abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:26:34 #26
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26444875
Download: 100 KB/sc
Upload: 20 KB/sec
ETA: 4 hours
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:28:34 #27
6941 APK
Factual, I think.
pi_26444937
En?

Is het wat
Ik snap dat hele bittorent gedoe niet, maar als het de moeite waard is zal ik er misschien enige tijd aan besteden.

Meedogenloos omslachtige tvp.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:31:24 #28
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26444991
ETA inmiddels 3 uur, dat ging snel, die afgelopen 5 minuten
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:28:00 #29
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26446159
50 minutes and counting, het commentaar hoort u morgen wel, alvast welterusten
  zaterdag 23 april 2005 @ 06:22:39 #30
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26448399
kijk ook OUTFOXED !

en voor de rest die nooit die docus bekijkt maar wel comentaar heeft......mschien helpt did.....(have funn as we do !)
pi_26448785
OK dan, heb de docu gezien en ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk was.
Net zoals in "in plane site" zijn er opnamen te zien van vreemde flitsen vlak voor de vliegtuigen de torens in vliegen. In deze opnamen zie je dit verschijnsel echter nog beter.
Ook is het bizar wanneer het instortten van de torens in slomotion wordt afgespeeld. De regisseur laat dmv het oplichtten van de opnamen zien dat er explosies waren tijdens het naar beneden komen van de noord en de zuid toren.

Moet zeggen, zeer goede docu....
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:41:38 #32
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_26450507
Thx, zal hem ff gaan downloaden
  zaterdag 23 april 2005 @ 13:26:42 #33
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_26452439
woehoe ben loose change aan het downloaden !

trouwens op het VTM nieuws (vlaamse televisie maatschappij ) zeggen ze dat de 19 hijackers allemaal zijn omgekomen op de dag zelf(9/11) , ik dacht dat er 7 terug levend waren opgedoken !!?
heeft iemand een bron daarover ?

ps heeft iemand een torrent link voor "beyond armageddon"
of " the road to armageddon " ik weet niet de juiste naam.. kan iemand helpen
  zaterdag 23 april 2005 @ 13:28:27 #34
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_26452465
En weer kijken onze huis, tuin en keuken onderzoekertjes naar de zoveelste disinformatie en propaganda.

Bijna 99% van alle 911 onderzoeksites en conspiracy theorien zijn bullshit en gemaakt om af te leiden van het grotere plaatje en de "werkelijke conspiracies".

Merovingian (een user van dit forum) heeft op zijn website een hele goede analyse over dit hele gebeuren.

verder nog wat interessante sites...

http://www.fromthewilderness.com/
http://www.globalresearch.ca/

of als je liever documentaires kijkt...

- Truth and lies of 911 (Michael Ruppert)
- War and Globalization - The Truth Behind September 11 (Michel Chossudovsky)
- Outfoxed - Rupert Murdoch's War on Journalism
- Orwell Rolls in His Grave
- The Money Masters

daarnaast heb je ook genoeg boeken voor de mensen die liever lezen...

- CROSSING THE RUBICON: The Decline of the American Empire at the End of the Age of Oil
by Michael C. Ruppert

- The Grand Chessboard: American Primacy and Its Geostrategic Imperatives
By Zbigniew Brzezinski

- War and Globalisation: The Truth Behind September 11
by Michel Chossudovsky

- The Globalization of Poverty and the New World Order
By Michel Chossudovsky

- Resource Wars: The New Landscape of Global Conflict
By Michael T. Klare

- Dark Alliance: The CIA, the Contras, and the Crack Cocaine Explosion
By Gary Webb

- Drugs, Oil, and War: The United States in Afghanistan, Colombia, and Indochina
By Peter Dale Scott
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  zaterdag 23 april 2005 @ 13:31:35 #35
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_26452517
Als toegift nog een kort filmpje uit de lezing van Michael Ruppert - Truth and lies of 911.

