heb je zelf trouwens nog niet door dat je MSN smilies hier niet werken?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:02 schreef mustisuc het volgende:
mag je met 1000miles wel tunen dan??
(ff voordak een autootje koop =p)
b-spec is niet de enige die niet kan rijden met de ginetta, ik vind het ook maar een wrakquote:Op zondag 20 maart 2005 10:27 schreef Alfa_Boy het volgende:
Idd die B-spec is zwaar klote....
Ik was gisteravond met de 1000 miles begonnen, ik rijd met de Ginetta G4 op de Nordschleife, eerste ronde lig ik al een dikke 20-25 seconden voor op de Lotus Elan. Ik duik na ronde 2 de pits in, zet B-spec aan, op 3 en inhalen. Ik ga naar de race-monitor, en zet de snelheid op 3.
Als ik een half uur later weer eens boven ga kijken, ben ik live de race aan het volgen(doet ie na een pitstop).... en tot mijn verbazing lig ik 2e
Uiteindelijk toch zelf de laatste 5 rondjes gereden en gewonnen.
Race 2 begint in Parijs. Ik lig al na een ronde op kop, en loop elke ronde een seconde 7 uit..
En jawel hoor, ik zet B-spec aan, en al na de eerste pitstop lig ik weer 2e
B-spec kan echt niet rijden met de ginettaelke bocht vliegt ie eruit zowat.
vandaag maar weer opnieuw beginnen
Blijf je die auto dan keer op keer winnen?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:30 schreef washandje het volgende:
Nog een manier om geld te verdienen:
Ik geloof 5 races in Japan Cup (ergens in Japanese events), elke keer dat je wint een auto t.w.v. meer dan 300,000 cr.
Money in da pocket
Alle auto's zijn meerdere keren te winnen, behalve de auto's die je wint met license tests.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Blijf je die auto dan keer op keer winnen?![]()
Is Japanese Championship, als je die wint krijg je (incl. 35.000 cr) een Nissan Fairlady Z Concept LM race car t.w.v. 318.000 o.i.d.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:30 schreef washandje het volgende:
Nog een manier om geld te verdienen:
Ik geloof 5 races in Japan Cup (ergens in Japanese events), elke keer dat je wint een auto t.w.v. meer dan 300,000 cr.
Money in da pocket
Ik gebruik zelf voor die races een flink gepimpte Nismo 400R met iets minder dan 500BHP (geloof ik)
ach er zitten standaard racebanden onder die wagen, lijkt me geen probleem op een circuit als super speedwayquote:Op zondag 20 maart 2005 10:35 schreef Xtr3mE het volgende:
Geen last van...Mijn B-spec heeft al redelijk veel ervaring. Maar je moet erop letten dat ie wel moeite heeft met normal of sport banden bij sommige auto-circuit combinatie.
Die Jaguar had ik trouwens gewonnen in de British GT series dacht ik, maar ik weet niet zeker.
de auto's die je wint met de voortgang in het spel zijn ook maar 1 keer te winnen (25%, 50% en 75%, misschien voor 100% ook nog wel eenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Alle auto's zijn meerdere keren te winnen, behalve de auto's die je wint met license tests.
toch?
Als je een championship cleared, staat erbij dat het niets met je percentage doet.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
de auto's die je wint met de voortgang in het spel zijn ook maar 1 keer te winnen (25%, 50% en 75%, misschien voor 100% ook nog wel een), maar misschien dat als je het kampieonschap dat je over die grens heen brengt steeds cleart dat je percentage dan ook weer terug springt eronder en je bij opneuw winnen toch die wagen nog een keer kan winnen, heb dat niet uitgeprobeerd
iemand in de buurt van een van die landmarks die bereid is om dit testje ff uit te voeren? ben zelf net over de 60% dus duurt nog ff voor ik bij 75 ben en terug naar 50 haal ik niet meer, iig niet zonder enkele uren opnieuw te moeten doen, dat is me toch net iets te gortig
Dat is echt lame, als ik zie dat ik heel weinig punten krijg voor een race, ga ik hem altijd met een andere auto rijden.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:43 schreef Flat-Eric het volgende:
[..]
Is Japanese Championship, als je die wint krijg je (incl. 35.000 cr) een Nissan Fairlady Z Concept LM race car t.w.v. 318.000 o.i.d.
Ding rijdt ook nog eens super goed, de Nissan Z cup was wel erg makkelijk te halen, 1 A-spec punt per race![]()
Zoals al vaker gemeld, er klopt niet veel van het A-Spec punten systeem en je hebt er voor de rest ook weinig aanquote:Op zondag 20 maart 2005 15:28 schreef washandje het volgende:
[..]
Dat is echt lame, als ik zie dat ik heel weinig punten krijg voor een race, ga ik hem altijd met een andere auto rijden.
dit gaat als een tietquote:1. buy SLR MCCLAREN for 610,000 dollars.
2. Win Mercedez CLK-TOURING CAR from Legend of the Silver Arrow cup at Mercedez Dealership, using SLR MCCLAREN.
3. N/A Tune the CLK-Touring Car to Stage 3, and make minor tuning adjustments for BEST performance.
4. Enter German Touring Car Championship (Deutsche Touring Car Meisterschaft) in the European Events arena.
5. Run the race in B-SPEC mode, set to 5 (push) with overtake ON. Set to speed X3 for best results.
6. Although you might lose the first race, you should win 4/5 races and win the championship EVERY TIME. You DO NOT need to lower the speed from 5 (push), the car will win regardless.
7. Winning will net you a total of 150,000 in prize money (if you get gold in all 5 races) and the Prize Car (a CLK-GTR race car) can be sold for ~700,000.
I made 15,000,000 dollars in 5 hours doing this. As far as i can tell, its the quickest and easiest way to make money.
Het is inderdaad die overtake die heel belangrijk is. Je B-spec-slaaf gaat pas auto's inhalen als je overtakequote:Op zondag 20 maart 2005 19:16 schreef MrSkyline het volgende:
...met overtake aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |