend vliegtuig wat recht over auto's vliegt zoals bij het pentagon het geval is. Toch raar he dat al die mensen die daar op de snelweg reden een boeing zagen.
  zondag 24 april 2005 @ 22:37:35 #65
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26485779
niet iedereen heeft een boeing gezien.
  zondag 24 april 2005 @ 22:40:27 #66
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26485851
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:32 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Die 3 punch holes zijn zelfs te zien op de foto die ze in de docu gebruiken!
Dat heb ik dan gemist geloof ik, op hoeveel minuten was dat, in de docu? Of staat die foto ook ergens online?
  zondag 24 april 2005 @ 22:46:07 #67
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26485983
zo, loose change gezien, en het geeft een andere kijk op de gebeurtenissen, waar of niet waar, ik zou het bij god niet weten, wel dat ik een aantal dingen heb gezien die me aan het denken hebben gezet........
pi_26486484
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:40 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Dat heb ik dan gemist geloof ik, op hoeveel minuten was dat, in de docu? Of staat die foto ook ergens online?
Het beeld ging ook wel erg snel voorbij maar dit is de foto met de 3 puch out holes die ze gebruiken

En voor Klonk ik zou dan graag een ooggetuige verslag zien van iemand iets anders zag dan een boeing. Niet I heard of sounded like, nee gewoon I saw ...

Ook het hele verhaal met mobiele telefoontjes, er is een kans dat het niet werkt dus de gesprekken hebben nooit echt plaatsgevonden en zijn allemaal in scene gezet. Men vergeet o.a. de inflight phones. Het is gewoon weer een docu die veel te snel conclusies trekt door vage vergelijkingen en veronderstellingen en wat niet in hun verhaal past laten ze maar weg. Wat ik bijvoorbeeld wel interessant vond was het verhaal van de witte jet bij de 4de crash en de brokstukken die ver van elkaar verwijderd lagen.
  zondag 24 april 2005 @ 23:42:29 #69
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26487483
Okay mouzzer, ik geloof dat ik hulp nodig heb, wat zijn hier volgens jou de 3 punch out holes?

Inflight phones, werken die krengen altijd, hangen die naast je stoel in business class, of moet je dat aanvragen als je aan boord bent?
  zondag 24 april 2005 @ 23:48:05 #70
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26487597
Wat ik trouwens minder vond aan de documentaire is het verhaal over dat een aantal kapers alive & well is. Als dat zo is, waarom laat je dan de kans voorbij gaan om die lui te vinden en te interviewen?

Maar wellicht komt dat nog
pi_26488333
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:48 schreef Hallulama het volgende:
Wat ik trouwens minder vond aan de documentaire is het verhaal over dat een aantal kapers alive & well is. Als dat zo is, waarom laat je dan de kans voorbij gaan om die lui te vinden en te interviewen?

Maar wellicht komt dat nog
was na 11 september zelfs nog in de media geweest.
een aantal waren in europa en de v.s. geweest en zijn daar hun papieren kwijtgeraakt door bv diefstal en het bericht van een vader die zijn zoon op de lijst zag staan van kapers terwijl die al een tijd dood was.

maar voor een terorist of een organisatie als de CIA is het niet erg moeilijk om aan valse papieren te komen natuurlijk
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  maandag 25 april 2005 @ 00:34:59 #72
101385 Thief
Kleptoman
pi_26488492
oh god.

bush heeft alles gedaan nou goed.

word echt gek van al die "conspiracy theory's" omtrent 911 die nergens op slaan.
zoek een hobby
pi_26488532
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:34 schreef Thief het volgende:
oh god.

bush heeft alles gedaan nou goed.

word echt gek van al die "conspiracy theory's" omtrent 911 die nergens op slaan.
zoek een hobby
Of jij onderbouwt je mening ipv alleen maar uit te halen naar iedereen die zogenaamd geen hobby heeft.

Haha MUUS, wat een goed idee! .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 25 april 2005 @ 00:38:45 #74
6941 APK
Factual, I think.
pi_26488570
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:34 schreef Thief het volgende:

Kun je dat ook onderbouwen.
Het tweede gedeelte van de zin bedoel ik.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 25 april 2005 @ 00:41:46 #75
6941 APK
Factual, I think.
pi_26488618
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:36 schreef MUUS het volgende:
Of jij onderbouwt je mening ipv alleen maar uit te halen naar iedereen die zogenaamd geen hobby heeft.
Bovendien hebben wij wel een hobby.

"Conspiracy theory's"
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')