Michael Ruppert - The Grand Chessboard
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  zaterdag 23 april 2005 @ 14:01:17 #36
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26453047
boel te kijken, kom dan met een mening.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 23 april 2005 @ 14:54:25 #37
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_26453969
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 14:01 schreef Klonk het volgende:
boel te kijken, kom dan met een mening.
Stel nou dat ik hier mijn mening neer zet, wat ik in andere topics vaak genoeg gedaan heb, wat heb jij daaraan? Jij leest het, pakt je eigen informatie en interpretatie erbij en neemt een deel van mijn mening over of laat het links liggen. Je weet dan nog niks meer behalve mijn mening over bepaalde zaken.

Als ik alleen mijn mening post doet waarschijnlijk niemand daar wat mee. Voor mensen die nooit andere denkwijzes en invloeden hebben dan wat de krant of tv hen voorschoteld zal mijn mening al snel als fauwekul afgedaan worden zodat men weer lekker achterover kan zakken in de stoel en verder zappen. Een mening heeft weinig waarde, feiten en alternatieve bronnen van informatie echter veel.

De mens is dom en makkelijk beinvloedbaar. Hier wordt dan ook dankbaar gebruik van gemaakt door de elite in de wereld om de gedachten van mensen te sturen. Als je ontwikkelingen in de wereld bekijkt over de afgelopen 5 jaar dan zie je heel veel power politics, geopolitiek en geostrategie. De spanningen in het midden oosten, de oorlogen in Afghanistan en Iraq, de regime wisselingen in voormalige landen van de sovjet unie, de spanningen en strategische vormen van handelsverdragen tussen de landen rond Rusland, China, Iran en Syrie, de strategische plaatsing van troepen in het midden oosten, de oprakende grondstoffen, het installeren van westers gezinde regeringen in o.a. Afghanistan, Iraq, Palesteins gebied en Ukraine, het terrorisme, de vernieteging van privacy in ruil voor scheinveiligheid in de naam van terrorisme, de invloed van de geheime diensten, het opzetten van grote databanken, micro-chips, digitale paspoorten etc...

Maar hier al deze gebeurtenissen staan op zichzelf en hebbn totaal geen verband met elkaar... so dream on...

Het meeste van dit nieuws bereikt echter nooit het volk en zeker niet uitgebreid uitgelegd met de verbanden tussen de ontwikkelingen. Zolang iedereen zich laat inslapen en men geen behoefte heeft om te weten in wat voor wereld men leeft en hoe de wereld werkt en alleen zorgen maakt om het inkomen en materiele bezittingen is het misschien maar goed ook dat de elite de wereld stuurt en het volk manipuleert.
quote:
"it does not matter if the war is not real. For when it is, victory is not possible. The war is not meant to be won, but it is meant to be continuous."

"A hierarchical society is only possible on the basis of poverty and ignorance, this new version is the past and no different past can ever have existed.
In principle the war effort is always planned to keep society on the brink of starvation. the war is waged by the ruling group against its own subjects and its object is not the victory over either Eurasia or east Asia but to keep the very structure of society in tact."

"But by the fourth decade of the twentieth century all the main currents of political thought were authoritarian. The earthly paradise had been discredited at exactly the moment when it became realizable. Every new political theory, by whatever name it called itself, led back to hierarchy and regimentation. And in the general hardening of outlook that set in round about 1930, practices which had been long abandoned, in some cases for hundreds of years -- imprisonment without trial, the use of war prisoners as slaves, public executions, torture to extract confessions, the use of hostages, and the deportation of whole populations -- not only became common again, but were tolerated and even defended by people who considered themselves enlightened and progressive.

- George Orwell
1984
pi_26454279
Ok mensen zijn er al meerdere mensen die de docu "loose change" hebben gezien en hier een mening over hebben (waar dit topic over gaat)? Hij staat pas sinds enkele dagen online dus de meeste hier zullen hem nog niet hebben gezien.

Voor meer video over 911 kun je hier terecht. Ook is er nog veel en veel meer te vinden.

