abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 03:01:57 #276
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_25603700
quote:
Op zondag 20 maart 2005 01:02 schreef mustisuc het volgende:
mag je met 1000miles wel tunen dan??

(ff voordak een autootje koop =p)
heb je zelf trouwens nog niet door dat je MSN smilies hier niet werken?

(en neem is een LOI cursus Nederlands: http://www.leren.nl/rubriek/talen/nederlands/cursus/)
  zondag 20 maart 2005 @ 10:05:12 #277
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_25605192
B-spec werkt niet altijd geweldig, reed vannacht rustig rondjes 29,5 op motegi super speedway in de endurance, maar had er genoeg van en liet mijn B-spec kereltje het werk opknappen, maar die ging meteen 30,8 rijden met push hard en knalde binnen 5 ronden 6× op een achterligger en hangt hij hem 3× vol in de muur weg race, kan ik weer opnieuw beginnen

in die nieuwe race kon het nog wel sneller, reed toen standaard zo'n 29,0 met regelmatig een 28,5 er tussendoor en het kon waarschijnlijk nog wel harder, auto was Jag XJ-R9

mijn B-spec kereltje heeft niet veel ervaring maar op de Nürburgring was hij in een M3 GTR toch 2 seconden per rondje sneller dan ik, dus hij kan het wel....

afsluitende vraag: waar win je die Jag E-type?
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_25605408
Idd die B-spec is zwaar klote....
Ik was gisteravond met de 1000 miles begonnen, ik rijd met de Ginetta G4 op de Nordschleife, eerste ronde lig ik al een dikke 20-25 seconden voor op de Lotus Elan. Ik duik na ronde 2 de pits in, zet B-spec aan, op 3 en inhalen. Ik ga naar de race-monitor, en zet de snelheid op 3.
Als ik een half uur later weer eens boven ga kijken, ben ik live de race aan het volgen(doet ie na een pitstop).... en tot mijn verbazing lig ik 2e
Uiteindelijk toch zelf de laatste 5 rondjes gereden en gewonnen.
Race 2 begint in Parijs. Ik lig al na een ronde op kop, en loop elke ronde een seconde 7 uit..
En jawel hoor, ik zet B-spec aan, en al na de eerste pitstop lig ik weer 2e

B-spec kan echt niet rijden met de ginetta elke bocht vliegt ie eruit zowat.
vandaag maar weer opnieuw beginnen
  zondag 20 maart 2005 @ 10:35:29 #279
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_25605508
Geen last van...Mijn B-spec heeft al redelijk veel ervaring. Maar je moet erop letten dat ie wel moeite heeft met normal of sport banden bij sommige auto-circuit combinatie.

Die Jaguar had ik trouwens gewonnen in de British GT series dacht ik, maar ik weet niet zeker.
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_25605705
Dan ga ik ook dat event ff doen, en daarna met de jag de nordschleife op
Ik denk dat die ginetta wat lichtvoetig is, want het is behoorlijk eng om met dat ding hard te rijden, een klein foutje en hij breekt uit achter.
  zondag 20 maart 2005 @ 11:05:08 #281
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_25605874
quote:
Op zondag 20 maart 2005 10:27 schreef Alfa_Boy het volgende:
Idd die B-spec is zwaar klote....
Ik was gisteravond met de 1000 miles begonnen, ik rijd met de Ginetta G4 op de Nordschleife, eerste ronde lig ik al een dikke 20-25 seconden voor op de Lotus Elan. Ik duik na ronde 2 de pits in, zet B-spec aan, op 3 en inhalen. Ik ga naar de race-monitor, en zet de snelheid op 3.
Als ik een half uur later weer eens boven ga kijken, ben ik live de race aan het volgen(doet ie na een pitstop).... en tot mijn verbazing lig ik 2e
Uiteindelijk toch zelf de laatste 5 rondjes gereden en gewonnen.
Race 2 begint in Parijs. Ik lig al na een ronde op kop, en loop elke ronde een seconde 7 uit..
En jawel hoor, ik zet B-spec aan, en al na de eerste pitstop lig ik weer 2e

B-spec kan echt niet rijden met de ginetta elke bocht vliegt ie eruit zowat.
vandaag maar weer opnieuw beginnen
b-spec is niet de enige die niet kan rijden met de ginetta, ik vind het ook maar een wrak
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  zondag 20 maart 2005 @ 11:26:23 #282
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_25606210
Kun je eigenlijk op de drag strip ook nog racen tegen anderen ???

