Dat is het mooie.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
De topspeler die nooit een topspeler zal worden.
Inderdaad, hopelijk verlengt hijquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het mooie.
Ze onderschatten hem.
Cultheld dus.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk verlengt hijMaar het zit er dik in dat ie naar een Bundesliga-club vertrekt deze zomer.
Hij is toch al lang zat?quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk verlengt hijMaar het zit er dik in dat ie naar een Bundesliga-club vertrekt deze zomer.
Het zit er dik in dat hij deze zomer verkast.quote:
Ik hoop het niet, ook al vond ik hem niet altijd goed spelen bij PSV, alhoewel dit seizoen hij het wel goed doet.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zit er dik in dat hij deze zomer verkast.
bron. VI.nlquote:Van Basten haalt Jan Vennegoor bij Oranje
27/3/2005 22:22
Na circa vier jaar is Jan Vennegoor of Hesselink terug in het Nederlands elftal. De lange Tukker is de vervanger van Arjen Robben en zal zich maandag bij de selectie voegen.
Bondscoach Marco van Basten besloot de spits van PSV zondagavond op te roepen nadat Robben zich geblesseerd had afgemeld.
Vennegoor speelde twee interlands, maar kwam voor het laatst in febuari 2001 in actie tijdens een oefenduel met Ierland. Enkele maanden eerder was hij als debutant ingevallen tijdens de 0-2 nederlaag tegen Portugal in De Kuip.
De 26-jarige PSV-aanvaller is bezig aan een degelijk seizoen. Hij is de vaste centrumspits in de ploeg van coach Guus Hiddink en is clubtopscorer met veertien doelpunten.
Babel kan nou links buiten vennegoor gewoon op de spits denk ikquote:Op zondag 27 maart 2005 22:56 schreef Calella het volgende:
Vennegoor oproepen als vervanger van een geblesseerd geraakte linksbuiten?
Babel was al geselecteerd als linksbuiten.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Babel kan nou links buiten vennegoor gewoon op de spits denk ik
Ja idd, Venegoor speelt het hele seizoen al geweldig als linker vleugel aanvaller.quote:
nu je het zo zegt idd.. ik denk dat makaay niet lang meer zn mond dichthoud en dit allemaal pikt..quote:Op maandag 28 maart 2005 00:09 schreef LuNaTiC het volgende:
mooi zo
maar waarom geen Makaay(ik ben overigens PSV-er dus vind het wel best, maar het is raar dat Makaay wel opgeroepen zou zijn als Van Basten wist dat ie fit was...)
OK, je vergroot de kopkracht. Dat wil ik je nog wel nageven. Maar Makaay en Kluivert zijn beter.quote:
Makaay is nog niet fit genoeg. Die had na de wedstrijd met Bayern vorige week een terugslag gekregen. Anders had Van Basten hem al in de plaats van Meerdink opgeroepen.quote:
Ik zie het al hij is na de 22ste geblesseerd geraakt op een van de vele wedstrijden van Bayern.quote:Van Basten wist niet dat Roy Makaay fit was
22/3/2005 21:31
Bondscoach Marco van Basten gaf toe zich te hebben vergist in de fitheid van Roy Makaay. Hij liet de aanvaller van Bayern München buiten de selectie van het Nederlands elftal voor de komende kwalificatie-interlands tegen Roemenië en Armenië.
Van Basten dacht dat Makaay nog niet zou zijn hersteld van de hamstringblessure die Das Phantom op 5 maart had opgelopen in het competitieduel met Werder Bremen. Zaterdag stond de 29-jarige spits voor het eerst weer in de basis van Bayern. Tot verrassing van Van Basten en collega John van 't Schip, die een dag eerder hun selectie hadden bekendgemaakt.
'We hadden ook nog geen duidelijkheid over Robben en we wilden geen twee herstellende spelers in de selectie opnemen. Makaay bleek zaterdag echter al fit voor een wedstrijd met Bayern München. Robben is ook helemaal fit. Normaal gesproken maakt een fitte Makaay altijd deel uit van onze selectie.'
Van Basten had vorige week nog overlegd met de medische staf van Bayern, die 'nogal sceptisch' reageerde over de fysieke gesteldheid van Makaay, verklaarde Van Basten. In plaats van Makaay besloot de bondscoach de achttienjarige Ajacied Ryan Babel voor de eerste maal te selecteren.