---

[ Bericht 13% gewijzigd door Sander op 24-04-2005 17:49:59 ]
  zaterdag 23 april 2005 @ 15:46:36 #39
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26454819
@openyourmind, wat ik bedoelde is dat ik de boel eerst eens ga bekijken om mezelf een beeld en een mening te vormen, mischien niet helemaal duidelijk geformuleerd, sorry
  zaterdag 23 april 2005 @ 15:54:03 #40
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_26454977
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 15:46 schreef Klonk het volgende:
@openyourmind, wat ik bedoelde is dat ik de boel eerst eens ga bekijken om mezelf een beeld en een mening te vormen, mischien niet helemaal duidelijk geformuleerd, sorry
haha

Wel weer een grappig voorbeeld hoe makkelijk je dingen verkeerd kan interpreteren...

Ok, beschouw de eerste twee alinea's dan maar als niet persoonlijk bedoeld en de rest als een aanvulling op mijn eerdere posts.
  zaterdag 23 april 2005 @ 15:56:30 #41
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26455034
kee
pi_26463268
quote:
Deel 1 en 2 gekeken. Ok, interessant. Maar waar de neuk gaat deel 3 over? Ik snap er niks van.
  zondag 24 april 2005 @ 00:41:13 #43
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_26465244
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 23:11 schreef Dskedar het volgende:

[..]

Deel 1 en 2 gekeken. Ok, interessant. Maar waar de neuk gaat deel 3 over? Ik snap er niks van.
offtopic maar wel interessant...

Deel 3 van de documentaire martial law van Alex Jones gaat voornamelijk over de familie Bush, skull & bones en politieke wereld. Een belangrijk onderdeel daarvan is de geschiedenis van de familie Bush.

Ik weet niet in hoevere ik Alex Jones serieus moet nemen... ik vond deel 1 en 2 en zijn stijl en subjectieve manier van presenteren niet goed en ben het ook vaak niet eens met zijn interpretaties. Hij heeft echter wel vaak goede punten en nieuwsbeelden wat wel weer aanknopingspunten geeft voor verder onderzoek.
quote:
John Loftus, is a former U.S. Department of Justice Nazi War Crimes prosecutor, the President of the Florida Holocaust Museum and the highly respected author of numerous books on the CIA-Nazi connection including The Belarus Secret and The Secret War Against the Jews, both of which have extensive material on the Bush-Rockefeller-Nazi connection.

Bron: How The Bush Family Made Its Fortune From The Nazis - The Dutch Connection (By John Loftus).pdf
quote:
De familie Bush en nazi-Duitsland. (I)
[ deel I - deel II ]
Hoe staalbaron Thyssen en grootvader Bush Hitler groot maakten.

De familie Bush speelde een centrale rol in het financieren en bewapenen van Adolf Hitler voor zijn machtsovername in Duitsland. Ze hielp de kanonnenfabrikanten de nazi-oorlogsmachine op te bouwen. In de eerste oorlogsjaren streek de familie Bush de winst op van de slavenarbeid in de ertsmijnen van Auschwitz. Ze hielp de theorie van de 'raszuiverheid' ontwikkelen. De banden van de familie Bush met nazi-Duitsland.

Bron: http://www.dewaarheid.nu/okt01/prescott.htm
  zondag 24 april 2005 @ 04:14:25 #44
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26467502
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 14:54 schreef OpenYourMind het volgende:

Het meeste van dit nieuws bereikt echter nooit het volk en zeker niet uitgebreid uitgelegd met de verbanden tussen de ontwikkelingen. Zolang iedereen zich laat inslapen en men geen behoefte heeft om te weten in wat voor wereld men leeft en hoe de wereld werkt en alleen zorgen maakt om het inkomen en materiele bezittingen is het misschien maar goed ook dat de elite de wereld stuurt en het volk manipuleert.
Zolang wij er over discussiėren op FOK!, zolang wij er over praten, zolang wij het met onze vrienden en familieleden delen, zolang wij het laten leven en zolang wij de mens langzaam maar zeker laten ontwaken, is alles in orde.

Er zijn mensen die het niets interesseert omdat ze bang zijn of denken dat ze er niets aan kunnen doen, tegen die mensen zeg ik hetzelfde.

En let goed op:

"We must always fear the wicked. But there is another kind of evil that we must fear the most, and that is the indifference of good men."

Kortom, laat je niet gek maken, maar wees ook weer niet te onverschillig.
pi_26467828
Je ziet de blowouts tijdens de collapse van het WTC zo duidelijk!

Je moet wel volstrekt blind willen zijn, omdat niet te zien.
pi_26467831
Zonder 9-11 had ik nooit een tvp geplaatst.

(verkapte tvp)
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_26467836
quote:
Op zondag 24 april 2005 04:14 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Zolang wij er over discussiėren op FOK!, zolang wij er over praten, zolang wij het met onze vrienden en familieleden delen, zolang wij het laten leven en zolang wij de mens langzaam maar zeker laten ontwaken, is alles in orde.

Er zijn mensen die het niets interesseert omdat ze bang zijn of denken dat ze er niets aan kunnen doen, tegen die mensen zeg ik hetzelfde.

En let goed op:

"We must always fear the wicked. But there is another kind of evil that we must fear the most, and that is the indifference of good men."

Kortom, laat je niet gek maken, maar wees ook weer niet te onverschillig.
1. Praat met iedereen die je kent over deze nachtmerrie, verstrek ze beeldmateriaal!!!
2. Benader de media; het merendeel van de Nederlanders kijkt niet op internet naar dit soort zaken.
Wees niet bang om TV programma's te benaderen met het verzoek om een DVD te leveren waarop de waarheid omtrent 9/11 staat.

Lever geen DivX of zoiets....... want de meeste journalisten zijn nauwelijks in staat om hun computer op te starten. Converteer het naar DVD!
Dan weet je zeker dat ze het op de redactie of thuis gaan bekijken.

Als we echt willen dat de waarheid bekend wordt, moet je niet gaan wachten totdat anderen het doen..... want die anderen zitten vaak ook op "anderen" te wachten.
De meeste mensen die hier mee bezig zijn, circuleren vaak alleen maar op het internet.
Daarmee bereik je de massa niet, en zolang de massa het niet weet... gebeurd er niets!
  zondag 24 april 2005 @ 08:57:11 #48
119552 squealmaster
Take the time !
pi_26468159
Ik heb loose change gezien!!!!
Gewoon een simpele analieze van de dingen die gewoon niet kunnen. PUNT UIT.
Het wordt eens tijd dat alles op tafel komt te liggen, want dit is de ergste daad sinds Hitler de tweede wereld oorlog begon!
  zondag 24 april 2005 @ 12:06:41 #49
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_26470455
Ik ben benieuwd wanneer de eerste debunk video komt die Loose change compleet onderuit haalt.

Documentaires als loose change en in plane site zijn bewuste filmpjes gemaakt om de basic onderzoeker die het gevoel heeft dat er iets niet klopt aan 911 compleet te overweldigen met verdraaide feiten, uit verband gerukt beeldmateriaal en suggestieve beelden. Wanneer men echter weer logisch gaat nadenken, de echte beelden erbij pakt, getuigenverslagen leest dan kom je er al snel achter dat von Kleist gewoon de boel belazerd en professioneel bezig is met disinformatie te verspreiden.

Er is genoeg wat erop wijst dat 911 een inside job was, maar die theorien van een pod onder het vliegtuig en geen vliegtuig in het pentagon zijn echt complete onzin en gemaakt om onderzoekers te misleiden.
pi_26471527
Als jij er werkelijk zo zeker van bent dat er wel een vliegtuig in het pentagon is gevlogen dan vraag ik je vriendelijk om hier links te posten naar foto's waarop ik vliegtuigstoeltjes, wielen, een neus, een romp vleugels of andere onderdelen van dit vliegtuig te zien zijn.
Denk maar eens terug aan de ramp in de bijlmer, er is daar zat materiaal gevonden en bij het pentagon bijna helemaal niets!
Ben het wel met je eens dat je niet alles voor werkelijk aan moet nemen.

[ Bericht 30% gewijzigd door karmahead op 24-04-2005 13:12:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')