Anders heeft het niet echt een toegevoegde waarde aangezien je ook 0-400m kan doen op de testcourse...
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_25606264
Nog een manier om geld te verdienen:
Ik geloof 5 races in Japan Cup (ergens in Japanese events), elke keer dat je wint een auto t.w.v. meer dan 300,000 cr.
Money in da pocket

Ik gebruik zelf voor die races een flink gepimpte Nismo 400R met iets minder dan 500BHP (geloof ik)
Who knew?
  zondag 20 maart 2005 @ 11:32:58 #284
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_25606313
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:30 schreef washandje het volgende:
Nog een manier om geld te verdienen:
Ik geloof 5 races in Japan Cup (ergens in Japanese events), elke keer dat je wint een auto t.w.v. meer dan 300,000 cr.
Money in da pocket
Blijf je die auto dan keer op keer winnen?
pi_25606377
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Blijf je die auto dan keer op keer winnen?
Alle auto's zijn meerdere keren te winnen, behalve de auto's die je wint met license tests.

toch?
Who knew?
  zondag 20 maart 2005 @ 12:17:58 #286
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_25607153
en de special cars (zoals tank car van Jay Leno)
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_25607647
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:30 schreef washandje het volgende:
Nog een manier om geld te verdienen:
Ik geloof 5 races in Japan Cup (ergens in Japanese events), elke keer dat je wint een auto t.w.v. meer dan 300,000 cr.
Money in da pocket

Ik gebruik zelf voor die races een flink gepimpte Nismo 400R met iets minder dan 500BHP (geloof ik)
Is Japanese Championship, als je die wint krijg je (incl. 35.000 cr) een Nissan Fairlady Z Concept LM race car t.w.v. 318.000 o.i.d.
Ding rijdt ook nog eens super goed, de Nissan Z cup was wel erg makkelijk te halen, 1 A-spec punt per race
  zondag 20 maart 2005 @ 12:46:14 #288
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_25607682
quote:
Op zondag 20 maart 2005 10:35 schreef Xtr3mE het volgende:
Geen last van...Mijn B-spec heeft al redelijk veel ervaring. Maar je moet erop letten dat ie wel moeite heeft met normal of sport banden bij sommige auto-circuit combinatie.

Die Jaguar had ik trouwens gewonnen in de British GT series dacht ik, maar ik weet niet zeker.
ach er zitten standaard racebanden onder die wagen, lijkt me geen probleem op een circuit als super speedway

en de e-type komt idd van de british gt series, heb hem net ook ff bijelkaar gereden
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  zondag 20 maart 2005 @ 12:49:52 #289
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_25607746
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:36 schreef washandje het volgende:

[..]

Alle auto's zijn meerdere keren te winnen, behalve de auto's die je wint met license tests.

toch?
de auto's die je wint met de voortgang in het spel zijn ook maar 1 keer te winnen (25%, 50% en 75%, misschien voor 100% ook nog wel een ), maar misschien dat als je het kampieonschap dat je over die grens heen brengt steeds cleart dat je percentage dan ook weer terug springt eronder en je bij opneuw winnen toch die wagen nog een keer kan winnen, heb dat niet uitgeprobeerd

iemand in de buurt van een van die landmarks die bereid is om dit testje ff uit te voeren? ben zelf net over de 60% dus duurt nog ff voor ik bij 75 ben en terug naar 50 haal ik niet meer, iig niet zonder enkele uren opnieuw te moeten doen, dat is me toch net iets te gortig
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_25611643
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:49 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

de auto's die je wint met de voortgang in het spel zijn ook maar 1 keer te winnen (25%, 50% en 75%, misschien voor 100% ook nog wel een ), maar misschien dat als je het kampieonschap dat je over die grens heen brengt steeds cleart dat je percentage dan ook weer terug springt eronder en je bij opneuw winnen toch die wagen nog een keer kan winnen, heb dat niet uitgeprobeerd

iemand in de buurt van een van die landmarks die bereid is om dit testje ff uit te voeren? ben zelf net over de 60% dus duurt nog ff voor ik bij 75 ben en terug naar 50 haal ik niet meer, iig niet zonder enkele uren opnieuw te moeten doen, dat is me toch net iets te gortig
Als je een championship cleared, staat erbij dat het niets met je percentage doet.
Who knew?
pi_25611656
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:43 schreef Flat-Eric het volgende:

[..]

Is Japanese Championship, als je die wint krijg je (incl. 35.000 cr) een Nissan Fairlady Z Concept LM race car t.w.v. 318.000 o.i.d.
Ding rijdt ook nog eens super goed, de Nissan Z cup was wel erg makkelijk te halen, 1 A-spec punt per race
Dat is echt lame, als ik zie dat ik heel weinig punten krijg voor een race, ga ik hem altijd met een andere auto rijden.
Who knew?
pi_25613635
Wat een klote licence die iA15... met die irritante trage skyline.... heb je een goeie lijn, knal je er achterop om dat klereding niet doorrijdt..... trouwens wel slecht aangegeven sommige bochten... Poging nr zoveel
  zondag 20 maart 2005 @ 17:21:29 #293
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_25614202
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:28 schreef washandje het volgende:

[..]

Dat is echt lame, als ik zie dat ik heel weinig punten krijg voor een race, ga ik hem altijd met een andere auto rijden.
Zoals al vaker gemeld, er klopt niet veel van het A-Spec punten systeem en je hebt er voor de rest ook weinig aan
pi_25616408
Wat een heerlijk spel zeg .
X
X
X
pi_25616915
quote:
1. buy SLR MCCLAREN for 610,000 dollars.

2. Win Mercedez CLK-TOURING CAR from Legend of the Silver Arrow cup at Mercedez Dealership, using SLR MCCLAREN.

3. N/A Tune the CLK-Touring Car to Stage 3, and make minor tuning adjustments for BEST performance.

4. Enter German Touring Car Championship (Deutsche Touring Car Meisterschaft) in the European Events arena.

5. Run the race in B-SPEC mode, set to 5 (push) with overtake ON. Set to speed X3 for best results.

6. Although you might lose the first race, you should win 4/5 races and win the championship EVERY TIME. You DO NOT need to lower the speed from 5 (push), the car will win regardless.

7. Winning will net you a total of 150,000 in prize money (if you get gold in all 5 races) and the Prize Car (a CLK-GTR race car) can be sold for ~700,000.

I made 15,000,000 dollars in 5 hours doing this. As far as i can tell, its the quickest and easiest way to make money.
dit gaat als een tiet nu met de 3e keer bezig en alle races gewonnen tot nu toe,

extra tips:

bij race 1 op incresed pace rijden (nr 4) met overtake aan, dan win je die ook,
de rest met push hard beginnen tot je op kop rijd, dan op 4 zetten.

mijn b-spec noep word al aaridig goed

ow btw, ik heb alleen maar na stage 3 er op geknalt, en niet afgesteld, hij accelereerd als een mo.fo. en komt nergens aan zijn top, dus afstellen is niet echt nodig.

ff 8 meloen sparen voor die zwarte bakken ik zit nu op dag 176 ofzo
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_25617001
Vandaag weer eens lekker aan het racen geslagen. Met mijn oude lancer evo 1 de lancer cup gewonnen. Daarna de gewonnen rally lancer gebruikt voor wat rally courses. En daarmee weer een toyoto rally raid gewonnen en daarmee weer een lancia delta. En dat rijdt pas lekker!

Die rally courses zijn trouwens soms echt spannend/moeilijk om te doen!

tussendoor ook meteen een 166 2e hands gekocht, staat zo leuk naast me gtv en de GT
Built for Speed
  zondag 20 maart 2005 @ 19:50:55 #297
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_25617663
Zooo, daarnet maar even een Aston Martin DB9 gekocht en opgefokt

Kiekjes van een testrit op Seattle Circuit:









Nice, non?
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_25618144
de vlamzorz zijn tres beaucoup de nice
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_25619030
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:16 schreef MrSkyline het volgende:
...met overtake aan...
Het is inderdaad die overtake die heel belangrijk is. Je B-spec-slaaf gaat pas auto's inhalen als je overtake aanzet. Het duurde bij mij ook even voordat ik dat door had.
pi_25619031
wat een heerlijk spel is het weer. Heb hem nu anderhalve dag kunnen spelen en heb op de S license na alle licenses en zit op ongeveer 10%.
GT4 grijpt weer meer terug op GT2 met die races bij elk merk e.d. en de photomode is ook errug leuk. Jammer dat hij mijn ipod niet pakt, maar effe proberen met m'n andere USB stick als ik die weer heb gevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')