Op de eerste trainingsdag van het Nederlands elftal, dat zich dinsdag verzamelde in Noordwijk, keken Phillip Cocu en Mark van Bommel licht geblesseerd toe tijdens de eerste training in Katwijk. Cocu had een pijnlijke hamstring overgehouden aan het duel met Ajax, Van Bommel een dikke knie.
'Zo ver het zich laat aanzien kunnen ze zaterdag gewoon meedoen', aldus Van Basten. Van Bommel lijkt een basisplaats te krijgen, liet de bondscoach doorschemeren. 'De kans dat hij mag beginnen, is heel erg groot.'
Mee eens.. maar hij heeft daarnaast ook laten zien dat hij ook een behoorlijk overzicht heeft, een goede balaanname heeft en ook nog eens vrij technisch is..quote:Op maandag 28 maart 2005 00:37 schreef RijstNatie het volgende:
Onderschatte TOP speler.
Hij is gewoon de Jan Koller van PSV
Zonder hem maakt PSV minder doelpunten uit standaard situaties !!!!!
RVNquote:Op maandag 28 maart 2005 01:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Denk dat een basisplek er niet inzit... Zo ja, als wat dan eigenlijk?
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:08 schreef Tobbes het volgende:
Wat een smerige mof is dat zeg *kots smiley
Hehe... Lijkt me dat de RvN nog wel een stukkie beter is dan dat werkpaard van nu...quote:
Goed tochquote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef Yeahinho het volgende:
Van Basten is er nog niet helemaal uit. Hij wil Vennegoor of Hesselink oproepen i.p.v. Robben.
Jantje moet een kans krijgenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hehe... Lijkt me dat de RvN nog wel een stukkie beter is dan dat werkpaard van nu...
Ja maar niet als linksbuiten, dit slaat natuurlijk nergens op, dan tien keer liever Kuyt en dat terwijl dat een feyenoorder is.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jantje moet een kans krijgen
Triestquote:Op maandag 28 maart 2005 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ga terug naar moordenaars topic
Waarom vind iedereen toch dat die middelmatige elleboogstoter zo goed is?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar niet als linksbuiten, dit slaat natuurlijk nergens op, dan tien keer liever Kuyt en dat terwijl dat een feyenoorder is.
Jantje zal neem ik aan ook niet linksbuiten staan...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar niet als linksbuiten, dit slaat natuurlijk nergens op, dan tien keer liever Kuyt en dat terwijl dat een feyenoorder is.
Laat hem maar, hij was volgens mij de eerste die zat te klagen toen v Basten voor Babel en Maduro koos. Nu maakt Marco een misschien nog wel vreemdere keuze en nu is het opeens geweldig wat hij doet.quote:
Heb je ook nog bewijzen trouwens in dat topic?quote:
Roep hem dan ook niet op ipv een linksbuiten.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jantje zal neem ik aan ook niet linksbuiten staan...
Ik ook hoorquote:
* pliesiequote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je ook nog bewijzen trouwens in dat topic?
Moet je wel meteen de plisie bellen in plaats van zwaaien he!
VoH doet het al een tijd goed.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laat hem maar, hij was volgens mij de eerste die zat te klagen toen v Basten voor Babel en Maduro koos. Nu maakt Marco een misschien nog wel vreemdere keuze en nu is het opeens geweldig wat hij doet.
Maduro heeft 3 wedstrijden gespeeld voor Ajax en niet eens zo geweldig, dat is een merkwaardige keuze inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laat hem maar, hij was volgens mij de eerste die zat te klagen toen v Basten voor Babel en Maduro koos. Nu maakt Marco een misschien nog wel vreemdere keuze en nu is het opeens geweldig wat hij doet.
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maduro heeft 3 wedstrijden gespeeld voor Ajax en niet eens zo geweldig, dat is een merkwaardige keuze inderdaad.
Tegen Armenië wil ik best VoH zien spelen ipv de steeds maar weer falende RvN.
quote:
Steeds falende? Zo slecht vond ik m niet spelen zaterdag CMT...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maduro heeft 3 wedstrijden gespeeld voor Ajax en niet eens zo geweldig, dat is een merkwaardige keuze inderdaad.
Tegen Armenië wil ik best VoH zien spelen ipv de steeds maar weer falende RvN.
Zucht, als spits, niet als linksbuiten, roep het dan ook niet op ipv een linksbuiten. Maar goed dit was de laatste keer, volgende keer is Makaay er weer gewoon bij en dan valt ie er weer buiten.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
VoH doet het al een tijd goed.
Dat valt te bezien. RvN zit in een rampzalige vormcrisis, niet alleen bij Oranje, ook bij Man Utd. Alleen dat laatste is nieuw overigens, bij Oranje heeft hij nooit een deuk in een pakje boter geschopt.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hehe... Lijkt me dat de RvN nog wel een stukkie beter is dan dat werkpaard van nu...
Ik vond RvN als vanouds weer een ramp in het Nederlands elftal. Op de een of andere manier lukt het hem niet goede prestaties te leveren in het Nederlands elftal. De laatste tijd speelt hij bij Man Utd ook al baggerslecht. Tegen Armenië kan VoH best spelen denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Steeds falende? Zo slecht vond ik m niet spelen zaterdag CMT...
ALS hij ipv van een linksbuiten wordt opgeroepen wil nog niet zeggen dat hij ook als linksbuiten gaat spelen.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zucht, als spits, niet als linksbuiten, roep het dan ook niet op ipv een linksbuiten. Maar goed dit was de laatste keer, volgende keer is Makaay er weer gewoon bij en dan valt ie er weer buiten.
Op basis van de tegenstander verdient VoH misschien wel een kans ja, maar dat geldt voor meerdere spelers...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vond RvN als vanouds weer een ramp in het Nederlands elftal. Op de een of andere manier lukt het hem niet goede prestaties te leveren in het Nederlands elftal. De laatste tijd speelt hij bij Man Utd ook al baggerslecht. Tegen Armenië kan VoH best spelen denk ik.
Waarom wordt ie dan opeens opgeroepen? Dan had hij hem er al voor de blessure van Robben bij kunnen halen.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALS hij ipv van een linksbuiten wordt opgeroepen wil nog niet zeggen dat hij ook als linksbuiten gaat spelen.
Babel gaat daar weer spelen...
quote:
Waar heb jij gezeten dan de afgelopen 5 jaar?quote:
Bij PSV doet VoH het goed en momenteel is hij een betere keus dan RvN, aangezien RvN erg slecht bezig is. Veel andere spitsen blijven er niet over overigens, of het moet zijn dat Van Basten Kuijt in de spits wil posteren in plaats van op de positie van buitenspeler.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op basis van de tegenstander verdient VoH misschien wel een kans ja, maar dat geldt voor meerdere spelers...
Ik hoop het nietquote:Op maandag 28 maart 2005 01:33 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten dan de afgelopen 5 jaar?![]()
Maaruh...over 3 jaarwordt ie wereldvoetballer van het jaar.
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij PSV doet VoH het goed en momenteel is hij een betere keus dan RvN, aangezien RvN erg slecht bezig is. Veel andere spitsen blijven er niet over overigens, of het moet zijn dat Van Basten Kuijt in de spits wil posteren in plaats van op de positie van buitenspeler.
Babel - VoH/Kuijt - Castelen
Tegen Armenië is dat het proberen waard. Veel alternatieven zijn er momenteel ook niet.
quote:
Die had gisteren langer moeten spelen. Speelde 1 minuut en gaf meteen zeer goede voorzet naar van Nistelrooy/Babel.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop op
Kuyt - VoH - Babel
Castelen vind ik niks
Ik zie liever Castelen dan een of andere spits die eigenlijk helemaal geen buitenspeler is. Tegen Armenië moet dat kunnen, voor de toekomst wordt het een probleem om het systeem met 3 aanvallers te handhaven aangezien we nauwelijks beschikken over buitenspelers die op internationaal niveau meekunnen. De blessuregevoelige Robben kan dat, Babel misschien over een tijdje, maar dan heb je het wel gehad.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop op
Kuyt - VoH - Babel
Castelen vind ik niks
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:38 schreef ferrarifreak het volgende:
Met Vennegoor erbij kun je ook makkelijker uit corners scoren.
met jou kan ik praten!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij PSV doet VoH het goed en momenteel is hij een betere keus dan RvN, aangezien RvN erg slecht bezig is. Veel andere spitsen blijven er niet over overigens, of het moet zijn dat Van Basten Kuijt in de spits wil posteren in plaats van op de positie van buitenspeler.
Babel - VoH/Kuijt - Castelen
Tegen Armenië is dat het proberen waard. Veel alternatieven zijn er momenteel ook niet.
Dat is ook zo'n beetje het enigste waarvoor hij nuttig is en scoren uit een corner konden we afgelopen wedstrijd ook al(zonder voh).quote:Op maandag 28 maart 2005 01:38 schreef ferrarifreak het volgende:
Met Vennegoor erbij kun je ook makkelijker uit corners scoren.
Hij kan ook nog penalty's nemenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n beetje het enigste waarvoor hij nuttig is en scoren uit een corner konden we afgelopen wedstrijd ook al(zonder voh).
Ik hoop het. Met Kuyt als spits en Castelen rechtsbuiten.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:48 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Hij kan ook nog penalty's nemen![]()
Maar het is wel een afmaak-spits, dat is ook belangerijk.
Maar denk niet dat ie in de basis begint, maar dat Babel start. Zeker na z'n goal gisteren
waarom wil jij ruud op dit moment zo graag in de spits ?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik hoop het. Met Kuyt als spits en Castelen rechtsbuiten.
Of Ruud in de spits en Kuyt op rechts.
Dat zeg ik toch, als het niet Ruud is dan Kuyt, 10 keer beter dan die boomstam.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:57 schreef s0d het volgende:
[..]
waarom wil jij ruud op dit moment zo graag in de spits ?
prima spits, mits in vorm.. en dat is hij nu niet!
vorige wedstrijden manchester gezien.. dat was echt DRA-MA-TISCH
deze wedstrijd lijkt mij perfect om kuijt en VOH te toetsen als centrumspitsen!
Ja, en een spits die even uit vorm is, moet je vooral op de bank laten zitten. Komt ie zeker weer in vormquote:Op maandag 28 maart 2005 01:57 schreef s0d het volgende:
[..]
waarom wil jij ruud op dit moment zo graag in de spits ?
prima spits, mits in vorm.. en dat is hij nu niet!
vorige wedstrijden manchester gezien.. dat was echt DRA-MA-TISCH
deze wedstrijd lijkt mij perfect om kuijt en VOH te toetsen als centrumspitsen!
Bij belangrijke wedstrijden als deze wel ja...quote:Op maandag 28 maart 2005 02:14 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ja, en een spits die even uit vorm is, moet je vooral op de bank laten zitten. Komt ie zeker weer in vorm
Ik zie hem denk ik liever dan Kuytquote:Op maandag 28 maart 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Leuk voor Jan Vennegoor, maar het is toch niet te hopen dat hij speeltijd krijgt, zeg...
Waarom niet? Samen met Ruud in de spits, Babel vanaf links, Kuijt vanaf rechts.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Leuk voor Jan Vennegoor, maar het is toch niet te hopen dat hij speeltijd krijgt, zeg...
Wat een neger-Nederlands MMquote:Op maandag 28 maart 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Vennegoor zal door Dokhoyan worden geklaard.
Waarom zou je die boer in godsnaam alleen opstellen tegen Armenie. Ik bedoel: stel hem dan nooit op. Tegen Armenie is ie goed genoeg maar tegen Tjechie niet? Niet selecteren dan he!quote:Op maandag 28 maart 2005 16:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom niet? Samen met Ruud in de spits, Babel vanaf links, Kuijt vanaf rechts.
Tegen Armenie kun je best met 4 spitsen spelen hoor, is goed voor het doelsaldo.
Weet ik nietquote:Op zondag 26 februari 2006 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen in de comp?
Op zijn 38stequote:Op zondag 26 februari 2006 22:11 schreef Dos37 het volgende:
hij moet over een aantal jaar gewoon terug naar FC Twente
Nobie stilesquote:
Hij heeft ook gezegd dat hij zijn carriere bij Twente af wil sluitenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:11 schreef Dos37 het volgende:
hij moet over een aantal jaar gewoon terug naar FC Twente
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |